Onpas paljon taas tapahtunut sitten viime viestini. Käyn kyllä lukemassa juttuja säännöllisesti, mutta kirjoittamaan ehdin harvemmin. Pahoittelen jo etukäteen siis tämän jutun pituutta
Samoin jos unohdan jonkun, sillä oikeasti luen teidän kaikkien tarinaa yhtä ajatuksella.
Ellastiina :hug: ja kovasti voimia teille uuteen yritykseen! kyllä se ensi kerralla onnistuu, kun nytkin jo melkein.
lumikeiju voi miten harmillista, mutta ei kun katse kohti seuraavaa kiertoa sielläkin! ja huhhuh, miten pitkän testaamattomuusajan olen miehellesi luvannut :| itse testasin viikon myöhässä ja meillä meni niin päin, että mies oli tulla hermoraunioksi, kun odotti että testaisin... vaikka siinä vaiheessakin oli keskenmenoriski iso, niin minusta oli kuitenkin hieno tietää, että ainakin olen onnistunut tulemaan raskaaksi.
Pulcina ONNEA ONNEA ONNEA :flower: Ihana ettei tämä raskautuminen kaikilla niin vaikeaa ole =) Ja hienoa että saatiin parin plussattoman kuukauden jälkeen taas iloisia uutisia tähän pinoon!
tirlittan hienoa että löysitte lääkettä! luin aiemmin, että teillä oli vaikeaa löytää clomhexalia ja meinasin jo laittaa sulle yv:tä, että multa löytyisi avaamaton paketti, mutta sitten muistin että taitaa olla laitonta lahjoittaa lääkkeitä. mähän siis varasin kaappiin heti 8kk satsin, kun olin a) satavarma etten ekan 4kk aikana raskaudu niillä ja b) jo keväällä oli vaikeuksia löytää noita lääkkeitä, joten hamstrasin varastoon. tnyt vaan peukut pystyyn että auttaisi teilläkin clomit, itselläni on täysi luottamus niitä kohtaan. toivottavasti pääsette myös tutkimuksissa ja mahdollisissa muissa hoidoissa sujuvasti eteenpäin. tutkimusten aikainen odotteluvaihe oli ainakin minulle se piinallisin.
merilintu hurja määrä folleja sulla, toivottavasti et saanut hyperia tai ole voinut kovin pahoin hoidon takia. pääsettekö nyt jo tässä kuussa siirtoon?
kuumetta uskon myös etiäisiin, olisiko se merkki että uusi hoito auttaisi teitä piankin? voimia IVF-suunnittelun aloittamiseen!
heksu, marshmallow ja kanella (ja muut jos olen jonkun unohtanut) tsemppiä uusiin luomuiluyrityksiin!
(.) eli oma napa, joka muuten on vihdoin pyöristynyt, että voinkin luopua ).( -merkistä. =)maanantaina oli neuvola ja kuulin vauvan :heart: äänet ensimmäistä kertaa! voi että oli ihana ääni, maailman paras. ajattelin ensi kerralla nauhoittaa jumputuksen kännyyn, niin pääsee mieskin kuulemaan. ja samalla mietin et ottaisinko sen myös kännykän hälytysääneksi
ja olo on muuten mitä mainioin tässä vaiheessa raskautta, ainoastaan vatsan sivuilla väliin kipuja, mutta oisko nekin taas vaan kasvukipuja? en huomannut neuvolassa kysyä.
Aurinkoista viikon jatkoa kaikille teille tuleville mammoille!
t. manna + lilli 17+0 (uusi viikko poksahti tänään taas, jipii)