Miten mä saisin iskettyä Ruotsin prinssin Carl Philipin?

• Viestiketjun aloittaja Eloveenatyttö
  • Ensimmäinen viesti
vieraana
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Mä oon miettiny samaa mutta tuskin me joilla on jo lapsia kelvataan :D Madden mä kyllä mieluummin ottaisin, mutta se vois olla ruotsalaisille jo vähän liikaa...
Kelpashan Mette-Maritkin vaikka oli avioton lapsi ja jotain huumejuttujakin vai mitä ne nyt olikaan :D
Ja he tapasivat festareilla.
Ai miten mulla oli käsitys, että tapasivat jollain taidekurssilla tms.

Mä oon miettiny samaa mutta tuskin me joilla on jo lapsia kelvataan :D Madden mä kyllä mieluummin ottaisin, mutta se vois olla ruotsalaisille jo vähän liikaa...
Kelpashan Mette-Maritkin vaikka oli avioton lapsi ja jotain huumejuttujakin vai mitä ne nyt olikaan :D
Juu, mutta ruotsalaiset on vähän konservatiivisempia... Nehän ei halunnu Mette-Maritia prinsessaks ku se halventaa kuninkaallisten asemaa yms. Ruotsalaiset on vähän snobimpia :p

Juu, mutta ruotsalaiset on vähän konservatiivisempia... Nehän ei halunnu Mette-Maritia prinsessaks ku se halventaa kuninkaallisten asemaa yms. Ruotsalaiset on vähän snobimpia :p
No ei ne Norjassakaan kovin innoissaan ensin olleet, mutta kun Haakon uhkasi paiskata kruununsa jorpakkoon niin hovi suostui liittoon. Kansa sitten siinä pikkuhiljaa on ihastunut prinsessaan.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja he tapasivat festareilla.
Ai miten mulla oli käsitys, että tapasivat jollain taidekurssilla tms.
En tiedä, tapasivat Quart-rockfestivaaleilla.

Yhteistyössä