Aion ottaa possurokotteen itselleni, kun olen raskaana, mutta myös pojalle, jahka hänen ryhmänsä tulee rokotettavaksi. Mihinkään riskiryhmään poika ei kuulu, mutta kuten joku täällä kirjoittikin, niin ne influenssasta johtuvat jälkitaudit voi olla niin imakoita, että katson paremmaksi rokottaa lapseni mokomaa vastaan.
(.) Kotona hiimailen ja hengittelen maalihöyryjä B) Mies tekee sisäremppaa ja itse kellotan sohvalla. Enempi liikkuminen saa issiaksen vihoittelemaan ja näyttää noita harjoitussuppareitakin tulevan ihan kiitettävästi rasituksen jälkeen, joten olen ottanut rennosti. Mielessä siintää kuitenkin jokaisen talosta löytyvän kaapin siivoamiset - raskaana siis ollaan selvästi, kun siivoaminen saa veden herahtamaan kielelle!
Pojalla oli viime yönä vissiin massu kipeä, kun heräsi huutamaan muutama tunti nukahtamisen jälkeen. Rupsutteli kanssa tosi paljon. Annettiin lääkettä ja otettiin viereen, mihin nukahti, mutta kumpikaan ei pystytä nukkumaan alati asentoa vaihtavan taaperon vieressä, joten kannoin lapsen takaisin omaan sänkyyn. Tietysti poika heräsi ja huusi ikäväänsä varmaan tunnin! Muutoin poika nukkuu tosi hyvin, mutta jos se jostain syystä herää öisin ja sitä joutuu menemään kattomaan, niin uudestaan nukahtaminen on pitkällinen prosessi. Onneksi aamulla sängyssä odotti iloisesti hymyilevä veitikka, niin äitilläkin oli helpompi antaa anteeksi itselleen lapsen yöllinen huudattamnen :ashamed:
Nyt lepuuttamaan soffalle!
Mavi ja poika 1v 7 kk:tta ja vauva 23+5