Ai miten mulla oli käsitys, että tapasivat jollain taidekurssilla tms.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja he tapasivat festareilla.Alkuperäinen kirjoittaja plm:Kelpashan Mette-Maritkin vaikka oli avioton lapsi ja jotain huumejuttujakin vai mitä ne nyt olikaanAlkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Mä oon miettiny samaa mutta tuskin me joilla on jo lapsia kelvataan Madden mä kyllä mieluummin ottaisin, mutta se vois olla ruotsalaisille jo vähän liikaa...
Juu, mutta ruotsalaiset on vähän konservatiivisempia... Nehän ei halunnu Mette-Maritia prinsessaks ku se halventaa kuninkaallisten asemaa yms. Ruotsalaiset on vähän snobimpiaAlkuperäinen kirjoittaja plm:Kelpashan Mette-Maritkin vaikka oli avioton lapsi ja jotain huumejuttujakin vai mitä ne nyt olikaanAlkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Mä oon miettiny samaa mutta tuskin me joilla on jo lapsia kelvataan Madden mä kyllä mieluummin ottaisin, mutta se vois olla ruotsalaisille jo vähän liikaa...
En mä tiiä mutta mä voisin ottaa sitten niillä sun vinkeillä ittelleni HaakoninAlkuperäinen kirjoittaja Eloveenatyttö:Hän on niin komea mies ja jos pääsisin hänen kanssaan naimisiin niin musta tulisi prinsessa! =)
No ei ne Norjassakaan kovin innoissaan ensin olleet, mutta kun Haakon uhkasi paiskata kruununsa jorpakkoon niin hovi suostui liittoon. Kansa sitten siinä pikkuhiljaa on ihastunut prinsessaan.Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Juu, mutta ruotsalaiset on vähän konservatiivisempia... Nehän ei halunnu Mette-Maritia prinsessaks ku se halventaa kuninkaallisten asemaa yms. Ruotsalaiset on vähän snobimpiaAlkuperäinen kirjoittaja plm:Kelpashan Mette-Maritkin vaikka oli avioton lapsi ja jotain huumejuttujakin vai mitä ne nyt olikaanAlkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Mä oon miettiny samaa mutta tuskin me joilla on jo lapsia kelvataan Madden mä kyllä mieluummin ottaisin, mutta se vois olla ruotsalaisille jo vähän liikaa...
En tiedä, tapasivat Quart-rockfestivaaleilla.Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Ai miten mulla oli käsitys, että tapasivat jollain taidekurssilla tms.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja he tapasivat festareilla.Alkuperäinen kirjoittaja plm:Kelpashan Mette-Maritkin vaikka oli avioton lapsi ja jotain huumejuttujakin vai mitä ne nyt olikaanAlkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Mä oon miettiny samaa mutta tuskin me joilla on jo lapsia kelvataan Madden mä kyllä mieluummin ottaisin, mutta se vois olla ruotsalaisille jo vähän liikaa...