Hakutulokset

  1. M

    KYSiin synnyttämään tammi-maaliskuussa 2013

    Täällä ilmoittautuu yksi lisää porukkaan. Eli LA olisi 19.2., kyseessä ensimmäinen lapsi. Asutaan ihan täällä Kuopiossa, joten KYS:aan on tuollainen 10 minuutin matka. Meillä tämä esikoinen on "tekemällä tehty", eli sai alkunsa IVF -hoidolla.
  2. M

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Ajattelin vihdoinkin uskaltautua tänne plussanneiden puolelle, vaikka en oikein vielä uskalla edes kunnolla ajatella olevani raskaana. Varhaisultrassahan kävi jo pari viikkoa sitten ja se sydämen sykekin sieltä näkyi. Kuitenkin mielessä pyörii kaikki mitä vielä voi tapahtua. Sai ajan äitipolille...
  3. M

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Kyllä Sintu74 sinua melkein jo onnitella uskaltaa! Itse kävin tänään ultrassa (viikkoja nyt 7+1), pieni ihmisen alku siellä näkyin sydämen sykkeet mukaan lukien. Kai tässä sitten jo itselleen uskaltaa sanoa, että raskaana ollaan! Kokokin vastasi hyvin viikkoja.
  4. M

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Sintu74 kyllä nuo viivat on todella vahvoja. Luulisi, että jos ne siitä pregnylistä johtuisi, niin ne vähitellen haalistuisi. Minun silmiin nimittäin tuo viiva ainakin vahvistuu!!! Voi että minuakin nyt tämä tilanne jännittää!!!
  5. M

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    En ole vielä tuonne plussanneiden puolelle uskaltanut siirtyä.... Jotenkin on vielä niin epäilevä olo, lähinnä pelottaa keskenmenot ym. mitä nyt voi sattua. Lupasin itselleni, että kun varhaisultrassa näen sen sydämen sykkeen, niin sitten voin olla "ihan virallisesti" raskaana, mutta heti...
  6. M

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Sain juuri klinikalta puhelun. HCG oli noussut, tulos nyt 242,8, eli kolmeen päivään oli tulos on moninkertaistunut. Hoitaja toivotteli onnea ja toivoi, ettei tulisi kovaa pahoinvointia. Nyt varmaankin mut voisi laittaa tuohon plussanneisiin. Vähän on hämmentynyt ja "varovainen" olo. Ei uskalla...
  7. M

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Lumi72 mulla mentiin lyhyen kaavan mukaan. Minun kohdallani ainakin aloitettiin suoraan Gonal-F piikit ilman mitään nenäsumutteita. 5 pvää meni Gonal-F piikeillä, jonka jälkeen laitettiin rinnalle Orgalutran ja samalla Gonal-F annosta pienennettiin. Mulla on ongelmana pco, joten sen takia...
  8. M

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Tänään kävin uudelleen verikokeessa, tein myös uuden digitestin. Todennäköisesti se hcg on nyt noussut, koska näyttöön tuli "raskaana 2-3". Laskujen mukaan hedelmöittymisestä on nyt 2+2, eli sen mukaan sen hcg:n pitäisi olla ihan ok. Hoitaja klinikalla oli sitä mieltä, että kaikki on...
  9. M

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Sain veritestin tulokset, jotka vei kyllä aika alamaihin. Hcg oli 45, klinikalla kyllä rauhoittelivat, että ei ole vielä mitään syytä huoleen, alkion siirrosta oli kuitenkin kulunut vasta 12 pvää. Tein tänään uuden raskaustestin, ainakin se (vielä) näytti plussaa. Aikaistettiin sitä seuraavaa...
  10. M

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Sintu74 nuo ultran tuloksethan kuulostaa hyvälle!!! Pidän täällä sormet ja varpaat ristissä, että saisitte hyvän saaliin! Itsellä on onnenhuuma plussatesteistä jo vaihtunut "pelonsekaiseen kauhuun". Kävin eilen veritestissä, tulokset pitäisi tulla tänään iltapäivällä. Perjantaina otetaan...
  11. M

