Käytitkö lantionpohjan lihaksia seksin aikana myös ennen lapsia?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Itse en muista, että olenko käyttänyt mutta epäily on vahva, että en ainakaan pahemmin. Nykyisellään pienten lasten äitinä on hyvin hallussa ja tiedän miten niitä voi hyödyntää seksin aikana ja saa itsellekin lisää mielihyvää sillä.

Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
En tainnut ennen raskausaikaa edes kiinnittää niihin huomiota.
Peesi.

Sitten sanotaan, että synnyttäneen naisen pillu on löysä yms. No mä ainakin olen tajunnut treenata niitä lihaksia synnytyksen jälkeen kun annettiin ohjeet siihen. Ja tulee käytettyä niitä yhdynnän aikana eikä ole kyllä kukaan sen takia valittanut. :whistle:

ap
Enpä usko, että löystymistä erityisesti tapahtuu kun vain huolehtii niistä lihaksista ja ihan oikein todella niillä saa tuotettua mielihyvää miehelle ihan eri tavalla kuin vain olemalla pelkästään "tarpeeksi tiukka".

Onko kenelläkään muulla niin, että seksi on tuntunut paremmalta synnytyksen jälkeen? Mä ainakin tunnen nykyään paremmin. Johtuuko se sitten just siitä, että nykyään tajuaa tehdä niille lihaksille jotakin.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Onko kenelläkään muulla niin, että seksi on tuntunut paremmalta synnytyksen jälkeen? Mä ainakin tunnen nykyään paremmin. Johtuuko se sitten just siitä, että nykyään tajuaa tehdä niille lihaksille jotakin.
Kyllä mulla on paikat herkemmät synnytys synnytykseltä ja rinnatkin. Kolme lasta.

Yhteistyössä