Hakutulokset

  1. E

    Britax vastasi, Kaksplussasta ei kuulu mitään..

    \ Tämä laittoi nyt hieman miettimään, että miten se istuin on nimen vaihdon jälkeen muuttunut huonommaksi? Meillä on Aktan istuin ja Gracon istuin, molemmat aivan samanlaiset. Miten se istuin on voinut niin kauheasti muuttua turvallisuudeltaan, jos aivan sama runko on kuin oli jo Aktan aikana?
  2. E

    hiuksista

    Niin tuttua. Esikoisen jälkeen hiuksia lähti aivan kauheasti ja ohimoille tuli kaljut kohdat eli hiusraja vetäytyi taaemmas. Leikkasin hiukset takaisin lyhyiksi kun pitkinä niitä tuntui lähtevän enemmän, lyhyinä sitä ei niin huomannut. Lopulta hiukset kuitenkin alkoivat kasvaa takaisn ja...
  3. E

    Aftoja

    Mä sain juuri pari päivää sitten erittäin kattavan luennon aftoista hammaslääkäriltä. Koko ikäni olen niistä kärsinyt ja nyt vasta tiedän asiasta enemmän. Tavallinen hammastahna on aika yleinen aftojen aiheuttaja. Siinä oleva saippua poistaa limakalvoja suojaavan kerroksen ja afta-herkille tämä...
  4. E

    kamalinta synnytyksessä

    Mikään ei ollut kamalinta. Inhottavimmalta tuntui kuopuksen synnytyksessä se kun vauva jäi hieman jumiin, kun ei kääntynyt kuten piti. Ulos sieltä kuitenkin tuli 5min ponnistuksella, ilman että tunsin supistuksia (epiduraali alkoi vaikutta mukavasti kun olin jo ponnistamassa, sitten ponnistelin...
  5. E

    Apua vaikeaan päätökseen

    En oikein osaa muuta sanoa kuin, että itse tiedät parhaiten miten tahdot synnyttää. Jos alateitse synnyttäminen tuntuu aivan mahdottomalta asialta, vaadit sektiota. Itse toivon jokaiselle synnyttävälle yhtä ihanan ja ikimuistoisen synnytyksen kuin olen itse saanut kaksi kertaa kokea. Olen...
  6. E

    LOHJA 3.6. klo 12

    Näillä näkymillä mekin olataisiin tulossa, kunhan säät meitä suosisivat.
  7. E

    Jumbopuisto huomenna 14.00

    Mekin tullaan! =) Juuri sieltä kyllä kotiin tultiin, mutta meinataan esikoisen kanssa kaksin tulla ja jätetään nuorempi isin kanssa kotiin päiväunia nukkumaan. Sitä mietin, että onko mitään juotavaa ym. tulossa. Voisin ihan hyvin ottaa vaikka mehua mukaan ja kaupassakin ehdin vielä käydä. Me...
  8. E

    Lohja-Karjaa alueen äidit

    Ajattelin nostaa tämän ketjun. Kun Hangosta ja Tammisaarestakin näytti olevan väkeä. Nätillä ilmalla olisi kivaa pitää tapaaminen Hangossa tai Tammisaaressa. Pääsisi uimaan samalla ja ainakin Hangossa on ihania leikkipuistoja. Junallakin olisi kiva mennä, kun esikoinen niin kovasti junailemaan...
  9. E

    Karjaan Jumbopuiston tapaaminen...

    Jumbo-puistossa olevan talon voi vuokrata myös käyttöönsä. Maksaa muistaakseni 17e kerta. Eli sinnekin pääsisi jos on huono ilma. Ja jos ajoissa sopii niin meillekkin mahtuu tapaamista pitämään vesisateella.
  10. E

    Karjaan Jumbopuiston tapaaminen...

    Ok, siinä vain pitää muistaa että toiselle puolelle tietä ei saa pysäköidä. Liikennemerkki on puunoksien takana piilossa, joten jää helposti huomaamatta.
  11. E

    Karjaan Jumbopuiston tapaaminen...

    Jos Lohjalta tulijoista joku tahtoo auton ajamaan edelle niin voin ilmottautua. Asutaan sen tien varrella jossa Jumbo on ja pääsisin helposti opastamaan. Ilmoitelkaa jos apua kaivataan. =)
  12. E

    uudet liberon housuvaipat

    Meillä on nuorempi käyttänyt aina Liberoa, kun Pampersin housuvaipat on todella inhottava pukea päälle, eikä meidän hoikilla lapsilla tahdo pysyä ylhäällä kunnolla. Meillä on kohta käytetty ensimmäinen paketti uusia Liberoita. Päälisin puolin ainakin koko 7-11kg näyttää samalta kuin vanhakin...
  13. E

    LOHJA KOKOON!!

    Mä en pystynyt kirjautumaan, joten laitan sähköpostini tähän. Eltsi_83@hotmail.com
  14. E

    LOHJA KOKOON!!

    Hyväksytäänkö ei Lohjalainen mukaan? Eli me asutaan Karjaalla, pitkämatka Lohjalle siis ei ole. Eikä täältä omasta pitäjästä ystäviä tunnu löytyvän. :( Ikää minulta löytyy 22v ja lapsia on kaksi kappaletta (poika 2v7kk ja tyttö 1v). Kesäkin kun lähenee niin olisi ihanaa saada ulkoilu seuraa ja...

Yhteistyössä