Sanos muuta! Ei mulla ainakaan mitään ollu muuta kuin jotain siskojen rytkyjä ja hameita joita sitten puin tuhat päällekkäin että olis tullut pönkköhame Tuli muuten vietettyä paljon aikaa vaatekomerossa "pukuja" vaihdellenAlkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Voi mikä söpö pikkuprinsessa! :heart: Harmi kun 70-luvulla ei pahemmin ollut mitään prinsessavermeitä, tai ainakaan ei meillä ollut varaa niihin. Olisin lapsena ollut ihan onnessani tuollaisissa vetimissä! =)
Joo täytyy myöntää, tainnu äitiinsä tulla..Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Hyvän värin on valinnut kyllä
Mua naurattaa tossa toi itsetietoinen ilme.Alkuperäinen kirjoittaja Mamiel:Vaalea skandinaavinen kaunotar, selvää missiainesta siis =)Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Voisko ny olla söpömpi?
Siis mitä???Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:joo..niin varmaan laitan. päivällä laitoin jo ja jonkun mielestä mun vauva oli niin ruma et ois pitäny lyödä pesismailalla päähän. |O
Awww... aika söötti.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kuopus vuosia sitten ei-ehkä-kovin-hyvällä-tuulella
uskomattoman kaunis lapsi!!! Ihan mieletön kuva! :heart: :heart: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kuopus vuosia sitten ei-ehkä-kovin-hyvällä-tuulella
aaw...ihana! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Joo ihan sama juttu, vaikka kuinka monta mummon vanhaa kukkahametta oli päällekkäin, ja lierihatun puuttuessa vaikka pitsinen pöytäliina päässä. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Sanos muuta! Ei mulla ainakaan mitään ollu muuta kuin jotain siskojen rytkyjä ja hameita joita sitten puin tuhat päällekkäin että olis tullut pönkköhame Tuli muuten vietettyä paljon aikaa vaatekomerossa "pukuja" vaihdellenAlkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Voi mikä söpö pikkuprinsessa! :heart: Harmi kun 70-luvulla ei pahemmin ollut mitään prinsessavermeitä, tai ainakaan ei meillä ollut varaa niihin. Olisin lapsena ollut ihan onnessani tuollaisissa vetimissä! =)
malliainesta. hyvässä mielessä siis. oikee linssilude. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tässä kuvassa on jotenki ihan mahtava fiilis, tuo ilme ja katse on tosi intensiivinen.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Joo kuvassa vähän päälle 3 kk, nyt reilut 4 kk. Isänsä silmät, ja silmiin juuri isässään ensimmäisenä ihastuinkin. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:aaw...ihana! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
taitaa olla aika samanikäinen ku mun (3kk). tosi nätit silmät!
Siis mielettömän suloinen ja ihanat kuvat. Tiekkö mitä...se joku kuspää on VARMASTI ollut teinipoika, joten unohda. Karmee kommentti, erittäin sairas ja ala-arvoinen mutta aikuinen ihminen, ei ainakaan terve tee sellaista. Joltain teinipojan rontilta vois odottaa sellaista, kun ovat käkättämässä yhdessä koneen ääressä. Tyyliin, hei rane kirjota sinne blaablaa, joo kikatikikati.Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:kuvat on tässä ja onneks ketju siivottu.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1522798#m17409642
jos joku muukin haluu kommentoida negatiiviseen sävyyn niin laita rohkeesti yyveetä. :attn:
Kiitos Mä en enää jaksa muistaa, mistä kuopus silloin kimmahti, mutta toi on sellanen "nyt mä en ainakaan laita niitä vihreitä kumisaappaita jalkaani" -kuvaAlkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:uskomattoman kaunis lapsi!!! Ihan mieletön kuva! :heart: :heart: :flower:
Ihan sun näkönenAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kuopus vuosia sitten ei-ehkä-kovin-hyvällä-tuulella
Eikä . Tuli sit vahingossa ihan suurennettavan ja kehystettävän arvoinen kuvaAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kiitos Mä en enää jaksa muistaa, mistä kuopus silloin kimmahti, mutta toi on sellanen "nyt mä en ainakaan laita niitä vihreitä kumisaappaita jalkaani" -kuvaAlkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:uskomattoman kaunis lapsi!!! Ihan mieletön kuva! :heart: :heart: :flower:
No voi töf. Vähänkö ihana tuo ilme, ihan tommonen jotenkin... Hm. Niinku sanot, possu, mutta siis parhaalla mahdollisella tavalla. (sanon omaa tyttöä myös possuksi, kun hän on jotenkin niin suloinen minun mielestä)Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Ei tullu ihan toi mekko turhaan ostettua, sillä on jo monet leikit leikitty . Oli suht edullinen Lindexissä, että raaskin sen hommata kun itse siihen ihastuin, heh. (vink vink)Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:vähän mun tytöt ois kateellisia. :heart: niin nätti kukkakin tyttö valinnu itelleen.
Väittävät, että on jotain sukua mulleAlkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Ihan sun näkönen