Tulin vain taas kurkkimaan, ja ajattelin jotain rustailla. Täällä on ollut tänään aivan huikea ilma. Oltiin aamusta pojan kanssa pihalla, oli ihanaa, ihan vaan siis ilman takia :heart: huomasin ulos lähtiessä, että painoa tulee taas samalla tavalla kuin poikaa odottaessa Mitkään normi talvipökät ei mahtuneet enää jalkaa ja viikkoja vasta 14+6 :kieh: paska. Oon yrittänyt käydä spinningissä ja pumpissa, mut tosiaan tää viikko on kyl syömistenkin osalta ollut niin hurjaa, ettei ihme jos kiloja tulee (ja pitsa just tuossa jäähtymässä taas :ashamed: ) joten turhaa valitan, itsehän sitä ruokaa suuhun tungen
Mitkäs rukkaset tai hansikkaat teillä muilla toimii parhaiten???? Meillä on ollut tuollaiset primasta ostetut vähän kevyemmät rukkaset...veden kestävät, mutta tänään ne oli kyllä liian kylmät...mitähän ihmettä keksis tuon jätkän käsiin. Muuten on kuuma kalle, mut sormet meinaa jäätyä..
Mut mä alan nyt syödä pizzaa ja kasvattaa bebaa...
Mitkäs rukkaset tai hansikkaat teillä muilla toimii parhaiten???? Meillä on ollut tuollaiset primasta ostetut vähän kevyemmät rukkaset...veden kestävät, mutta tänään ne oli kyllä liian kylmät...mitähän ihmettä keksis tuon jätkän käsiin. Muuten on kuuma kalle, mut sormet meinaa jäätyä..
Mut mä alan nyt syödä pizzaa ja kasvattaa bebaa...