haluaakohan kukaan mies ikinä sinkkua raskaana olevaa naista?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Random:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja May:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Millaisissa parisuhteissa te oikeen lapsia teette? Yksi aamu vaan heräätte ja sanotte että nyt tahdon alkaa leikkiä kotia ja sitten vaan alulle???
no katsos kun sen puolison mieleliikkeistä ei aina tiedä vaikka luulee niin. olin minäkin tämän miehen kanssa jo useamman vuoden ja hänkin halusi lapsia.. mutta sitten ei halunnut minua ollenkaan kuitenkaan....
Olitteko naimisissa?
avoliitossa kuusi vuotta oltiin.. mies löytänyt jo uuden, vähän se satuttaa että miten toinen pääsee niin nopeesti yli..
Ikävä homma. Tosi kurjaa. Mutta tuskin kuitenkaan mikään muukaan ukko tilannetta helpottaaa..

ei niin, joskus vaan haluaisi että joku pitäisi kiinni kun on vaikeaa ja vaikka huono päivä..

ok
Alkuperäinen kirjoittaja :O:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja öh:
Onko kukaan kuullut ehkäisystä..? Tai ehkäisyn pettäessä abortista? Monesti vastuullisempi ratkaisu, kuin vahingonlaukauksen synnyttäminen.
Naisen valinta, ja naisia on erilaisia. Kaikki ei koe aborttia vaihtoehtona.
Turha se sit on itkeä munan perään...Olis onnellinen ku kerran on saanu ja paksuksi asti...
:LOL:

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi jo raskausaikana pitäis uus heila saada? Sulla on nyt siinä varmaan vähän tärkeämpiäkin asioita mietittävänä.
Tämä mullakin tuli mieleen. Sori vaan.
olen monen kertaa sanonut etten etsi miestä tarkoituksella.. yleisesti vaan mietin :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja just:
sairasta!ja pakko olla aika epätoivoinen luuseri mies että on otettava toiselle paksuna oleva muija!
Itse asiassa mies ei vaikuta lainkaan epätoivoiselta tai luuserilta. Fiksu aikuinen mies osaa ajatella asioita hieman laajemmin...ja sehän on ainoastaan järkevää, ettei päästä elämänsä naista karkuun vain siksi, että tämä sattuu olemaan raskaana :)
Turkkilainen sai ankkurin Suomeen ottamalla toisen miehen lapsen omaan piikkiin:D

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Mun veljeni löysi ihanan tyttöystävän, joka sit havaitsi seurustelun alkumetreillä olevansa raskaana toiselle miehelle. Muuttivat yhteen ja vauvakin on jo syntynyt - mun kummituspoikani :heart:
Anteeksi kun kysyn, mutta mitä papereissa on isän kohdalla? Siis kun tuollaisessa tapauksessa voi laittaa isäksi sen jonka kanssa seurustelee jos se on miehellekin ok.
Kysyä saa toki. Isän kohta on tyhjä virallisissa papereissa, tosin jos ja (toivottavasti kun) jatkavat yhdessä elämää niin uskoisin et veljeni adoptoi vauvan omakseen. Ainakin jos siskoonsa kuuntelee yhtään :D
Olis aika ikävä vaan jossain välissä huomata et "samojen" vanhempien lapset onkin eriarvosia esim perinnönjaossa tai jos elämää helpottais se et velikin olis virallinen huoltaja.

ajatuksia vaan
Mulla on kaks kaveria/tuttua, jotka on löytäneet miehen raskaana ollessaan. Kummankaan lapsien biologiset isät eivät oo olleet koskaan missään tekemisissä ja nää nykyiset puolisot on isiä sitten "paperillakin". Toinen pariskunta nykyään jo eronnut, mutta tää ei-biologinen isä on isä ihan yhtälailla isä kuin ennenkin eron jälkeenkin :)

Ehkä se voi olla miehelle just kova paikka, josko tää biologinen isä ois siinä läsnä. Sit taas kun se ei ole, niin lasta voi helposti pitää omana...

Alkuperäinen kirjoittaja öh:
Onko kukaan kuullut ehkäisystä..? Tai ehkäisyn pettäessä abortista? Monesti vastuullisempi ratkaisu, kuin vahingonlaukauksen synnyttäminen.
Ei hitto, nyt pakko tarttua tähän provoon. Haluaisitko selittää miksi abortti olisi vastuullisempi ratkaisu jos on tullut vahingossa raskaaksi, mutta lapsi kuitenkin halutaan pitää? Ja kyllä, on oma lehmä ojassa. Mun raskaus oli kaikkea muuta kuin toivottu, mutta niin se kummasti alkujärkytyksen jälkeen olikin parasta mitä mulle on tapahtunut.

