Mä tunnen sen jota etsivät klaukkalassa...

Roni
Organisoitu etsintä tosiaan lopetettiin eilen kello 18 aikoihin, tulimme eilen noin kymmenen aikaan illalla kotiin viimeiseltä etsintäreissulta.

Muuten hyvin organisoitua etsintää, mutta kuvan, nimen yms. infoa olisi voinut julkaista huomattavasti aikaisemmin, eikä vasta silloin kun organisoitukin etsintä on lopetettu. Halukkaita oli kuitenkin katoamisen selvittyä huomattavan paljon, mutta infoa vähän.

Harmi, että päättyi näin. En osaa kuvitellakkaan, miltä se tuntuu omaisissa. En halua edes yrittää. Kaikkemme meidän alaikäinen porukkammekin yritti, yötä päivää talsimme mahdollisissa paikoissa, tuloksetta.
 
Roni
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
ei oo taidettu löytää vieläkään? :/
Ilmeisesti ei. Mahdollisuudet ovat melko pienet organisoidun etsinnän loputtua. Meinaamme kyllä silti mennä vielä vapaa-ajalla haravoimaan mahdollisia metsiä ja alueita, koskaan ei saisi luovuttaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja storm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja aargh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no pitikö sitten avata ja lukea??
lol.siitähän se ei kiinostus olikin kyse..mä avaan ja luen mitä haluan ja myöskin kommentoin
mikä teini siellä taas on asialla..
heti teini jos ei nuole palstan takamusta kieli ruskeana ja sure jotain kadonnuta..saisitte tehdä sitä koko ajan kun ihmisiä kuolee ja katoaa joka minuutti joten onnea vaan

 
Lilla
Alkuvaiheessa dementikko voi hyvinkin ymmärtää tilanteensa ja sen että tila menee vain alaspäin.
Dementikkoja nähneenä ja hoitaneena voin sanoa ymmärtäväni papan halun lähteä pois.
Ja kyllä ihmisellä on oikeus lähteä "saappaat jalassa".
 
Minä
Ohikulkija löysi vanhuksen kuolleena maastosta
Lauantai 10.10.2009 klo 15.32
"Nurmijärven Klaukkalassa pe 2.10.2009 kadonnut 79-vuotias Tauno Lemström on löytynyt kuolleena. Lemström löytyi 10.10.2009 Klaukkalan keskustan lähettyviltä maastosta. Löydön teki paikalle sattuneet ohikulkijat.

Keski-Uudenmaan poliisi jatkaa kuolemansyyn selvitystä. "

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009101010402547_uu.shtml

 

Yhteistyössä