Hakutulokset

  1. S

    Ikä ja kuinka monta kertaa tai kuinka usein otettu PAPA?

    23v,yksi lapsi,papa otettu vissiin kolme kertaa...tai ainakin kahdesti.
  2. S

    Mitä ajattelette kun näette lapsen jolla valjaat?

    Ajattelen,että onpas nuo valjaat hyvä keksintö ja jos omasta lapsestani tulee isona villi ja vilkas niin hankin sellaiset,ihan lapsenkin turvallisuuden takia.
  3. S

    Enkeleistä... Lapset näkee?

    Meillä tyttö teki tuota useinkin ollessaan muutaman kk:n ikäinen mutta ei mulla kyllä käynyt mielessäkään että siellä olisi joku ulkopuolinen jota minä en näe :) Tyttö on nyt alle 2v ja joskus katsoo seinään ja sanoo enkeli,mutta en usko hänen siellä mitään näkevän. Mutta mä olenkin kauheen...
  4. S

    Sain tänään mukavan kommentin galleriassa :)

    miks pitää ees tälläinen kommentti laittaa? ei tajua...
  5. S

    Sain tänään mukavan kommentin galleriassa :)

    Mulle kans joskus laitettu kehuja ulkonäöstäni galleriassa ja eräs miespuoleinen tuttuni jaksaa aina kehua kuinka jumalaisen kaunis olen :) Oma mies kun ei enää sitä niin usein muista sanoa :laugh: Tulee siitä kyllä hyvä mieli.
  6. S

    seksi ja raskaus, haittaa sikiölle?

    siis rajumpaa seksiä
  7. S

    seksi ja raskaus, haittaa sikiölle?

    Mulla on yksi tuttu jonka keskenmeno tuli sen jälkeen kun oli harrastanut "rajumapaa" seksiä miehensä kanssa,mutta tietenkään ei voi varmasti sanoa että keskenmeno johtui tuosta. Ehkä vain sattui tulemaan "sopivasti" tuohon aikaan. Oli siis alkuraskauden km.
  8. S

    Antaisitteko elvytystä pultsarille?

    en osaa antaa elvytystä,että en vois antaa sitä kellekään....mutta jos osaisin ja tulis tollainen tilanne että ei ois muita paikalla niin ois kai se pakko,en halua kenenkään kuolemaa omalle kontolleni.

Yhteistyössä