**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

Onnea miinamarialle pikku prinsessan johdosta! Kiva, että entiset 30-kymppiset ensikertalaiset käytte täälle tuomassa meille toivoa! =)

Ehdin tässä juuri ihastella, että ihanaa, kun ei ole munasarjakipuja, ja niinhän ne sitten ilmaantuivat taas iltapäivällä. Viikon verran sain sentään olla niiltä rauhassa :D Olisi niitä kieltämättä helpompi kestää, jos tietäisi, että niistä on jotain iloakin=edes ovuloisi...

Miehen kanssa tuumattiin, että ehkä nyt kuitenkin on vain alistuttava käymään tämän "hullun" gynen luona vielä kerran, jos hän vaikka vihdoin sanoisi jotain niistä verikokeista. Pelkona kun on, että uusi gyne määräisi vain uusia verikokeita, ja olisin tehnyt nämä aivan turhaan :kieh: Pitää vain yrittää olla kärsivällinen, jos nainen saa taas jotain menopaussikohtauksiaan... Mieheni sanoi, että nainen saattoi viimeksi olla aika töykeä senkin vuoksi, ettei hänelle ehkä ole helppoa hoitaa vielä (teoriassa ;) ) hedelmöittymiskykyistä naista, kun itse kärsii menopaussista. Ja jos nyt saa ilkeillä, niin ehkä naista haittasi sitten jotenkin myös se, etten ole vielä käynyt hänen plastiikkakirurgiveljensä vastaanotolla, kun taas naista itseään oli taidettu hiukan korjailla :LOL:

Hyi kun olen ilkeä, mutta jäi vain niin ikävä maku siitä viime tapaamisesta :(
 
Kiva kun kävit kertomassa kuulumisianne.
Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi!

Minuakin jännittää huominen testaus! Melkein jo tänään sorruin, mutta onneksi on tuota selkärankaa.... B)
Vähän sellaista kuvotusta eilen illalla ja tänään. Ei kylläkään aamulla.
Huonon olon osaan kyllä psyykatakin itselleni, joten ehkä tästä ei pidä vetää mitään johtopäätöksiä....
Huomiseen!
Bantsku
 
viime hetken plussapuhurit bantskulle! ++++++ :whistle:

).( On taas ihan sekaisin kroppa. Munasarjakivut tuli ja meni, ja sitten tänään oli taas aivan muka selkeä ovislima... Siis a) en edes ovuloi ja b) on kp30 meneillään... Voiko ovislimaa tulla viikkoa ennen kuukautisia siis noin niin kuin ovikseen liittymättömänä limana?

Onpa mulla ihania limajuttuja :p
 
Valtavat onnittelut! Varmasti jännittää mutta kaipa nyt täytyy olla vaan & ottaa rauhallisesti : ) Onnea myös Miinamarialle. Mukavaa, kun saadaan hienoja uutisia ja kuulemisia, innostavat meitä kaikkia nämä!

Lentoemo - mietin kanssa, että ehkä vanhalla lääkärillä kannattaa vielä käydä kuulemassa ainakin tulokset, kun tuntee jo taustoja enemmän. Jos hoito edelleen mättää niin sano suoraan että tämä ei vastaa odotuksianne ja voiko suositella jotain näihin asioihin erikoistunutta lääkäriä... Tai miten Italiassa tällaiset kommentit otettaisiin, tuntemani pari italialaista ovat ainakin aika suorasanaisia ihmisiä?

