Hakutulokset

  1. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Kiva kun kävit kertomassa kuulumisianne. Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi! Minuakin jännittää huominen testaus! Melkein jo tänään sorruin, mutta onneksi on tuota selkärankaa.... B) Vähän sellaista kuvotusta eilen illalla ja tänään. Ei kylläkään aamulla. Huonon olon osaan kyllä...
  2. B

    PAS toukokuussa

    Moikka, Suuri ihmettelijä :hug: Onnea siirosta Angela! Minulla ei oikein mitään kunnollisia oireita ole. Nipistelee vatsaa tietysti, mutta nämä on luge-nippailuja. Rinnat on kyllä kipeät, mutta siinäpä se. Itseasiassa yli viikko on mennyt siirrosta tosi nopsaan ja hyvillä mielin...
  3. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Tervetuloa almaa! Täällä on tosiaan mukavaa porukkaa! Kiitos Tirlittan, kommentista, toivotaan että jotain kuitenkin tapahtuisi! Rinnat on kipeät, mutta ei edelleenkään muuta. Bantsku
  4. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Voi Kanella, olen pahoillani :hug: Ja Kuumetta, siulle myös iso :hug: Minulla on nyt viikko siirrosta. Edellisessä plussakierrossahan tunsin kiinnittymiskivun selvästi, heräsin siihen yöllä. Nyt ei ole tuntunut mitään sellaista, joten en oikein toivo kauheasti mitään. Viikko nyt...
  5. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Anteeksi, Kuumetta, mutta purskahdin kyllä nauruun kun tämä luin! Jotenkin niin tuttua, että pitää piilotella lääkkeitä/testejä kavereilta ja sukulaisilta. Tosin minä olen kyllä tähän mennessä löytänytkin ne........ :whistle: No, toivon kuitenkin että sinäkin jo löysit lugesi! Tervetuloa...
  6. B

    PAS toukokuussa

    Ihana uutinen! Batsku :flower:
  7. B

    PAS toukokuussa

    Moikka! Hopebaby, minullekin tehtiin siirto eilen! Minulla on nyt ensimmäistä kertaa kaksi kyytiläistä, molemmat sulatetut olivat ok. Jännä juttu, minulle annettiin testipäiväksi 4.6. Olen joskus kysynyt tuosta testauksesta, kun itse en viitsi klinikalla käydä kotitestin negalle vahvistusta...
  8. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Niin, tuo taukoilu on jännä juttu. Tiedän että se tekee hyvää, onhan minullakin ollut pari pakollista välikuukautta. Kuitenkin minulla on hirmuinen tarve aina uuteen siirtoon. Vähän ristiriitaista! Kuumetta, Väestöliitolta sanottiin että ovat kiinni heinäkuun. Siirtoni onnistui ja...
  9. B

    PAS toukokuussa

    Mithril, pahoitteluni! Eikun uuteen siirtoon vaan! Onnea Onnea, Suru-llinen! Minulle aina tulee tuohon listaan tuo IVF vaikka se jo kerran ICSI:ksi korjattiin. No, eipä kai se haittaa. Löysin selvän oviksen eilen ja siirto aika varattu keskiviikolle, jee jee!! Bantsku
  10. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Miinamarialle onnea matkaan! Tervetuloa Manna8! Minulla olisi keskiviikkona aika alkionsiirtoon! Onneksi löytyi se ovis vaikka viipyikin. Bantsku

Yhteistyössä