Laitetaas vähän lasten kuvia :-)

  • Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Voi mikä söpö pikkuprinsessa! :heart: Harmi kun 70-luvulla ei pahemmin ollut mitään prinsessavermeitä, tai ainakaan ei meillä ollut varaa niihin. Olisin lapsena ollut ihan onnessani tuollaisissa vetimissä! =)
Sanos muuta! Ei mulla ainakaan mitään ollu muuta kuin jotain siskojen rytkyjä ja hameita joita sitten puin tuhat päällekkäin että olis tullut pönkköhame :D Tuli muuten vietettyä paljon aikaa vaatekomerossa "pukuja" vaihdellen :LOL:
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Voi mikä söpö pikkuprinsessa! :heart: Harmi kun 70-luvulla ei pahemmin ollut mitään prinsessavermeitä, tai ainakaan ei meillä ollut varaa niihin. Olisin lapsena ollut ihan onnessani tuollaisissa vetimissä! =)
Sanos muuta! Ei mulla ainakaan mitään ollu muuta kuin jotain siskojen rytkyjä ja hameita joita sitten puin tuhat päällekkäin että olis tullut pönkköhame :D Tuli muuten vietettyä paljon aikaa vaatekomerossa "pukuja" vaihdellen :LOL:
Joo ihan sama juttu, vaikka kuinka monta mummon vanhaa kukkahametta oli päällekkäin, ja lierihatun puuttuessa vaikka pitsinen pöytäliina päässä. :LOL: :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Tässä meidän prinsessa. Pitihän prinsessavermeet pukea heti kun oli saanut ensimmäisen prinsessa-lehtensä postista :) Ja sai käydä leikkaamassa pihasta oman daaliankin :xmas:

Söpö

Meillä on tytöllä samanlainen prinsessapuku. Hanskat pitäis varmaan myös ostaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
kuvat on tässä ja onneks ketju siivottu.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1522798#m17409642

jos joku muukin haluu kommentoida negatiiviseen sävyyn niin laita rohkeesti yyveetä. :attn:
Siis mielettömän suloinen ja ihanat kuvat. Tiekkö mitä...se joku kuspää on VARMASTI ollut teinipoika, joten unohda. Karmee kommentti, erittäin sairas ja ala-arvoinen mutta aikuinen ihminen, ei ainakaan terve tee sellaista. Joltain teinipojan rontilta vois odottaa sellaista, kun ovat käkättämässä yhdessä koneen ääressä. Tyyliin, hei rane kirjota sinne blaablaa, joo kikatikikati.

 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
:eek: :eek: :eek: uskomattoman kaunis lapsi!!! Ihan mieletön kuva! :eek: :heart: :eek: :heart: :flower:
Kiitos :) Mä en enää jaksa muistaa, mistä kuopus silloin kimmahti, mutta toi on sellanen "nyt mä en ainakaan laita niitä vihreitä kumisaappaita jalkaani" -kuva :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
:eek: :eek: :eek: uskomattoman kaunis lapsi!!! Ihan mieletön kuva! :eek: :heart: :eek: :heart: :flower:
Kiitos :) Mä en enää jaksa muistaa, mistä kuopus silloin kimmahti, mutta toi on sellanen "nyt mä en ainakaan laita niitä vihreitä kumisaappaita jalkaani" -kuva :LOL:
Eikä :LOL: :LOL: :LOL: . Tuli sit vahingossa ihan suurennettavan ja kehystettävän arvoinen kuva :D
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
siinä on meiän pikkupossu:

:heart:
No voi töf. Vähänkö ihana tuo ilme, ihan tommonen jotenkin... Hm. Niinku sanot, possu, mutta siis parhaalla mahdollisella tavalla. (sanon omaa tyttöä myös possuksi, kun hän on jotenkin niin suloinen minun mielestä)
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
vähän mun tytöt ois kateellisia. :heart: niin nätti kukkakin tyttö valinnu itelleen.
Ei tullu ihan toi mekko turhaan ostettua, sillä on jo monet leikit leikitty :). Oli suht edullinen Lindexissä, että raaskin sen hommata kun itse siihen ihastuin, heh. (vink vink)
Ja sattu toi daalia just olemaan katkennut että annoin luvan käydä sen hakemassa :)
 

Yhteistyössä