ON - perjantaisen ovulaatiotikkuviivan ja maanantaisen lääkärin jälkeen ei uutisia. KP on noin 18 ja lähinnä mietin, kuinka pitkä kierto mahtaa nyt olla kun on sitä vaihtelua ollut. Seuraaviksi viikonlopuiksi olisi tarjolla kaikenlaista juhlintaa ja tuntuisi todella turhalta tehdä raskaustestejä - mutta toisaalta olo olisi aika kurja jos myöhemmin huomaisinkin olevani raskaana (mitä kyllä epäilen kun ei mitään tuntemuksia missään) ja olisin rillutellut siellä täällä tietämättäni. Mitä sanotte?
 
almaa:, joo varmaan se on parempi käydä tällä joka jo on aloittanut tutkimukset, vaikkakin sitten hammasta purren. Joka tapauksessa aikataulusyistä en varmaan voi aloittaa clomeja ennen syksyä, koska kuun vipalla viikolla on tarkoitus mennä jälleen Floridaan mieheni lapsia tapaamaan, enkä pääsisi kontrolliultraan. Ja pupuilu on muutenkin hiukan vaikeampaa, kun nukutaan samassa hotellihuoneessa lasten kanssa, tai siis mahdotonta ;) Eli turha aloittaa lääkitystä, jos sitä ei voi nyt edes hyödyntää...

Kyllä mä ainakin testaisin, eihän se nyt maksa kuin sen testihinnan verran ja jos asennoidut silleen testaanpa huvikseni/turhan takia, niin pettymyskin on hiukan pienempi kuin oikein tosissaan testatessa... Ja eihän sitä tiedä, vaikka tulisi ylläritulos :heart:
 
ONNEA ONNEA! Tarrasukkia Bantskun pikkuisille/-selle :heart:
Tuntui todella mukavalta lukea plussastasi. Jännäilin jo kovasti puolestasi, kun en nettiin päässyt pariin päivään.

Onnea myös miinamarian perheelle :flower:

Ihan kuin meidän pinossa olisi nyt erityisen hyvät tunnelmat. Taidetaan olla jo kesätunnelmissa =)
 
Keskiviikko 4.6.2008

Tuulia-76 32v...........kp ?/22-28.......n.3.5v............esikoinen mulle, miehelle 3.
Kuumetta 35v...........kp 8/24.......yk23............ 1. yhteinen
Heksu76 31 v...........kp?/28............yk10(???)........esikoinen
Tirlittan-75 32v.........kp15/29.............yk11...............esikoinen
Vaahtokarkki 35 v......kp?/30-38.............yk 8..............1. molemmille
gitte 38v..................kp18/28................................esikoinen
Kummi 32v................kp?/31.......yk vajaa pari v.....1. molemmille
Tresum77 30v...........kp16/27-31.......yk17.............esikoinen
lentoemo-76.............kp32/30-41.........yk7................1. yhteinen
Omelia 31 v...............kp35/29-36.........yk14................
manna8 33v...............kp14/30-33..........yk14.........esikoinen
Lumikeiju 33 v............kp 6/28-30.............yk2..........
Almaa 35v..................kp18/22-25........yk3.......esikoinen

Joulukuun 2007 plussat
Iida-Liina 32v.....yk pari vuotta......1.molemmille

Helmikuun 2008 plussat
Annimaria72.......yk5.......................esikoinen

Huhtikuun 2008 plussat
Kati231 35v.......pari vuotta............esikoinen

Toukokuun 2008 plussat
Tuizu 32v................yk6

Kesäkuun 2008 plussat
Bantsku
 
No niinhän se taitaa tosiaan olla, ehkä testaan lauantaina siltä pohjalta että harjoittelen testaamista ja varmistan että ei ole mitään ylltyksiä... Toivottavasti ei kuulosta siltä että olen kamala happo, en sentään! Tosin en tiedä, kuuluisiko / voisiko testissä jo la näkyä mahdollinen hieman yli viikon vanha hedelmöittyminen (silloin KP 21). No, testataan testiä!
 
