Lohja-Karjaa alueen äidit

Äippäliini24
Postikadulla ois joo ihan kiva leikkipuisto pienempiäkin lapsia ajatellen,millastas päivää ajatellaan? Aika? Äitien vapaapäivääkin vois vaikka samalla miettiä,ne jotka sellaseen voisivat osallistua.
Toimiiko nää tapaamiset yleensä vai käykö niin et puolet jää vähän niinkuin ulkopuolelle? Mielenkiinnosta kyselen...
Mutta,ilmotelkaahan... Meille käy nimittäin koska vaan kun olen hoitovapaalla.

tässä meijän lähellä Suokadulla (Lohjalla) on yks rauhallinen/iso aidattu puisto. Siitä ei ainakaan noi lapset pääsis karkaamaan niin helposti ja se postikatu kuulostaa kanssa hyvältä. Rantaan en kyllä lähtis ku on kaks taapertajaa vahdittavana.

HottiKatti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2005 klo 08:30 minsku81 kirjoitti:
sopisko ens viikolla joku päivä? Maanantai ja tiistai on meillä jo "buukattu" täyteen, mut loppuviikko käy.
Meillä käy klo 15 jälkeen mikä päivä vaan, paitsi torstai... :)
:wave: :D

Ajattelin nostaa tämän ketjun.
Kun Hangosta ja Tammisaarestakin näytti olevan väkeä. Nätillä ilmalla olisi kivaa pitää tapaaminen Hangossa tai Tammisaaressa. Pääsisi uimaan samalla ja ainakin Hangossa on ihania leikkipuistoja. Junallakin olisi kiva mennä, kun esikoinen niin kovasti junailemaan tahtoisi. :)

Itse siis olen Karjaalta, kahden lapsen äiti. :wave:

EtelänÄiti
Täällä taas, on vähän vähiin jääny tää netissä olo kun "tuli" toi toinen neiti tossa maaliskuussa.. :)
Jos olette tänne Hankoon päin tulossa niin minä oon ainakin mielelläni sitten tulossa tapaamiseen mukaan! :)
Tällä hetkellä on Lohjalle lähtö vähän hankalaa kun pikkunen viihtyy kovin huonosti autossa, mutta ehkä sinnekkin jossain vaiheessa.

Yhteistyössä