Ap:lle, tiedän moniakin jotka ovat alkaneet seurustelemaan raskausaikana. Ja tiedän todella tunteen, siis sen läheisyydenkaipuun. Itse kaipasin raskausaikana läheisyyttä enemmän kuin koskaan aikasemmin. Miestä en löytänyt (enkä kyllä etsinytkään), mutta ihan raskauden viimeisillä viikoilla välit lapsen isään läheni ja nyt onneksi siltä sitä läheisyyttä saa vaikka yhdessä ei ollakaan :) Kyllä se mukavaa on vaikka vauva jo maailmassa onkin.

Sipsu
Miksi jo raskausaikana pitäis uus heila saada? Sulla on nyt siinä varmaan vähän tärkeämpiäkin asioita mietittävänä.
No en minä ketään etsimällä etsinyt.
Olin rv.14 kun vietin juhannusta ystävän mökillä jonne sattui tulemaan myös koulukaveri vuosien takaa.
Meillä vaan klikkasi, yritettiin ottaa tosi hitaasti mutta aika vauhdilla sitä edettiin kuitenkin. Oli synnytyksessä mukana ja yhteen muutettiin sen jälkeen aika pian.
Parin viikon päästä tulee tuosta jussista 10v :)

Alkuperäinen kirjoittaja Sipsu:
Olin rv.14 kun vietin juhannusta ystävän mökillä jonne sattui tulemaan myös koulukaveri vuosien takaa.
Meillä vaan klikkasi, yritettiin ottaa tosi hitaasti mutta aika vauhdilla sitä edettiin kuitenkin. Oli synnytyksessä mukana ja yhteen muutettiin sen jälkeen aika pian.
Anteeksi nyt sullekin kun utelen, mutta onko mies lapsen isä virallisesti? Eli siis mitä papereissa lukee?

Aika hienoa kyllä mieheltä olla mukana synnytyksessä. :)

sipsu
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Sipsu:
Anteeksi nyt sullekin kun utelen, mutta onko mies lapsen isä virallisesti? Eli siis mitä papereissa lukee?

Aika hienoa kyllä mieheltä olla mukana synnytyksessä. :)
Mentiin sen takia naimisiin että pystyi adoptoimaan, poika oli silloin tokaluokkalainen jo ja sai olla itse mukana päätöksessä.

Mies vei minut sairaalaan ja itse sitten päätti tulla synnytykseen mukaan, ei ollut sekään suunniteltua.
Vaikka kuullostaa ehkä epämääräiseltä kuviolta niin ihan normaali ja tasainen parisuhde ja perhe-elämä meillä on.

Mutta vaikka mies on pojalle mahtava isä niin tiedän että kaksinkin oltaisiin pärjätty ja oltu onnellinen pikkuperhe. Inhottaa nuo suppeat käsitykset siitä mitkä voi olla onnelliset puitteet elämälle.

hepsunkekkuli
entäs kun sitten, kun nainen lemppaa raskausajan alussa ja ottaa raskauden puolivälissä uuden miehen tilalle. Biologinen isä ei ole tervetullut synnytykseen ja kenties muutenkin neljäs pyörä?

toinen näkökulma harmaana
tiedän pariskunnan, jotka ovat alkaneet seurustelun, kun nainen oli raskaana. Oikea isä oli satunnainen tuttu, miesystävä taas oli lapselle alusta alkaen "se oikea isä". Yksislöllistä, mutta on miehiä, jotka osaavat ottaa toisen lapsen luonnollisesti omakseen.

harmaana nyt
kun aloin odottaa esikoistani, lapsen biologinen isä häipyi kuvioista ja ilmoitti ettei aio olla missään tekemisissä. Tapasin sitten yhteisten tuttujen kautta ihanan yh-isän raskausviikolla 31, ja alettiin seurustella. Ja oli muuten elämäni parasta seksiä...
Suhde kariutui vauvani ollessa muutaman kuukauden ikäinen, koska yhteistä aikaa oli tosi vaikea löytää ja suhde perustui ehkä enemmänkin fyysiselle läheisyydelle kuin yhteisen tulevaisuuden suunnittelulle. En silti kadu, vieläkin 4vuoden jälkeen on välillä ikävä tuota miestä <3

vierailija
Naisen vikahan se on, jos mies päättää lähteä kun lapsi ilmoittaa tulostaan. Sitä kun ei aina voi tietää mitä toisen päässä liikkuu. Meillä esim. lapsi on saanut alkunsa ihan molempien tiedostaessa tilanteen, oli puhetta, että toinen tulkoot jos tulee ja heti tärppäsi ja muutama kuukausi myöhemmin mies sitten ilmoitti, että eiköhän erota, ei tästä suhteesta tulekaan mitään.
Mulle kävin ihan samalla tavalla! Erosta 1kk aikaa!

Yhteistyössä