Keskiviikko 4.6.2008

Tuulia-76 32v...........kp ?/22-28.......n.3.5v............esikoinen mulle, miehelle 3.
kanella.....38v..........kp.../28........yk1................esikoinen
Kuumetta 35v...........kp 8/24.......yk23............ 1. yhteinen
Heksu76 31 v...........kp?/28............yk10(???)........esikoinen
Tirlittan-75 32v.........kp15/29.............yk11...............esikoinen
Vaahtokarkki 35 v......kp?/30-38.............yk 8..............1. molemmille
gitte 38v..................kp18/28................................esikoinen
Kummi 32v................kp?/31.......yk vajaa pari v.....1. molemmille
Tresum77 30v...........kp16/27-31.......yk17.............esikoinen
lentoemo-76.............kp32/30-41.........yk7................1. yhteinen
Omelia 31 v...............kp35/29-36.........yk14................
manna8 33v...............kp14/30-33..........yk14.........esikoinen
Lumikeiju 33 v............kp 6/28-30.............yk2..........
Almaa 35v..................kp18/22-25........yk3.......esikoinen

Joulukuun 2007 plussat
Iida-Liina 32v.....yk pari vuotta......1.molemmille

Helmikuun 2008 plussat
Annimaria72.......yk5.......................esikoinen

Huhtikuun 2008 plussat
Kati231 35v.......pari vuotta............esikoinen

Toukokuun 2008 plussat
Tuizu 32v................yk6

Kesäkuun 2008 plussat
Bantsku

kanellakin on nyt mukana listassa, vaikka toivottavasti et kauan :heart:
 
Upeaa Bantsku!! ONNEA matkaan! Ihanaa!!

Miinamarialle valtavasti onnea tyttövauvan johdosta! :flower:

Tervetuloa Almaa, Lumikeiju ja manna8! Jos olin jonkun jo toivotellut tervetulleeksi, nyt varmuuden vuoksi vielä uudestaan...

Ja olenkohan Kanellallekaan toivotellut mitään, vaikka ajatus on ollut? Voima :hug: sinulle uuteen yritykseen!

Minä jatkan tällä harvakseltaan palstailulla, kun nyt on tämä pakollinen "lapsentekotaukokin" meillä kesän ajan. Syksyksi on nyt sitten suunniteltu IVF-hoitoja, alkaen AIKAISINTAAN elokuusta. Kesä mennään ilman ovistestejä ja kalenteriin tuijottelua - ei jaksa. Siellähän se takaraivossa väijyy toive yllätysraskautumisesta ennen rankempia hoitoja, mutta koetan tarkoituksella työntää moiset ajatukset pois, koska en halua elätellä epärealistisia toiveita. Vaikka siis selittämättömästi lapsettomia olemme eikä syytä ole löydetty...mutta kun ei niin ei. KAIKKI eri strategiat niin itse seksin kuin kaikenmaailman elämäntapa-asioiden ja greippimehujen, särkylääkevalintojen ja viininjuomisen/-juomattomuuden suhteen on tehty. Ja kyllä, on myös oltu "ajattelematta" koko asiaa joidenkin taukojen aikana, niin paljon kuin se voi olla tässä vaiheessa mahdollista. Nyt voisi siis sanoa, että "herran haltuun". Ja syksyllä myös hedelmättömyyshoitojen.:LOL:

Almaa, minä olen testaillut toisinaan ns. varmistelutestejä siksi, että tykkään viiniä lipitellä ja olen jokin aika sitten päättänyt, että ns. luomukierroissa (eli hoidottomissa kierroissa) elän täysin normaalisti ja jopa juhlin juhlajuomineen, vaikka olisikin loppukierto (eli ovulaation jälkeiset päivät). Sinun kiertopäiväsi tosin on lauantaina vielä niin varhainen, että testihän ei välttämättä näytä, vaikka olisitkin raskaana. Ymmärrän kuitenkin hyvin halusi varmistella...Itse testailen vain jos juhlat sattuvat aivan viimeisiin kierron päiviin, jolloin testi varmemmin näyttää myös oikein.

