mä en taida viittiä kun poika jo kertaalleen täällä syyttä suotta tosi pahasti haukuttu
Mitäh? Älä semmosista välitä, toisilla ei katos ole kaikki murot kulhossa...Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:mä en taida viittiä kun poika jo kertaalleen täällä syyttä suotta tosi pahasti haukuttu
:hug: Älä sinä niistä tyhmistä välitä!Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:mä en taida viittiä kun poika jo kertaalleen täällä syyttä suotta tosi pahasti haukuttu
:snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs::hug: Älä sinä niistä tyhmistä välitä!Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:mä en taida viittiä kun poika jo kertaalleen täällä syyttä suotta tosi pahasti haukuttu
Mitvit? Miksi?Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:mä en taida viittiä kun poika jo kertaalleen täällä syyttä suotta tosi pahasti haukuttu
vastasyyntyneet on niin liikuttavia..Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Pieni (keltainen) vastasyntynyt:
:heart:
suloinen :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Aivan ihania!Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:
Kiitos. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:Pimmo, IHANA :heart:
Oi miten suloinen :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin69::heart:
jees, itserakkaus on paheeniAlkuperäinen kirjoittaja ev:Pyydetään lasten kuvia niin Sankkulihan räväyttää oman lärvinsä esille =D
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Ihana :heart: Tulee vauvakuume, kun tämmösiä katseleeAlkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
|O :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:joo..niin varmaan laitan. päivällä laitoin jo ja jonkun mielestä mun vauva oli niin ruma et ois pitäny lyödä pesismailalla päähän. |O
38+2 syntyi hän.Alkuperäinen kirjoittaja Faerie:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Ihana pieni nöpönenä
Millä viikoilla syntyi?
aika ihanan keskittynyt ilme, arvaan että synttärikakkua maistelee neitiAlkuperäinen kirjoittaja olkinainen:Jos osaan niin tässä ois pari 2v synttärikuvaa elokuulta. Kuningatarmehiläinen!
http://www.aijaa.com/v.php?i=4924212.jpg