Hakutulokset

  1. Faerie

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Mavi Juu, lähti ne :) Jaloissa edelleen näkyy pullottavia suonia, mut nekin on paremmassa kunnossa, kuin raskausaikana. Hirmuisesti jaksamista sulle :hug: Lapset kehittyy jokainen omaa vauhtiaan, sen oon näiden kolmen kanssa omakohtaisesti kokenut :) -Faerie-
  2. Faerie

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Essi- Pneumokokki-rokotteesta nous samana päivänä kuume. Lisäksi pistoskohta turposi ja oli muutaman päivän kipeä. MPR:stä tuli viikon päästä kuume, joka kesti pari päivää.
  3. Faerie

    Kauanko ponnistitte vauvaa?

    Eka 10min, 2935g, muistaakseni kaksi tikkiä Toka 3min, 4050g, kaksi tikkiä Kolmas n.5min, 5110g, kaksi tikkiä. Kaikissa synnytyksissä tullut nirhautumat, jotka kuitenkin vuotivat sen verran, että tikit laitettiin.
  4. Faerie

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Meillä tuo poika oli 1,5v neuvolassa 83cm ja 11,4kg. Ei siis mikään iso enää vaikka syntymämitat olikin huikeat :D Sai MPR- ja pneumokokki-rokotteet.
  5. Faerie

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Mavi, saat multa täydet sympatiat :hug: Mulla oli poikaa odottaessa noita suonikohjuja alapäässä ja tiedän siis kuinka hirveitä ne on :snotty: Mä en pystyny kunnolla ees pöntöllä istumaan, vaan piti olla niinkuin toisella kankulla vaan, et sain asiat tehtyä |O Jalassakin niitä oli, mut ne...
  6. Faerie

    onko täällä ketään joka EI värjää koskaan hiuksia?

    Mä en oo vaaleeta uskaltanu kokeilla. Raidat vois olla ihan kivat :) Punaisemmaks sillon aikoinaan värjättiin.
  7. Faerie

    onko täällä ketään joka EI värjää koskaan hiuksia?

    Mulla on joskus vuosia sitten ollu kahdesti kevytväri, mut en sen koommin oo halunnu värjätä. On luonnostaan punaiset hiukset, joten sekin vähän hankaloittaa värjäämistä.. :whistle:
  8. Faerie

    Mä tunnen sen jota etsivät klaukkalassa...

    Mistä tää tieto on peräisin? Viititkö laittaa linkkiä?
  9. Faerie

    "Isokokoiset" vastasyntyneet.. pinotaan!

    Meiän jätkä oli syntyessään ( rv 39+6 ) 54cm ja 5110g. Kävin 5 päivää aiemmin kokoarviossa, kun sf mitat huiteli niin korkealla. Ultrassa lääkäri sanoi, että on noin 4kg.. Joo, että hieman heitti arvaus.. :D
  10. Faerie

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Laylah osanottoni :hug: Onnittelut MB:lle tytöstä :flower: Huisin nopea synnytys sulla :)
  11. Faerie

    Tupperware-myyjiä paikalla?

    Niin ja kiitos sulle vastauksesta! Enpä taida enää uutta mukiakaan sitten ostaa.. Melkoinen pettymys.
  12. Faerie

    Tupperware-myyjiä paikalla?

    Ok :(
  13. Faerie

    Tupperware-myyjiä paikalla?

    Vieläkö Tupperilla on elinikäinen takuu? Kun meillä hajos nokkamukista se kansi jo toistamiseen :( Ostin tuon mukin useampi vuosi sitten ja heti alkuun jouduttiin vaihtamaan kansi ku repes siitä keskeltä.
  14. Faerie

    Tyttö on täällä!

    Onnea koko perheelle! :flower:
  15. Faerie

    Laitetaas vähän lasten kuvia :-)

    Ok :) Ajattelin kun on niin pikkuisen näköinen :) Meiän esikoinen syntyi 36+2 ja oli kans keltainen.
  16. Faerie

    Laitetaas vähän lasten kuvia :-)

    Ihana pieni nöpönenä :) Millä viikoilla syntyi?
  17. Faerie

    Laitetaas vähän lasten kuvia :-)

    Jospa mäkin nyt sitten uskaltaudun laittamaan kuvan meiän pienimmästä rakkaasta :)
  18. Faerie

    Laitetaas vähän lasten kuvia :-)

    Mulla on profiilissa nuorimmaisesta kuva. En uskalla laittaa suoraan :snotty:
  19. Faerie

    Raskauspahoinvointiennätys?

    Juu, laimea mehu on hyvä ja sit kannattaa ostaa vaikka niitä välipalakeksejä. Esim. Elovena ja Paussi.
  20. Faerie

    Raskauspahoinvointiennätys?

    Hieman helpotusta tuo pienet ateriat ja kylmä syötävä. Mieluummin siis syöt useita kertoja vähän kuin kerralla paljon. Jogurtit, viilit, hedelmät jne on hyviä välipaloja. Muutenkin kevyttä ja monipuolista ruokaa.

Yhteistyössä