Tämä mullakin tuli mieleen. Sori vaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi jo raskausaikana pitäis uus heila saada? Sulla on nyt siinä varmaan vähän tärkeämpiäkin asioita mietittävänä.
Tämä mullakin tuli mieleen. Sori vaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi jo raskausaikana pitäis uus heila saada? Sulla on nyt siinä varmaan vähän tärkeämpiäkin asioita mietittävänä.
Alkuperäinen kirjoittaja Random:Ikävä homma. Tosi kurjaa. Mutta tuskin kuitenkaan mikään muukaan ukko tilannetta helpottaaa..Alkuperäinen kirjoittaja ap:avoliitossa kuusi vuotta oltiin.. mies löytänyt jo uuden, vähän se satuttaa että miten toinen pääsee niin nopeesti yli..Alkuperäinen kirjoittaja May:Olitteko naimisissa?Alkuperäinen kirjoittaja ap:no katsos kun sen puolison mieleliikkeistä ei aina tiedä vaikka luulee niin. olin minäkin tämän miehen kanssa jo useamman vuoden ja hänkin halusi lapsia.. mutta sitten ei halunnut minua ollenkaan kuitenkaan....Alkuperäinen kirjoittaja ???:Millaisissa parisuhteissa te oikeen lapsia teette? Yksi aamu vaan heräätte ja sanotte että nyt tahdon alkaa leikkiä kotia ja sitten vaan alulle???
Alkuperäinen kirjoittaja :O:Turha se sit on itkeä munan perään...Olis onnellinen ku kerran on saanu ja paksuksi asti...Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Naisen valinta, ja naisia on erilaisia. Kaikki ei koe aborttia vaihtoehtona.Alkuperäinen kirjoittaja öh:Onko kukaan kuullut ehkäisystä..? Tai ehkäisyn pettäessä abortista? Monesti vastuullisempi ratkaisu, kuin vahingonlaukauksen synnyttäminen.
olen monen kertaa sanonut etten etsi miestä tarkoituksella.. yleisesti vaan mietinAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Tämä mullakin tuli mieleen. Sori vaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi jo raskausaikana pitäis uus heila saada? Sulla on nyt siinä varmaan vähän tärkeämpiäkin asioita mietittävänä.
Turkkilainen sai ankkurin Suomeen ottamalla toisen miehen lapsen omaan piikkiinAlkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Itse asiassa mies ei vaikuta lainkaan epätoivoiselta tai luuserilta. Fiksu aikuinen mies osaa ajatella asioita hieman laajemmin...ja sehän on ainoastaan järkevää, ettei päästä elämänsä naista karkuun vain siksi, että tämä sattuu olemaan raskaanaAlkuperäinen kirjoittaja just:sairasta!ja pakko olla aika epätoivoinen luuseri mies että on otettava toiselle paksuna oleva muija!
Kysyä saa toki. Isän kohta on tyhjä virallisissa papereissa, tosin jos ja (toivottavasti kun) jatkavat yhdessä elämää niin uskoisin et veljeni adoptoi vauvan omakseen. Ainakin jos siskoonsa kuuntelee yhtäänAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Anteeksi kun kysyn, mutta mitä papereissa on isän kohdalla? Siis kun tuollaisessa tapauksessa voi laittaa isäksi sen jonka kanssa seurustelee jos se on miehellekin ok.Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Mun veljeni löysi ihanan tyttöystävän, joka sit havaitsi seurustelun alkumetreillä olevansa raskaana toiselle miehelle. Muuttivat yhteen ja vauvakin on jo syntynyt - mun kummituspoikani :heart:
Ihan supisuomalainen mies on kyllä kyseessä. Ikävä tuottaa sulle pettymys!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Turkkilainen sai ankkurin Suomeen ottamalla toisen miehen lapsen omaan piikkiin
Ei hitto, nyt pakko tarttua tähän provoon. Haluaisitko selittää miksi abortti olisi vastuullisempi ratkaisu jos on tullut vahingossa raskaaksi, mutta lapsi kuitenkin halutaan pitää? Ja kyllä, on oma lehmä ojassa. Mun raskaus oli kaikkea muuta kuin toivottu, mutta niin se kummasti alkujärkytyksen jälkeen olikin parasta mitä mulle on tapahtunut.Alkuperäinen kirjoittaja öh:Onko kukaan kuullut ehkäisystä..? Tai ehkäisyn pettäessä abortista? Monesti vastuullisempi ratkaisu, kuin vahingonlaukauksen synnyttäminen.
No en minä ketään etsimällä etsinyt.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Tämä mullakin tuli mieleen. Sori vaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi jo raskausaikana pitäis uus heila saada? Sulla on nyt siinä varmaan vähän tärkeämpiäkin asioita mietittävänä.
Anteeksi nyt sullekin kun utelen, mutta onko mies lapsen isä virallisesti? Eli siis mitä papereissa lukee?Alkuperäinen kirjoittaja Sipsu:No en minä ketään etsimällä etsinyt.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Tämä mullakin tuli mieleen. Sori vaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi jo raskausaikana pitäis uus heila saada? Sulla on nyt siinä varmaan vähän tärkeämpiäkin asioita mietittävänä.
Olin rv.14 kun vietin juhannusta ystävän mökillä jonne sattui tulemaan myös koulukaveri vuosien takaa.
Meillä vaan klikkasi, yritettiin ottaa tosi hitaasti mutta aika vauhdilla sitä edettiin kuitenkin. Oli synnytyksessä mukana ja yhteen muutettiin sen jälkeen aika pian.
Parin viikon päästä tulee tuosta jussista 10v
Mentiin sen takia naimisiin että pystyi adoptoimaan, poika oli silloin tokaluokkalainen jo ja sai olla itse mukana päätöksessä.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Anteeksi nyt sullekin kun utelen, mutta onko mies lapsen isä virallisesti? Eli siis mitä papereissa lukee?Alkuperäinen kirjoittaja Sipsu:No en minä ketään etsimällä etsinyt.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Tämä mullakin tuli mieleen. Sori vaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi jo raskausaikana pitäis uus heila saada? Sulla on nyt siinä varmaan vähän tärkeämpiäkin asioita mietittävänä.
Olin rv.14 kun vietin juhannusta ystävän mökillä jonne sattui tulemaan myös koulukaveri vuosien takaa.
Meillä vaan klikkasi, yritettiin ottaa tosi hitaasti mutta aika vauhdilla sitä edettiin kuitenkin. Oli synnytyksessä mukana ja yhteen muutettiin sen jälkeen aika pian.
Parin viikon päästä tulee tuosta jussista 10v
Aika hienoa kyllä mieheltä olla mukana synnytyksessä.
Täydellinen tilanneAlkuperäinen kirjoittaja viisastietäjä:totta kai!sehän on jokaisen miehen unelma,viimeisillään raskaana oleva nainen=ei seksiä,valitusta ja mielialan heittelyjä..eikä edes oma lapsi tulossa..
Mulle kävin ihan samalla tavalla! Erosta 1kk aikaa!Naisen vikahan se on, jos mies päättää lähteä kun lapsi ilmoittaa tulostaan. Sitä kun ei aina voi tietää mitä toisen päässä liikkuu. Meillä esim. lapsi on saanut alkunsa ihan molempien tiedostaessa tilanteen, oli puhetta, että toinen tulkoot jos tulee ja heti tärppäsi ja muutama kuukausi myöhemmin mies sitten ilmoitti, että eiköhän erota, ei tästä suhteesta tulekaan mitään.