Kaunista ja hedelmällistä alkukesää kaikille! Tämä valoisa aika on myös hedelmällistä aikaa monelle muullekin asialle, kuten mökkiviikonlopuille, talviturkin pois heitolle, kauniin Suomen luonnon vihreyden ihastelulle, jäätelöille, pyöräilylle, kesätapahtumille, aurinkoenergian keräämiselle...
Koitetaan naiset pitää lippu korkealla! Nyt se on ainakin itselleni hiukan helpompaa kuin synkkinä pimeinä talvi-iltoina.
:wave:
 

Tuulia-76 32v...........kp ?/22-28.......n.3.5v............esikoinen mulle, miehelle 3.
kanella.....38v..........kp.../28........yk1................esikoinen
Kuumetta 35v...........kp 8/24.......yk23............ 1. yhteinen
Heksu76 31 v...........kp?/28............yk10(???)........esikoinen
Tirlittan-75 32v.........kp15/29.............yk11...............esikoinen
Vaahtokarkki 35 v......kp?/30-38.............yk 8..............1. molemmille
gitte 38v..................kp18/28................................esikoinen
Kummi 32v................kp?/31.......yk vajaa pari v.....1. molemmille
Tresum77 30v...........kp16/27-31.......yk17.............esikoinen
lentoemo-76.............kp32/30-41.........yk7................1. yhteinen
Omelia 32 v...............kp5/29-36.........yk15................
manna8 33v...............kp14/30-33..........yk14.........esikoinen
Lumikeiju 33 v............kp 6/28-30.............yk2..........
Almaa 35v..................kp18/22-25........yk3.......esikoinen

Joulukuun 2007 plussat
Iida-Liina 32v.....yk pari vuotta......1.molemmille

Helmikuun 2008 plussat
Annimaria72.......yk5.......................esikoinen

Huhtikuun 2008 plussat
Kati231 35v.......pari vuotta............esikoinen

Toukokuun 2008 plussat
Tuizu 32v................yk6

Kesäkuun 2008 plussat
Bantsku



 
Hei kaikille ja tervetuloa uusille!

Päivitin listaan omat tietoni. Roikun yhä mukana, vaikka olen nykyään lähinnä taustaillut. Yrityskään ei ole niin aktiivista kuin aiemmin, ei oikein motivoi, kun tietää että putkissa on ongelmaa... Elokuuta odottelen, silloin otan yhteyttä gyneen ja toivottavasti saadaan silloin lähete hoitoihin. Tuntuu, että elokuu on ihan lähellä, hyvin jaksan odottaa, kun kesä on niin ihanaa aikaa ja aika kuluu kuin siivillä.

BANTSKULLE onnittelut toisesta peräkkäisestä plussasta! :flower: Nyt pikkuiselle kovasti voimaa tarrata tiukasti kiinni.

Käyn aina välillä lukemassa kuulumisianne, vaikken aktiivisesti kirjoittelekaan. Hyvää kesän jatkoa kaikille!
 
bantskulle aivan valtavasti onnea! jännäsin kovasti sun puolesta ja piti heti aamusta käydä kurkkaan uutiset!! töistä käsin en vaan pystynyt onnitella, vaikka mieli teki kirjoitella heti ja pitkään :) nyt vaan nautit raskaudesta ja kesästä etkä jännäile liikaa! varmaan tosin helpommin sanottu kuin tehty...

kiitos myös miinamarialle kun kävit kertomassa vauvauutisia! luo ihmeesti toivoa että kyllä meillä muillakin vielä tärppää.

ON: aika lähellä kierron puoliväliä mennään, joten aloin testailla ovista pari päivää sitten ja pitäisi kai sitä vielä muutama päivä jatkaakin (etenki ku oon maailman huonoin bongaan ovis-oireita, en koskaan huomaa mitään! =) ). mutta sit huomasin testien olevan loppu ja just kun olin lähdössä ostaan niitä lisää, päätinkin etten viitsi niitä enää tehdä. kahdessa edellisessä clomi-kierrossa on kuitenkin ultrattu että ovuloisin, niin kai siihen 3. kierrossakin voi luottaa. ja kun pupuillaan aktiivisesti muutoinkin, niin mitä sitä miettimään milloin ovuloi vai ovuloiko, kun ei asialle kuitenkaan mitään voi. kai sen menkoista tai niiden puuttumisesta sitten näkee et tapahtuiko koskaan mitään... :)

aurinkoista kesän alkua kaikille! nauttikaa valosta, lämmöstä ja omasta kullasta :)
 
