Hakutulokset

  1. B

    Pino hysteerisille ruuan tarkkailijoille -kaikkiruokaiset älköön vaivautuko

    KK76: Minä söin hoitojen aikana foolihappoa ja juuri raskausvitskua. Lisäksi vaihdoin kaikki maitovalmisteet täysrasvaisiin. ( En muista minkämaalainen tutkimus se oli, mutta oli todettu että maitorasva edesauttaa hedelmöittymistä ). Tarkistin muuten tuon perus-möllerin ja ei siinä todella...
  2. B

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.5)

    Minä ostin viikonloppuna pikkuiselle ensimmäisiä vaatteita. Yhden bodyn ja yhden kaksiosaisen hirmu pehmeän asun sekä tietysti yhden pikkuruisen punaisen mekon... =). Kirppikseltä siis, taisi mennä yhteensä ihan 7 euroo...Niin ja yhden imuosan löysin äitiyspakkauksen kestovaippaan! Sama...
  3. B

    Pino hysteerisille ruuan tarkkailijoille -kaikkiruokaiset älköön vaivautuko

    Moikka, Komppaan myös tuota tumman suklaan syöntiä, olen lukenut samaisesta tutkimuksesta ja kuulluut myös muutaman äipän positiivisia kokemuksista! Joku sanoi, että Mölleriin on lisätty A:ta? Kun siitäkin on monia versioita, niin onkohan tuo lisäys kuitenkin vain siinä Tupla versiossa...
  4. B

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.5)

    Joo, tämä suunnitelma kuulostaa hyvältä minusta! Kati, kiitos kysymästä, oikein hyvin olen voinut. Vielä kun tuo mies muistaisi huomioda minua ja masua, jotenkin tuntuu ettei aina muista koko raskautta.....Kaipa sitä vaan on itse vähän herkällä tällaisten suhteen. En minäkään osaa masulle...
  5. B

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.5)

    Ihanalta kuulostaa mammalomalle jääminen, vaikka voin kyllä hyvin uskoa, että kun se hetki on oikeasti käsillä saattaa tunteet kuitenkin olla vähän ristiriitaiset. Minä ainakin olen ollut niin työorientoitunut, että olen nyt jo mustasukkainen töistäni sijaiselleni! Siitä huolimatta "loma" ja...
  6. B

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.5)

    Tosi pitkästä aikaa. Lukemassa olen käynyt, mutta en jotenkin ole saanut aikaiseksi kirjoitella. Kiva kun kaikilla on asiat hyvin. Ja kiva lukea myös nyytin saaneiden kuulumisia! Rintojen koosta sen verran, että minun D-kuppini on pysynyt samana, ei minkäälaista muutosta :/ Masu sen...
  7. B

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

    Jännittävää lukea noita synnytyskertomuksia! Vaikka ei itse omalle kohdalle vielä osaa oikein ajatellakaan.... Toinen neuvolakäynti on takana ja kaikki ok! Verenpaine on laskenut, niinkuin monella muullakin ja aiheuttaa välillä lievää pyörrytystä. Ostin kirjan "Ensi kertaa äidiksi" Ja...
  8. B

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

    :flower: Bantsku
  9. B

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

    Juu, sinne minäkin! Neuvolan "tätini" ( varmaan mua melkein 10 vuotta nuorempi....) innostui ekalla käynnillä kehumaan Jorvin kätilöitä. Minulle jäin ainakin ekasta äpkl-käynnistä ihan positiivinen kuva. /Bantsku
  10. B

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

    Onnea Kati hyvistä ultranäkymistä! Pablohan se sitten tosiaan siellä..... ;) En huomannutkaan aiemmin että sinäkin käyt Jorvissa, synnytys siis myös siellä? /Bantsku
  11. B

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

    Onnea Anjamaritalle! :flower: Iida-Liinalla viikonloppu lähenee, oikein paljon tsemppiä! Katin ultrakuulumisia jo innolla odottelen..... Bantsku
  12. B

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

    Huomenia... No niin, nyt minullakin on omat Mama Licious- farkut, ja kyllä on mukavat päällä. Lentoemolle onnea hyvistä ultranäkymistä ja Hannahille Tyttösestä! :flower: Aurinkoista päivää, Bantsku
  13. B

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

    Moikka! Jostain syystä en ole päässyt kirjautumaan tänne moneen päivään, mutta nyt onnistui onneksi. Kiitos vaatevinkeistä! Jotain verkkokauppoja löysinkin, mutta ei kyllä innosta maksaa 74,- farkuista....Täytynee jalkautua keskustaan! Onnea hääpäivälle Denina minunkin puolestani...
  14. B

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

    Duudlari, pääkaupunkiseudulta kirjoittelen....Olen käynut myös tsekkaamaassa nuo HM:t ja muut, mutta ankealta näyttää....Johonkin erikoisliikkeeseen on päästävä! Bantsku
  15. B

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

    Sara, Tämä valitsema jooga alkaa muistaakseni 11.9. ja ilmoittautuminen on kuukautta ennen. Minulla alkaa kaikki housut olemaan niin epämukavan kireät, että on varmaan ostettava jo ekat äippähousut! Missähän olisi hyvät valikoimat, onko vinkkejä? /Bantsku :wave:
  16. B

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

    Juuri tulikin tuo työväenopiston kirjanen, ja sieltä löysin sopivan mamma-joogan. Taidanpa ilmoittautua! Siinä ainakin sanotaan, että se sopii kaikille raskausajankohdille, jotenka voi sen varmaan myöhemmin aloittaa. Tietysti joutuu maksamaan koko syksyn, näyttivät olevan jotain 12-13 viikkoa...
  17. B

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

    Ja kiitos tervetulotoivotuksista, tänne olikin kiva tulla. Kyllä se tänne pääsy minulle kestikin kauan, mutta täällä ollaan, ja sydämeni pohjasta toivon että pysytäänkin, kaikki! Lentis, helmikuussa hyvinkin, minulla 10 pv. Kivaa kun on tosiaan suht' samoissa kulkevia, toisaalta on ihanaa...
  18. B

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

    Jospa minäkin sitten jo vähitellen tulisin kaapista.....Lukenut olen jo juttujanne jo "ikuisuuden" mutta niin varovainen ed. keskenmenon vuoksi että nyt vasta ilmoittaudun. Eli 36 V viikkoja nyt kasassa 11+2 ja synnytyssairaalana Jorvi. LA 10.2. Juuri kävin niskaturvotusultrassa ja siinä...
  19. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Kuumetta, olen pahoillani, minä olen tainnut sitten antaa virheellistä tietoa VL:n aukiolosta. Kysyin itse klinikalta ja jotenkin sain käsityksen että ovat juhannuksen jälkeisen viikon vielä auki ja sitten sulkevat heinäkuuksi. mutta ehkä lääkäri puhuikin omasta lomastaan..... Tosi harmi että...
  20. B

    Pino alkuraskauden hermoilijoille

    Lentoemo, mulla on kanssa valkkaria runsaasti. On kuulemma normaalia, liittyy jotenkin solujen normaalia nopeampaan uusiutumiseen. Ja voi jatkua koko raskausajan! Ikävä tunne kyllä juuri nuo "hulahtamiset" , pitää heti päästä tarkastamaan, ettei vaan ole verta. Tuo maitohappobakteeriasia on...

Yhteistyössä