Laitetaas vähän lasten kuvia :-)

• Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Eikä :LOL: :LOL: :LOL: . Tuli sit vahingossa ihan suurennettavan ja kehystettävän arvoinen kuva :D
Ihan hyvä kuva tuosta tuli, vaikka toinen olikin pyhää vihaa täynnä :D Isona niistä sitten tulee tällasia ja söpöydestä ei ole enää tietokaan :(
http://www.saunalahti.fi/~simppeli/A2/kuva6.jpg
Hahah :D Nooh, kyllä tuo ainakin komealta näyttäis ja varmaan tyttöjen mieleen ;)

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
ja sit ne silti haluu sun. :D nim. omat aina hukassa lainailun jälkeen. :kieh:
Mul ei oo aurinkolaseja ku en oo saanu aikaseks hankkia niitä voimakkuuksilla. Mutta joka aamu tyttö tuo mulle mun lasit omassa päässään, kerran sattu sellanen pieni "oho, rikki meni" ku sangat ei suostunu aukeemaan ja toinen lähti irti.. :kieh: :LOL: :LOL:

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Eikä :LOL: :LOL: :LOL: . Tuli sit vahingossa ihan suurennettavan ja kehystettävän arvoinen kuva :D
Ihan hyvä kuva tuosta tuli, vaikka toinen olikin pyhää vihaa täynnä :D Isona niistä sitten tulee tällasia ja söpöydestä ei ole enää tietokaan :(
Olen niin vanha täti sinun poikaan verrattuna, että pysyttelen ihan hiljaa vaan, korrektisti.

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
aika monesti jo lainattu.. mut pitäskö sun poistaa toi linkki? kaikki kuvat sieltä näkyy, vai oliko tarkotus?
Ei haittaa, vaikka näkyy. Toi levytila on sellanen, mistä noi kuvat on ennenkin olleet täällä palstalla näkyvillä. Eli käytän ko levytilaa vain silloin, kun laitan kuvia näkyville. Mulla on sitten erikseen kotisivut ja siellä perhe-osio, johon pääsee vain salasanalla. Mutta ne ei ole tuolla "simppelissä".

joo-o
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Joo-o:
Näin se menee, ostat itsellesi hatun ja huomaan tyttären omivan sen.
Ihana tyttö! Kohta pukkaa murrosikää ja poikakavereita sankoin joukoin.
Elä nyt hyvä ihminen niitä vielä meille manaa :D Murrosikä kyllä alkaa jo hienoisilla merkeillä. Yritän vain olla myöntämättä sitä. :D

hmm
aika monesti jo lainattu.. mut pitäskö sun poistaa toi linkki? kaikki kuvat sieltä näkyy, vai oliko tarkotus?
Ei haittaa, vaikka näkyy. Toi levytila on sellanen, mistä noi kuvat on ennenkin olleet täällä palstalla näkyvillä. Eli käytän ko levytilaa vain silloin, kun laitan kuvia näkyville. Mulla on sitten erikseen kotisivut ja siellä perhe-osio, johon pääsee vain salasanalla. Mutta ne ei ole tuolla "simppelissä".
ok :)

HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
siinä on meiän pikkupossu:

:heart:

Mikä possu? Ihan perusvauvan nenä ainakin. Suloinen pikkupallero se on. :)
Mä en ainakaan tarkottanut, et possun näkönen, vaan että tosi ihana, tommonen tuhisija.
possuja ne on kaikki pikkuvauvat..syö, nukkuu ja murisee.
:D

possu on söpö sana ja eläin. :heart:

Keittiönoita
Ja noihin lasteni kuviin tuolla simppelissä mulla on heidän lupansa. Sen takia mulla on aika harvoin täällä kuvia esikoisesta, kun ei mulla ole "luvan kanssa julkaistavaksi" hänestä montaakaan kuvaa. Tuo kuopus on paljon hövelimpi kuviensa suhteen.

Beep
possuja ne on kaikki pikkuvauvat..syö, nukkuu ja murisee.
:D

possu on söpö sana ja eläin. :heart:

Mä yhdistin heti possu-jutun nenään, koska monesti noita on ihan haukuttu possuneniksi, joka saakin mut ihan

:eek: |O koska hemmetti, ei sitä mitään Edward Klyyvaria kellään ole kun kohdusta tulee ulos!!! :whistle:

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Ei löytyny tosta kuopuksesta tämänhetkistä hyvää kuvaa, mut löyty tämmönen riiviö-kuva jossa poika n. 1,5v :LOL: Tää ehkä kuvaa parhaiten meidän "eemeliä". :whistle:

Sellanen "mitäs seuraavaksi keksisin?" -ilme :D :D

Yhteistyössä