    Inseminaatio-ensikertalaiset keväällä 2012

    Testattu on tänä aamuna, cb:n normaalilla ja digitestillä. Ja sain elämäni ensimmäisen plussan!!! Oireitahan on tietty ollu kokoajan, mutta samat oireest kun löytyy lugesteronin sivuvaikutuksista, niin ei ole oikein uskaltanut toivoa mitään. Virallinen testipäivähän mulla olisi vasta...
  12. M

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Ihmeiden aika ei ole vielä ohi! Virallinen testipäivähän mulla olisi vasta perjantaina 15.6. (en ymmärrä miten vasta silloin, kun alkion siirto tehtiin jo 30.5.). Malttamaton (ja ikuinen pessimisti) kun olen, niin testasin pitkän mietinnän jälkeen testasin sitten jo tänä aamuna. Ja kuinkas...
  13. M

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Sintu74 en kysellyt tarkemmin syytä siihen miksi sitä ei käytetty, olin sillä hetkellä niin onnellinen siitä, että kolme oli niin hyvälaatuisia. Oli nimittäin hirveä pelko siitä, että onnistuuko yksikään solu jakautumaan tarpeeksi ja päästäänkö ylipäätään siirtoon. Olen lukenut jostain, että...
  14. M

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Sintu76 se neljäs alkio oli 3. luokan alkio, joten sitä ei käytetä. Tsemppiä piikittelyyn, toivottavasti seuraavassa ultrassa tulee hyviä uutisia! Itsellä olo on nyt helpottunut, kun pahin jännitys hedelmöittymisen ja solujen jakaantumisen suhteen on ohi. Koska oli ensimmäinen ivf, niin ei...
  15. M

    Inseminaatio-ensikertalaiset keväällä 2012

    No nyt on siirto tehty. Viidestä munasolusta neljä hedelmöittyi, tänään yksi 1. luokan neljäsoluinen alkio siirrettiin ja kaksi 2. luokan alkiota meni pakkaseen. Yksi 3. luokan alkio meni "hävitykseen". Nyt sitten alkoi se odottaminen, testipäiväksi määriteltiin 15.6., mutta todennäköisesti en...
  16. M

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    No nyt on siirto tehty. Viidestä munasolusta neljä hedelmöittyi, tänään yksi 1. luokan neljäsoluinen alkio siirrettiin ja kaksi 2. luokan alkiota mene pakkaseen. Nyt sitten alkoi se odottaminen, testipäiväksi määriteltiin 15.6., mutta todennäköisesti en siihen asti jaksa odottaa....
  17. M

    Inseminaatio-ensikertalaiset keväällä 2012

    Klinikalta soitettu, neljä viidestä solusta hedelmöittynyt. Nyt sitten vielä se jännitys edessä, että montako alkaa jakautumaan asiallisesti. Toivottavasti ainakin yksi, huomiseksi jo siirtoaika varattuna. Kyllä kieltämättä Vauvahaaveita86 ne yksityisen laskut on aikas isoja, mutta muitenkin...
  18. M

    Inseminaatio-ensikertalaiset keväällä 2012

    Manuliina: Mulla mentiin lyhyen kaavan mukaan, lääkkeitä meni seuraavasti: 1 x Gonal-f 900iu n. 265€ + 1 x Gonal-f 450iu n. 138€ + 5 x Orgalutran n. 127€ + Pregnyl n. 5€. Yhteensä siis reilut 500€. Lisäksi tietysti alkoi se Lugesteron, josta ei saa edes sitä korvausta. Hyvä puolihan tässä on se...
  19. M

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Uusi yrittäjä ilmoittautuu mukaan! Olen 36-vuotias, mies 40, ja tietty se ensimmäinen lapsi haaveissa. Lapsettomuuden syynä pco. Ehkäisyä ei ole ollut käytössä viiteen vuoteen ja tammikuussa aloitettiin sitten lapsettomuushoidot yksityisellä. Takana on yksi inseminaatio, josta siis tuli nega...
  20. M

    Inseminaatio-ensikertalaiset keväällä 2012

    Punktio ohitse! Folleja oli 10, munasoluja saatu 5. Tulos ihan ok, vaikkakin tietty olisi toivonut niitä enemmän. Taju oli poissa noin 15 minuuttia, kotiin pääsin vajaan tunnin päästä heräämisestä, koska vointi oli hyvä. Kipuja ei ole ja muutenkin olo on ihan normaali. Huomenna saa sitten tiedon...

Yhteistyössä