http://www.youtube.com/watch?v=jfps5znfV0c
Soittavat muuten oikiasti tuossa. Näin joskus kun soittivat jossakin ohjelmassa.
Soittavat muuten oikiasti tuossa. Näin joskus kun soittivat jossakin ohjelmassa.
Victorkin on tuossa. =) Mandy oli kyllä ihana persoona.Alkuperäinen kirjoittaja jep:voi noita vanhoja aikoja, kun vielä oli Butch, Mandy ja mikäs se Alun olikaan sarjassa?
hyvin soittavat
Mulla on pitkiä taukoja etten katto sitä kun en muista. :ashamed: Mutta tässä vähän aikaa sitten rupesin taas seuraamaan ja koukussa ollaan taas. Olis kiva nähdä tuo sarja alusta asti.Alkuperäinen kirjoittaja jep:nykyään ei tahdo enää sarjaa jaksaa seurata, kun on jo ajat sitten menny juonitteluks ja sopan keitoks. Joitaki jaksoja "pakko" katsoa, että vähän tietää missä mennään.
Jackin näyttelijä on kuollut, en vain muista,oliko viime vuonna vai miten, eli aika kauan saadaan odottaa ennen ku suomen jaksoissa kuolee. Muistankohan oikein, että peräti kaks vuottako ollaan jäljessä tai jopa enemmän.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mulla on pitkiä taukoja etten katto sitä kun en muista. :ashamed: Mutta tässä vähän aikaa sitten rupesin taas seuraamaan ja koukussa ollaan taas. Olis kiva nähdä tuo sarja alusta asti.Alkuperäinen kirjoittaja jep:nykyään ei tahdo enää sarjaa jaksaa seurata, kun on jo ajat sitten menny juonitteluks ja sopan keitoks. Joitaki jaksoja "pakko" katsoa, että vähän tietää missä mennään.
Eikös muuten Jackin näyttelijä ole kuollut? Vai muistanko aivan omiani? Bettyn entinen mies Seth oli kyllä ihana.
Nää jaksot mitä Suomes näytetään on tullu Briteis -07.Alkuperäinen kirjoittaja jep:Jackin näyttelijä on kuollut, en vain muista,oliko viime vuonna vai miten, eli aika kauan saadaan odottaa ennen ku suomen jaksoissa kuolee. Muistankohan oikein, että peräti kaks vuottako ollaan jäljessä tai jopa enemmän.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mulla on pitkiä taukoja etten katto sitä kun en muista. :ashamed: Mutta tässä vähän aikaa sitten rupesin taas seuraamaan ja koukussa ollaan taas. Olis kiva nähdä tuo sarja alusta asti.Alkuperäinen kirjoittaja jep:nykyään ei tahdo enää sarjaa jaksaa seurata, kun on jo ajat sitten menny juonitteluks ja sopan keitoks. Joitaki jaksoja "pakko" katsoa, että vähän tietää missä mennään.
Eikös muuten Jackin näyttelijä ole kuollut? Vai muistanko aivan omiani? Bettyn entinen mies Seth oli kyllä ihana.
Oleppa hyvä. =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:olipa ihana video, KIITOS!
Niin Mandy? Mä en nyt kyllä oikeen muista...pettikö se Padia (vai mikä se eläinlääkäri on ) ja muutti pois?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mihin tuo iso, tumma nainen hävis?
Perdita sai keskenmenon ja kohtu piti poistaa. Tuo mullakin on mennyt ohi, mutta palstalta sain tietää. Se Perdyn anoppi tekee kaikkensa, että Perdy olisi aivan sekaasin.Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Ihana!
Mullakin oli 80 jakson tauko, kun boxista loppui tila, mutta mikä sillä Perditalla on, kun se on niin pihalla??
Onko Andy nyt sen Jon kanssa?