Hakutulokset

  1. L

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Hei kaikki...nyt perillä kotona Norjassa. Muutto meni hyvin, onneksi ja koti tuntuu vuoden Suomessa oleskelun jälkeen kodilta =) . Painosta...mulla on jo tullut 10 kg...ainakin, vaikka kaikki sanoo ettei sitä uskoisi. Mulla kyllä lähtöpaino oli normaali, mutta olin aika "tiukassa" kunnossa...
  2. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onnea Tyyne! Omaa napaa...olen palannut kotiin ulkomaille. Muutto meni hyvin ja on ihana olla taas omassa kodissa. Masu kasvaa ja vauva liikkuu päivittäin. Mutta välillä vaivaa hirmuinen huoli että miten tässä käy... Kohtukuoleman kokeneena kun tiedän että voi olla hyvin asiat ja sitten...
  3. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Tyyne73, älä luovuta vielä. Mullakin oli 11 päivää siirrosta tuhruilua, joka sitten loppui reiluksi viikoksi, alkoi uudestaan ja kesti aina tuonne viikolle 10+0 asti. Vuotoa voi tulla kyllä lääkkeiden aikaankin jos on raskaana, ja myös jos on jotain muuta meneillään. Mutta odottele...
  4. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei kaikki! Hienoa Sela että ultrassa varmistui että kaikki oli hyvin. Olipas se lääkäri tökerö kommentteineen, ihan vihaksi pistää että säikytellään tuolla lailla. Luulen että niskapoimu-ultrassa istukka peittää aika isosti vielä kohdun limakalvoa ja sen lopullista paikkaa on vaikea nähdä. Se...
  5. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei Tyyne, mä oikein kaivoin kalenterin esiin kun kirjoitin kaikki ylös. Ihan ekana oireena oli jo 4 päivää siirrosta, etten pystyny treenaamaan kun hengästyin (lenkillä) ihan tolkuttomasti. Vajaa viikko siirrosta olen merkannu että olen ollut huonovointinen ja viikko siirrosta on voimakkaat...
  6. L

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Onnea MrsBree ultrakuulumisista! Mä olin pari viikkoa sitten rakenneultrassa jossa siis kaikki oli hyvin. Se olikin aikaisin kun mun mies ei päässyt tämänpäiväiseen ultraan mukaan. Mullakin oli eri lääkäri tänään ja kertoi vähän eri juttuja kun viimeksi keskityttiin rakenteeseen. Mainitsi mm...
  7. L

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Onnea kaislakertulle. Pahoittelut mur-mur, älä vaan lannistu. Mulla olis pieni kysely...kun mua kohtukuoleman kokeneena mietityttää liikaakin pikkuisen liikkeet. Meidän esikoinen menehtyi 26+ neljä vuotta sitten. Nyt olen viikoilla 20+0 ja olen tuntenut pitkään liikkeitä. Ensin tietysti...
  8. L

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Siiri sisilisko onnea rouvalle. :) Mä huhuilin liittymisen perään sivulla 13, olisi kiva päästä listalle mukaan :) Kaunista tiistai-iltaa kaikille lokakuu 19+2
  9. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Tervetuloa Marbel! Omaa napaa...täällä asustelen nyt ihan yksikseni muuttolaatikoiden keskellä...mies ja kissa lähtivät matkaan tänään. Mulla on vuoden Suomessa oleskelu ohitse, ja päätimme palata takaisin Norjaan. Itse lähden perässä parin viikon päästä kunhan loma alkaa. Ensi viikolla vielä...
  10. L

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Hei saanko liittyä mukaan? Olen jo pitkään seuraillut keskustelua ja osallistunut tuolla lapsettomuuspuolella. Nyt uskaltautuisin myös teidän seuraan. Viikkoja on kasassa 18+4 ja eilen olin aikaisessa rakenneultrassa, kun mies ei kahden viikon päässä olevaan ultraan pääse mukaan. Meillä on...
  11. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei kaikki...on ihan pakko tulla kertomaan ihanat rakenneultrakuulumiset :) Minähän pyysin aikaisemman ultran kun mieheni ei voi olla mukana 2 vkon päästä. Olin aika hermona monta päivää etukäteen ja etenkin tänään. Lääkäri oli mukava ja vastasi kaikkiin LUKUISIIN kysymyksiini :-) Ja mikä...
  12. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Heipparallaa kaikille! Ensiksi Hilleville lohtuhalaus. Lyyra, tiedän varsin hyvin miten nuo vuodot ja tuhruttelut säikäyttää. Itsellänihän oli enemmän ja vähemmän vuotoa aina 10+0 asti, välillä ihan kirkastakin, mutta enimmäkseen sellasta laimennettua ja tuhrua. Yritä olla huolestumatta, sen...
  13. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei, ihan ekaks suuronnittelut pikkupojista Minni ja Matilda. Pikku kommentti tuosta seulasta. Mulla verinäytteiden vastaanottaja nimenomaan kysyi luovuttajan tarkkaa ikää, eli eivät laskeneet mun mukaan (oletan). Tosin seulasta on jo superkauan aikaa enkä ole saanut mitään tietoa, eli oletan...
  14. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onnea, onnea, onnea Lyyra! :flower: :hug:
  15. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei kaikille. En ole kirjoittanut pitkään aikaan mutta seurannut sitäkin tiiviimmin. Ensiksi pahoittelut Hathor ja Typyliini... Lyyra tsemppiä piinistelyn viime päiviin. Tiedän tunteen kun tunnustelee ja miettii että onko vai eikö...koita kestää ja plussatuulia sulle. Mulla on edelleen...
  16. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Huomenta kaikille! Ensiksi valittelut ja halauksen Hillevi, Minni ja OnniUnelma. Aina se on sellanen isku vasten kasvoja. Tsemppiä seuraaviin yrityksiin. Jokos Hillevi vuoto on alkanut että ennätätte PAS ennen lomia? Hathor, tsemppiä piinistelyyn. Omaa napaa...kaikki hyvin täällä...
  17. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei siskot. Tsemppiä kaikille piinistelijöille...se on hurjaa tunnemyllerryksen aikaa. Ja onnittelut Teekuppi hienoista ultranäkymistä! Ihanaa... Hilleville tissikivuista ;) , mulla on ollut kovin vaihtelevaa. Joinain päivinä tuntuu että räjähtää ja toisina päivinä olen kauhistellut kivun...
  18. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onnittelut Hillevi! Kyllähän se plussa on! Ihan vaan kommenttina tuohon ICSI hommaan...kyllä meille tehtiin AVAlla molempia, sekä IVF ja ICSI... Teekuppi, tuulimuna on ehkä vähän harhainen termi, ei se missään tuulessa kulje. Se vaan tarkoittaa sitä, että alkiossa on joku niin suuri...
  19. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hillevillekin vuotokommentti ;) , mullakin tuli sellasia viiruja...vähän samanlaisia kuin jos suu on palanut ja nahkat lähtee, mutta siis toisesta päästä ja ruskeita. Mulla tais ollakin ihan kaikkea laatua tuota vuotoa ja tuhrua. Nyt siis suuri helpotus kun ei mitään yli viikkoon. Vaikka...
  20. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Prima vera, lohduksi vain, että minullakin oli vuotoa 5+2 lähtien aina 9+5 asti. Sitten katkesi kuin seinään (ja sekin tietysti huolettaa... :ashamed: ). Sen jälkeen ei ole ollut mitään. Eli pari päivää ennen lääkkeiden lopetusta loppui vuoto. Viime viikolla olin ekaa kertaa neuvolassa 10+4, ja...

Yhteistyössä