Sain tänään mukavan kommentin galleriassa :)

Joku nuori mies oli laittanut yhteen kuvaani: " Olet herttaisen näköinen" :) Ihana kommentti, piristi päivää :flower: Kiva saada aina välillä näitä mukavia kommentteja, pienetkin asiat voivat saada toiselle hyvän mielen =)
 
Mulle kans joskus laitettu kehuja ulkonäöstäni galleriassa ja eräs miespuoleinen tuttuni jaksaa aina kehua kuinka jumalaisen kaunis olen :) Oma mies kun ei enää sitä niin usein muista sanoa :LOL: Tulee siitä kyllä hyvä mieli.
 
Hyvä mieli tulee
Kivahan sellaista on kuulla! Piristää pitkäksi aikaa. Itse muistan aina miespuolisen kaverin kehut. Kun vaihdoin mesekuvani, tuli heti kommenttia, että vau mikä seksipommi. :) Aiemminkin sama tyyppi on sanonut ihania asioita. Pitäiskö vaihtaa miestä. Oma mies sanoo vaan möhkäleeksi. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Olen muutaman kerran saanut nuorilta jätkiltä kommentteja, joissa ovat kehuneet ulkonäköä tms. siitä saa yllättävän hyvän mielen :D
Kivaahan se on, jos ulkonäöstä annetaan mukavia kommentteja =) Itse vaan arvostan paljon enemmän niitä sanoja, joita annetaan tekemisistäni tai osaamisestani, kun emme kukaan ulkonäöllemme mitään voi. Toki voi laihduttaa tai värjätä hiuksia ja muutenkin pitää huolta puhtaudesta ja habituksestaan, mutta mille luontaisesti näytämme, sille emme voi mitään ja niitä kommentteja en oikein voi mielestäni ottaa tosissani.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Jaahans,tokipa se mieltä lämmittää kun ulkonäköö kehutaan =)
Mistäs pääsee kahtomaan jotta minkä näköinen olet,että tietää pitikö kohteliaisuu paikkansa ;)
Siis tuoll irkissä..
No, ei näköjään pitäny... :kieh:
 
niina
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Onks tolla tytsillä kaikki ihan kotona? :eek:
samaa olen minäkin valitettavasti alkanut epäilemään, ei taida olla ihan kaikki olla sillä ok :(
jotenkin vaikuttaa että on vähän henkisesti epäkypsä. varmaan helposti höynäytettävissä ja hyväksikäytettävissä

 
Beep
No mä ihmettelen tätä aloitusta ainakin siksi että a) tämä PALSTA kiehtoo aikuisia perheellisiä, ei teinityttöjä... ihmettelen miksi nuori pimu täällä pyörii

b) olen ennenkin nähnyt hänen linkittävän tänne irc-galleriaansa ja tekevän typeriä aloituksia, jotenkin mainostavan kuviaan... outoa

c) toi että joku kehuu, ja tänne sitä mainostaa, on vaan hölmöä, naiivia huomionhakuisuutta
 

Yhteistyössä