Hakutulokset

  1. L

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 KESÄKUUSSA***

    Hei kaikille, jokohan uutena uskaltaisi ilmoittautua. Viikkoja, piinallisia sellaisia, on takana 10+1 ja koko alkuraskauden olen kärsinyt vuodoista ja tuhruttelusta, mutta varhaisultrassa oli kaikki hyvin. Laskettu aika on 26.12. Nyt viimeiset 3 vrk olen ollut vuodoton, jipii! Minua itse...
  2. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Sela, älä menetä toivoa...mulla on ainakin oireissa ollut isoa vaihtelua ja ainahan se mietityttää että miksi oli eilen tissit megasuuret ja kipeät ja tänään ei. Mullakin tuli yhtenä aamuna ihan kirkasta verta ja ihan pyttyyn asti (7+4) ja silti oli kaikki ultrassa hyvin. Ehkä kannattaa odotella...
  3. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei kaikki ja erityisesti teekuppi, joka on jo useasti perääni kysellyt. Ensiksi tervetuloa uusille ja pahoittelut Lyyralle negasta. Mulla on ollut takana monta piinaavaa viikkoa, kun tuhrua ja ajoittaista veristäkin vuotoa on ollut ihan koko raskauden ajan. Mutta siis 8+3 ultrassa...
  4. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei kaikille. Ensiks onnittelut teekuppi plussasta! Sela himmukka viiva hieno merkki! Mullakin oli olematon viiva 13. päivänä ja seuraavana veritestissä huimat lukemat. Olen ollut kotona ulkomailla pari viikkoa ja piinaavaa on ollut. Mullahan on ollut pientä vuotoa ja tuhruttelua aina 5+2...
  5. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Marisabel, kurkin juuri kalenteriin oireiden suhteen. Musta on aina ollu vaikeeta päätellä onko ollu oireita vai ei, kun lääkkeet vaikuttaa ja halu on niin kova tulla raskaaksi että mielellään jopa varmaan tulee kuvitelluksi jotain. Mutta huomaan että molemmilla kerroilla kun on tullu plussa, mä...
  6. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei kaikille :) Nyt olemme perillä kotona autojunamatkan ja pitkän ajon jälkeen. Teekupille onnittelut onnistuneesta sulatuksesta ja onnea siirtoon. Selalle onnittelut hienoista limisnäkymistä. Nillanilla, tässä hoidossa söin Prednisolonia, aloitettiin vähän myöhässä limisultrasta lähtien...
  7. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei kaikki, ja erityisesti teekuppi, kun kyselit vointejani. Viime viikko meni paniikin vallassa...vuotoa tuli siis silloin tiistaina ja myös jonkin verran superlaimennettua verta perjantaina, muuten oikeastaan vaan ruskeaa tuhrua. Toisina päivinä aivan olemattoman vähän. Tilanne edelleen sama...
  8. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Dream, olen pahoillani negasta. Ymmärrän hyvin asenteesi...minulla on pitkälti samoja ajatuksia. Viimeiset vuodet on menneet tauotta poikkeustilassa. Ensin suuri suru tyttären menettämisestä, joka jatkuu edelleen. Sitten monta rundia omilla soluilla hormonihelvettiä, toivoa ja pettymyksiä. Ja...
  9. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiitos rudy ja Emilia tuesta...Voikun meilläkin olisi tuo juuri syynä tuhrutteluun :) . Kiva kuulla että rudylla ja rupsukoilla menee hyvin, ja Emilialla on hyvät näkymät. Huokaus...ei auta kuin odottaa mitä tuleman pitää. Eka ultra on vasta 19.5. kun tässä välissä käyn kotona ulkomailla...
  10. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiitos kaikille kannustuksista. Joo jotenkin järkytyin eilen niin että transsissa vaan läksin kotiin töistä sanomatta kenellekään mitään :o Koko eilisen iltapäivän vuoteli sellasta laimennettua (ei siis kirkasta), mutta selkeesti verta, joka sitten muuttui vanhan näköseksi illalla. Tänä aamuna...
  11. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Mun ilo sitten ei kestänyt kauaakaan...tänään alkoi päivällä vuoto. Olin niin tyrmistynyt ja pettynyt että läksin saman tien kotiin...en jaksanut katsella kenenkään naamaa. Oiskohan tässä mitään mahdollisuutta että olis harmitonta. Tuntuu vaan niin pahalta. Juuri kun oli iloinnut plussasta ja...
  12. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Dreamille onnea huomiseen testailuun ja teekupille ultraan :)
  13. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Teekuppi, meille siirrettiin kaksi. Verikoe otettiin päivänä 14 siirron jälkeen. Nyt yritän vain nauttia tästä uutisesta ja laittaa murheet ja miettimiset taka-alalle. Sela, jos se yhtään rohkaisee, niin tämähän oli suoraan edellisen perään aloitettu hoito :)
  14. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei ja ihanaa perjantai aamua kaikille. Mä siis kävin tiistaisen haamuviivan jälkeen keskiviikkona verikokeessa ja soitin tuloksen eilen iltapäivällä. Jouduin kuulemaan tuloksen toimistoneidiltä enkä sitten uskonut tulosta vaan soitin tänään uudestaan, että sain jutella hoitsun...
  15. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Pahoittelut Sela :( . Mä sitten kaivoin tänä aamuna esiin vanhan lähetteen verikokeeseen ja kävin aamulla heti työterveysasemalla. Ajattelin että sittenpähän selviää eikä tarvitse viivan vahvuuksia miettiä...oli se niin surkeen hailakka tiistaina. Huomen iltapäivällä neljän aikaan voin...
  16. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei kanssasisaret pitkästä aikaa :) Pieni päivitys omasta navasta. Mullahan meni pakastesiirto myttyyn tossa maaliskuussa ja ekaa kertaa alotin heti uuden hoidon. Kaikki meni suunnitelmien mukaan, mutta tällä kertaa lisänä Prednisolon. Kahden alkion siirto oli 13 vrk sitten eikä oikein ole...
  17. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Nega :'( tänä aamuna...
  18. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei kaikille, ihanaa kun muistatte minua. Olen ollut Ruotsin perämetsissä kurssilla 2 vkoa, ja internett yhteydet oli niin heikot ettei ollut toiveitakaan lukea palstaa. Tervetuloa uusille, onnea Tuuttituulia plussasta, ja onneksi vain säikäys Aliisa. Mulla oli testipäivä torstai, mutta kuten...
  19. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei kaikille pitkästä aikaa. Seurailen kyllä keskustelua joka päivä mutta en meinaa ennättää mitään kirjoittamaan. Meillä on sellainen tilanne että kaksi alkiota on kyydissä =) . Limiksen kasvattelu vei tällä kertaa (toinen pakastesiirto) hirmu kauan aikaa ja oli epävarmaa ekan ultran jälkeen...
  20. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei kaikille, Tuuttituulia, päätimme lähteä hoitoihin tässä kierrossa. Lääkäriltä vielä varmistin että samallako reseptillä, ja vastaus oli että kyllä, eli pelkät Zumenonit nyt kehissä, ja ultra 11.2. Piti myöhästää ultraa muutamalla päivällä kun oleilen paraikaa muilla mailla kotoisilla...

Yhteistyössä