Hakutulokset

  1. M

    Inseminaatio-ensikertalaiset keväällä 2012

    Moa2012 ei se nukuttaminen ole varmaankaan mitenkään automaatio, mun lääkäri halusi, että minut nukutetaan, vaikka itse olin sitä vastaan. Mulla tuo vasen munasarja on aika hankalasti nähtävissä jostain syystä, joutuu aina aika kovasti vatsan päältä runnomaan, että saa näkyvyyden. Lisäksi mulla...
  2. M

    Inseminaatio-ensikertalaiset keväällä 2012

    Ilmoittelehan Vauvahaaveita86 huomenna miten meni. Pidän täällä peukkuja, että tulisi paras mahdollinen tulos! Mekin yritellään ihan sitä ensimmäistä, jälkiviisaana voi sanoa, että olisi pitänyt lähteä näihin hoitoihin aikaisemmin. Me varmaan miehen kanssa ollaan sellaista "hitaasti syttyvää"...
  3. M

    Inseminaatio-ensikertalaiset keväällä 2012

    Taas on sitten ultrassa käyty. Kymmenkunta follikkelia näkyi, tiedä sitten, onko kaikissa solu sisällä. Ja onko ne kaikki sitten tarpeeksi kypsiä. Ja hedelmöittyykö ne ja alkavatko jakautua... loputon määrä kysymyksiä risteilee päässä.... Olisipa jo kaikki tehty, niin voisi vaan keskittyä...
  4. M

    Inseminaatio-ensikertalaiset keväällä 2012

    Vauvahaaveita86 meillä menee hommat nyt melkein samaan aikaan. Mulla alustavasti sovittu punktio maanantaille. Ensin mietittiin jo sitä perjantaita, mutta hidastettiin varmuudeksi tahtia. Alkion siirto luonnollisesti sitten myöhemmin ensiviikolla, ke tai to, sitä ei vielä ole lyöty lukkoon...
  5. M

    Inseminaatio-ensikertalaiset keväällä 2012

    Hei taas! Ultrassa käyty ja hyvin ne follikkelit siellä kasvaa!!! Piikittelyt jatkuu vielä tämän viikon ja todennäköisesti maanantaina olisi punktio. Tavoitteena lääkärin mukaan on "muutama munasolu". Multa niitä kuulema saisi vaikka yli 20, mutta jos niitä tulee liikaa, niin ne on kuulema...
  6. M

    Inseminaatio-ensikertalaiset keväällä 2012

    Idealisti joo se on just se "rintasyöpälääke", käytetään myös lapsettomuushoidoissa. Sitä saa halvemmalla rinnakkaisvalmisteena (huom: tarkista hinnat esim. netistä, koska pakkauksen koolla on tosi iso merkitys hinnan suhteen!). Mulla ainakin toimi todella hyvin, en mitään sivuvaikutuksia...
  7. M

    Inseminaatio-ensikertalaiset keväällä 2012

    Hei taas pitkästä aikaa!!! Inssin epäonnistuminen veti hieman alavireiseksi, joten tietoisesti ole pitänyt itseni pois keskustelupalstoilta. Täällä on suunnitelmat pistety ihan uusiin puihin. Menkat alkoi inssin jälkeen kaksi päivää laskettua myöhemmin, liekö ovulaatio ollut myöhemmässä kun...
  8. M

    Inseminaatio-ensikertalaiset keväällä 2012

    Meillä on myös tarkoitus tehtä uusi inseminaatio heti seuraavaan kiertoon. Tässä nyt vaan odotellaan niitä menkkoja alkavaksi, niin voi alkaa laskemaan päiviä lääkkeiden kanssa. Me ollaan yksityisellä, joten aika pitkälle saa itsen hommat suunnitella. Toki tietysti tulee kysyttyä lääkärin...
  9. M

    Inseminaatio-ensikertalaiset keväällä 2012

    Olin tänäaamuna suunnitellut tekeväni raskaustestin (edellisen tein lauantaina, nega), mutta päätin sittenkin olla tekemättä. Ei jotenkin huvittanut. Keskiviikkona pitäisi menkkojen alkaa, joten päätin odottaa sitä. Testin ajattelin seuraavan kerran tehdä sitten, jos sellainen ihme tapahtuisi...
  10. M

    Inseminaatio-ensikertalaiset keväällä 2012

    Mulla menossa kp 24/29, eli ensi keskiviikkona pitäis olla kp1. Jo hätähousuna piti tänään testata, vaikka inssistä on vasta 9 pvää... Nega tietysti. Ei ollut puhettä mitään testipäivämäärästä, vaan käskettiin testailla sitten, jos menkat ei ala. Kävinkin jo hakemassa lääkkeitä seuraavaan...
  11. M

    Inseminaatio-ensikertalaiset keväällä 2012

    Heippa! Vapusta selvitty, rauhallisesti tuli vappu vietettyä ihan kotona. Kovasti olen yrittänyt pysyä poissa internetin ihmeellisestä maailmasta... huonolla menestyksellä. Koko ajan yrittä paikallistaa erilaisia tuntemuksia itsessään ja etsii tietoja siitä, että miltä juuri nyt pitäisi tuntua...
  12. M

    Inseminaatio-ensikertalaiset keväällä 2012

    Follikkeli oli 22mm. Ei ollu mullakaan se mies mukana, kun kesken työpäivän olin käymässä. Piti ajaa tuhatta ja kotiin purkin kanssa ja sitten takaisin klinikalle! Onneksi mies oli kotona. Siitä parin tunnin kuluttua oli iitse toimenpide. Oli sen verran kiireellistä toimintaa, että (onneksi)...
  13. M

    Inseminaatio-ensikertalaiset keväällä 2012

    Kävin eilen siellä ultrassa, follikkeli oli päättänyt kasvaa sitten nopeammin, kuin mitä lääkäri viime viikolla ennusti. Piti laittaa mies käsitöihin, tehtiin sitten se inseminaatio jo eilen. Kaikki tapahtui niin äkkiä, että ei ole vielä oikein ehtinyt oikein ymmärtää, että se on nyt tehty! Itse...
  14. M

    Inseminaatio-ensikertalaiset keväällä 2012

    Mulla ei tunteet niinkään ole heitelleet, ainakaan en itse ole huomannut. Lantiolla, alavatsassa ja rinnoissa ajoittain kiputuntemuksia ja vihlontaa. Tietysti tämä jännittäminenkin voi tuntemuksia aiheuttaa... Kovasti jo toivoisi, että ensiviikon koettelemukset olisivat jo ohitse. Vaatii tiukkaa...
  15. M

    Inseminaatio-ensikertalaiset keväällä 2012

    Ajattelin liittyä seuraan, kun on niin samankaltainen elämätilanne menossa. Eli, meilläkin on yrittämistä jo takana vuosia, taustalla PCO. Tänä keväänä aloitimme yksityisellä sitten hoidot. Tällä hetkellä takana on 2 yrityskiertoa, lääkityksenä femar, menopur ja puregon. Tänään tuli käytyä...

Yhteistyössä