Hakutulokset

  1. B

    Pino hysteerisille ruuan tarkkailijoille -kaikkiruokaiset älköön vaivautuko

    Kyllä ne katkat taitaa raakoja olla. Minusta katkaravut käytetään raakoina kylmiin ruokiin, sitkistyvät hirmu helposti kypsennettäessä. Bantsku
  2. B

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.5)

    Hui, kun jännittää jo Sarpan puolesta! Tsemppiä! 4D:stä terveisiä: Kaikki on hienosti ja edelleen ihan keskikäyrällä kasvaa. Ja 100 % varmuudella tyttö, sanoi Bruno :heart: Iso nippu kuvia saatiin ja dvd. Tosi kiva kokemus. Bantsku :wave:
  3. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    tsemppiä ja voimia kaikille. Merilintu, millainen on vointisi? Onko sinulla seurantakäynti tällä viikolla? Ota iisisti..... Bantsku
  4. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Ihanaa....tule vaan mukaan sinne 3-kymppistenkin pinoon. Merilinnulle tsemppiä! Minulla meni hormonihoito pitkän kaavan mukaan, mutta en kyllä muista että olisin Puregonista mitään fyysisiä oireita saanut. Yhden kamalan raivokohtauksen sain esimiehehelleni, mutta hän onneksi tiesi hoidosta...
  5. B

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.5)

    Kiitos Lentis rauhoittelusta. Olen selvinnyt näin pitkälle oikeastaan kokonaan ilman kipuja, ja suppareita, niin ehkä ( toivottavasti! ) turhia säikyin. Muutaman kerran on nyt vatsanahkaakin viimeisen viikon aikana kiristellyt, joten luulen tutustuneen harjoitussupistuksiin! Jokatapauksessa...
  6. B

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.5)

    Onnea Lentis hyvistä ultrakuulumisista! Niin se eilämä joskus yllättää ;) Minulla oli kummallinen ilta. Jotenkin hankala olo oli koko ajan, koitin lepäillä ja sitten alkoi alavatsan särky. Ihan samanlainen kuin kuukautissärky. Pelkäsin jo tosissani, että alan vuotamaan ja piti tarkkailla...
  7. B

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.5)

    Kiitti marchal, vinkistä, täytyykin ottaa vesipullon lisäksi evästä mukaan. Ärsyttävää että ohjeet poikkavat noin paljon toisistaan! Onneksi aika on heti aamusta, niin täytyy syödä kunnon iltapala, ja mennä sinne "suoraan sängystä".... Hyvää viikonloppua! Bantsku
  8. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Käynpä minäkin puolesta moikkamassa "vanhoja" kuumeilukavereitani! Olen käynyt tällä lueskelemassa silloin tällöin ja Katin esimerkkiä noudattaen päätin välillä jättää puumerkkinikin. Minulla on raskaus edennut viikolle 22 ja kaikki vaikuttaa olevan ok. Rakenneultra on takanapäin ja tyttöä...
  9. B

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.5)

    Jep, tyttöhän ne rakenneultrass lupailivat.... :heart: Olen menossa loppukuusta 4D:hen, joten sitten varmistunee sekin seikka. Unipussia olen miettinyt minäkin, mutta valtaosa noista kokemuksista joita olen lukenut pitäsävt sitä oikeastaan tarpeellisena vasta joskus puolen vuoden tienoilla...
  10. B

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.5)

    Samaa mieltä! ja meillä ei todellakaan syödä makeisia ainakaan ennen kouluikää.....ja en myöskään minä aio lastenhoitopiirrettyjä ikinä käyttää.... :saint: We'll see.... Bantsku

Yhteistyössä