Merilintu, erinomainen muistutus! Elämässä on niin paljon mistä nauttia että olisi sääli luopua kaikesta ja keskittyä murehtimaan vaan lapsiasioita. Varsinkin nyt, kun Suomen kesä näyttää parhaat puolensa. Nautitaan tästä ja kaikesta siitä mitä meillä jo on :heart:
 
Torstaina 5.6.2008

Tuulia-76 32v...........kp ?/22-28.......n.3.5v............esikoinen mulle, miehelle 3.
kanella.....38v..........kp.../28........yk1................esikoinen
Kuumetta 35v...........kp 9/24.......yk23............ 1. yhteinen
Heksu76 31 v...........kp?/28............yk10(???)........esikoinen
Tirlittan-75 32v.........kp16/29.............yk11...............esikoinen
Vaahtokarkki 35 v......kp?/30-38.............yk 8..............1. molemmille
gitte 38v..................kp19/28................................esikoinen
Kummi 32v................kp?/31.......yk vajaa pari v.....1. molemmille
Tresum77 30v...........kp17/27-31.......yk17.............esikoinen
lentoemo-76.............kp33/30-41.........yk7................1. yhteinen
Omelia 32 v...............kp6/29-36.........yk15................
manna8 33v...............kp15/30-33..........yk14.........esikoinen
Lumikeiju 33 v............kp 7/28-30.............yk2..........
Almaa 35v..................kp19/22-25........yk3.......esikoinen

Joulukuun 2007 plussat
Iida-Liina 32v.....yk pari vuotta......1.molemmille

Helmikuun 2008 plussat
Annimaria72.......yk5.......................esikoinen

Huhtikuun 2008 plussat
Kati231 35v.......pari vuotta............esikoinen

Toukokuun 2008 plussat
Tuizu 32v................yk6

Kesäkuun 2008 plussat
Bantsku
 
Bantskulle oikein rentoja päiviä nyt! Nauti ihanasta kesästä turhia murehtimatta! =)

Täytyy sanoa, että tätä rennommin en itse voisi vauvakuumeilla, kun mun täytyy tarkistaa kp:ni ja yk:kin tästä listasta! :LOL: Ihan oikeasti en ole tiennyt moneen viikkoon, että mikä kp on meneillään, ja tänään en enää edes muistanut, että onko meillä yk7 vai jo yk 8! :D

En kyllä ole ikinä uskonut noihin "älä ajattele raskautumista niin tulet varmasti raskaaksi", mutta sittenhän mun olisi syötävä jyrkät sanani, jos tulisinkin raskaaksi just tällä tyylillä. Viinikin on mulla maistunut koko kierron ajan, tosin juon italialaisittain vain lasin illallisella enkä edes joka päivä. Lisäksi olen käynyt juoksemassa ihan normaalisti ja ennen kaikkea olen syönyt ihan normaalisti.

Italiassa nimittäin on aika korkea toxoplasmoosiriski, minkä vuoks olen aiemmissa kierroissa välttänyt raakojen vihannesten, tiettyjen juustojen ja raa'an lihan syömistä. Nyt olen sen sijaan vetänyt parmankinkkua nassuun ihan innolla ja eilen kun tein sellaisesta ihanasta italialaisesta makkarasta (ne on siis täällä sellaisia "kotonatehtyjä" joita ei taatusti mikään terveysviranomainen ole kontrolloinut pöpöjen varalta ;) ), niin en edes kypsentänyt makkaroita mitenkään älyttömästi niin kuin yleensä. Veristä pihviäkin taitaisin uskaltaa syödä, minä vain satun tykkäämään sellaisesta hiukan kärähtäneestä lihasta :LOL:

No, alavatsassa juilii nyt siihen malliin, että parempi olla menemättä rannalle näinä päivinä, koska täti tulee taatusti pian kylään :D

En kyllä tiedä, että onko hyvä vai huono merkki ovuloinnin ja keltarauhasen kannalta se, että toisin kuin useimmissa kierroissa, ei rinnat ole lainkaan turvonneet tai arat. Vai eikö liity asiaan mitenkään. Yleensä rintani turpoavat loppukierrosta yhden kuppikoon verran, mutta tällä kertaa ei ole sen kummepaa esittelemistä tuolla rannalla :LOL:

Toisaalta, tuskin olen sen kummemmin ovuloinut myöskään edellisissä kierroissa, vaikka niissä rintoihin sattuikin ja ne tosiaan ovat aina myös turvonneet...
 
