Miten mä saisin iskettyä Ruotsin prinssin Carl Philipin?

• Viestiketjun aloittaja Eloveenatyttö
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Varmaan ei sais olla lapsia ja pitäis olla kaunis, hyväkroppainen, nuori sekä fiksu, joku hyvä koulutus, vähintään amk.
Mulla on yksi lapsi. :( Kasvoiltani olen ihan ok, ylipainoa vähän (sen saa kyllä pois! ). Olen vajaan vuoden prinssiä nuorempi. Koulutus amk:sta.

vieras
Varmaan ei sais olla lapsia ja pitäis olla kaunis, hyväkroppainen, nuori sekä fiksu, joku hyvä koulutus, vähintään amk.
kaunis naama ja hyvä kroppa riittävät

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1034279?carl_philip_prinssi

lkj
Ikävä tuottaa sulle pettymys, mut ei susta prinsessaa tulisi ;) Ainosataan kruununprinsessalla/-prinssillä on prinsessa/prinssipuoliso. Sä olisit vaan ihan sä tai kokeintaan joku herttuatar ;) Mikä muu titteli sillä prinssillä nyt sattuu oleenkaan...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulla on yksi lapsi. :( Kasvoiltani olen ihan ok, ylipainoa vähän (sen saa kyllä pois! ). Olen vajaan vuoden prinssiä nuorempi. Koulutus amk:sta.
Ei taida riittää tuo kasvoilta ihan ok. Mutta voi olla este, jos Carl Philipp ei tee samiksia kuin prissin Haakon.

vieras
kaunis naama ja hyvä kroppa riittävät

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1034279?carl_philip_prinssi
Voihan se nyt tapailla ketä vaan, mutta luultavasti katsoo vähän tarkemmin kenet vaimokseen ottaa.

Puhemies
Eikös ne kuninkaalliset tapaa tulevia puolisoitaan urheliukilpailuissa?(Mary Australiasta) ja eikös tämä Silviakin ole jostakin urheilutapahtumasta bonganttu? Milloin on lähimmät olympialaiset? Sinne menet ja etkö ole tuntevinasi sitä Carlia sitten kun tulee sinua jututtamaan!

plm
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Mä oon miettiny samaa mutta tuskin me joilla on jo lapsia kelvataan :D Madden mä kyllä mieluummin ottaisin, mutta se vois olla ruotsalaisille jo vähän liikaa...
Kelpashan Mette-Maritkin vaikka oli avioton lapsi ja jotain huumejuttujakin vai mitä ne nyt olikaan :D

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Puhemies:
Eikös ne kuninkaalliset tapaa tulevia puolisoitaan urheliukilpailuissa?(Mary Australiasta) ja eikös tämä Silviakin ole jostakin urheilutapahtumasta bonganttu? Milloin on lähimmät olympialaiset? Sinne menet ja etkö ole tuntevinasi sitä Carlia sitten kun tulee sinua jututtamaan!
:D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Mä oon miettiny samaa mutta tuskin me joilla on jo lapsia kelvataan :D Madden mä kyllä mieluummin ottaisin, mutta se vois olla ruotsalaisille jo vähän liikaa...
Kelpashan Mette-Maritkin vaikka oli avioton lapsi ja jotain huumejuttujakin vai mitä ne nyt olikaan :D
Ja he tapasivat festareilla.

Yhteistyössä