Heippa!!
Dreamille vielä myötäeloa tilanteessasi. :hug: Adoptioprosessiin siirtyminen on hieno päätös, minä mietin asiaa vieläkin usein, ehkä itsekin joku päivä. Me käytiin sijaislapsitilaisuudessa tutustumassa myös siihen, sijaisperheistä on kova pula, kun huostaanottoja tehdään nyt entistä enemmän. Sain samalla viikolla plussan, kun oltiin siellä tilaisuudessa ja alettiin lämmetä asialle kumpikin. No se siirtyy, mutta on ehkä jonain päivänä ajankohtainen.
Oikeestaan mä tulin vaan pikaiseen toivottamaan teekupille onnea huomiseen siirtoon!! =) Hienoa, kun kumpikin selvisi sulatuksesta, toistat taas ihan mun vaiheita, meillä kans viimeiset selvisi molemmat.
Matilda, kiitos kannanotosta kertomisen suhteen, menen huomenna np-ultraan ja kerron myös itse tästä tilanteestamme, kun se kuitenkin vaikuttaa asiaan. Jännittää huominen tai oikeastaan pelottaa, että onko kaikki varmasti ok.
Täällä on ollut paljon kirjoituksia, käyn kyllä melkein päivittäin taustailemassa ja lukemassa tapahtumista ja kuulumisista, joten yhteinen tsempitys kaikille!! :wave:
Marisabelille vielä kommentti, että alkuraskauden vuoto on kuulemma aika yleistä, mutta ei sitä jokaiselle tule. Mulla on ollut kolmeen eri otteeseen vähäistä vuotoa.
Terkuin Tt 12+5