Perjantaina 6.6.2008

Tuulia-76 32v...........kp ?/22-28.......n.3.5v............esikoinen mulle, miehelle 3.
kanella.....38v..........kp.../28........yk1................esikoinen
Kuumetta 35v...........kp 10/24.......yk23............ 1. yhteinen
Heksu76 31 v...........kp?/28............yk10(???)........esikoinen
Tirlittan-75 32v.........kp17/29.............yk11...............esikoinen
Vaahtokarkki 35 v......kp?/30-38.............yk 8..............1. molemmille
gitte 38v..................kp20/28................................esikoinen
Kummi 32v................kp?/31.......yk vajaa pari v.....1. molemmille
Tresum77 30v...........kp18/27-31.......yk17.............esikoinen
lentoemo-76.............kp34/30-41.........yk7................1. yhteinen
Omelia 32 v...............kp7/29-36.........yk15................
manna8 33v...............kp16/30-33..........yk14.........esikoinen
Lumikeiju 33 v............kp 8/28-30.............yk2..........
Almaa 35v..................kp20/22-25........yk3.......esikoinen

Joulukuun 2007 plussat
Iida-Liina 32v.....yk pari vuotta......1.molemmille

Helmikuun 2008 plussat
Annimaria72.......yk5.......................esikoinen

Huhtikuun 2008 plussat
Kati231 35v.......pari vuotta............esikoinen

Toukokuun 2008 plussat
Tuizu 32v................yk6

Kesäkuun 2008 plussat
Bantsku
 
Teillä on vissiin ihanat ilmat siellä Suomessa! :D

Mä vaan istun täällä sisällä oottamassa, että sähkömies ilmaantuisi... Ja ulkona on sitäpaitsi kylmä, jotain 20 astetta... Voi kun tekisi mieleen Suomeen kesästä nauttimaan... No, tuun uudelleen sitten heinäkuussa!

Odottelen, että mahan juiliminen etenisi kuukautisiksi saakka. Tänään oonkin ollut tosi ärhäkällä tuulella, niin että varmaan pian alkaa vuoto... :kieh:
 
sunnuntaina 8.6.2008

Tuulia-76 32v...........kp ?/22-28.......n.3.5v............esikoinen mulle, miehelle 3.
kanella.....38v..........kp.../28........yk1................esikoinen
Kuumetta 35v...........kp 12/24.......yk23............ 1. yhteinen
Heksu76 31 v...........kp?/28............yk10(???)........esikoinen
Tirlittan-75 32v.........kp19/29.............yk11...............esikoinen
Vaahtokarkki 35 v......kp?/30-38.............yk 8..............1. molemmille
gitte 38v..................kp22/28................................esikoinen
Kummi 32v................kp?/31.......yk vajaa pari v.....1. molemmille
Tresum77 30v...........kp20/27-31.......yk17.............esikoinen
lentoemo-76.............kp36/30-41.........yk7................1. yhteinen
Omelia 32 v...............kp9/29-36.........yk15................
manna8 33v...............kp18/30-33..........yk14.........esikoinen
Lumikeiju 33 v............kp 10/28-30.............yk2..........
Almaa 35v..................kp22/22-25........yk3.......esikoinen

Joulukuun 2007 plussat
Iida-Liina 32v.....yk pari vuotta......1.molemmille

Helmikuun 2008 plussat
Annimaria72.......yk5.......................esikoinen

Huhtikuun 2008 plussat
Kati231 35v.......pari vuotta............esikoinen

Toukokuun 2008 plussat
Tuizu 32v................yk6

Kesäkuun 2008 plussat
Bantsku
 

Yhteistyössä