Eloveenatyttö
Hän on niin komea mies ja jos pääsisin hänen kanssaan naimisiin niin musta tulisi prinsessa! =)
Mulla on yksi lapsi. Kasvoiltani olen ihan ok, ylipainoa vähän (sen saa kyllä pois! ). Olen vajaan vuoden prinssiä nuorempi. Koulutus amk:sta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Varmaan ei sais olla lapsia ja pitäis olla kaunis, hyväkroppainen, nuori sekä fiksu, joku hyvä koulutus, vähintään amk.
Joo, muuten!Alkuperäinen kirjoittaja nam:Eikös se näytäkin vähän Orlando Bloomilta?
kaunis naama ja hyvä kroppa riittävätAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Varmaan ei sais olla lapsia ja pitäis olla kaunis, hyväkroppainen, nuori sekä fiksu, joku hyvä koulutus, vähintään amk.
Mä kun just ajattelin, että se näyttää vähän turhan paljon paljon Kalle Kustaalta. Mutta on siinä ehkä pikkuisen Orlandonkin näköä.Alkuperäinen kirjoittaja nam:Eikös se näytäkin vähän Orlando Bloomilta?
Ei taida riittää tuo kasvoilta ihan ok. Mutta voi olla este, jos Carl Philipp ei tee samiksia kuin prissin Haakon.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla on yksi lapsi. Kasvoiltani olen ihan ok, ylipainoa vähän (sen saa kyllä pois! ). Olen vajaan vuoden prinssiä nuorempi. Koulutus amk:sta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Varmaan ei sais olla lapsia ja pitäis olla kaunis, hyväkroppainen, nuori sekä fiksu, joku hyvä koulutus, vähintään amk.
Voihan se nyt tapailla ketä vaan, mutta luultavasti katsoo vähän tarkemmin kenet vaimokseen ottaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kaunis naama ja hyvä kroppa riittävätAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Varmaan ei sais olla lapsia ja pitäis olla kaunis, hyväkroppainen, nuori sekä fiksu, joku hyvä koulutus, vähintään amk.
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1034279?carl_philip_prinssi
Kelpashan Mette-Maritkin vaikka oli avioton lapsi ja jotain huumejuttujakin vai mitä ne nyt olikaanAlkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Mä oon miettiny samaa mutta tuskin me joilla on jo lapsia kelvataan Madden mä kyllä mieluummin ottaisin, mutta se vois olla ruotsalaisille jo vähän liikaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Puhemies:Eikös ne kuninkaalliset tapaa tulevia puolisoitaan urheliukilpailuissa?(Mary Australiasta) ja eikös tämä Silviakin ole jostakin urheilutapahtumasta bonganttu? Milloin on lähimmät olympialaiset? Sinne menet ja etkö ole tuntevinasi sitä Carlia sitten kun tulee sinua jututtamaan!
Ja he tapasivat festareilla.Alkuperäinen kirjoittaja plm:Kelpashan Mette-Maritkin vaikka oli avioton lapsi ja jotain huumejuttujakin vai mitä ne nyt olikaanAlkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Mä oon miettiny samaa mutta tuskin me joilla on jo lapsia kelvataan Madden mä kyllä mieluummin ottaisin, mutta se vois olla ruotsalaisille jo vähän liikaa...