Hakutulokset

  1. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei ja lämpimät onnittelut Tuuttituulia! Itse tässä mietin aloittaakko uudet hoidot nyt vai 2 kk päästä. Ens kuukausi on poissuljettu kun olen muilla mailla vierahilla. Joulunaluspettymys alkaa helpottaa ja muitten hyvät uutiset rohkaisevat jatkamaan heti vaan. Menkat pitäis alkaa tällä...
  2. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei ja hyvää loppiaista. Tuosta hoitoputkesta...mä en edes tajunnut että heti lääkkeet lopetettua vois alottaa uudet, eli vaan muutaman päivän tauon jälkeen. Jotenkin ajattelin että yhdet tavalliset menkat pitäis olla välissä. Mutta en mä muutenkaan olis heti putkeen nyt joululomalla alkanu...
  3. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei vaan kaikille. Nyt olen sitten testannut toisen negan tällä kierroksella, eli 14 ja 17 päivää siirron jälkeen. Eli ei muuta kun lääkkeet pois ja menkkoja odottelemaan. Huokaus! Joulunvietossa ei ollut ihan sitä samaa tunnelmaa tällä(kään!) kertaa. Hyvää Uutta Vuotta kaikille. Ai niin ja...
  4. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei kaikki ja hyvää tapaninpäivää. Eilen testasin siis kotitestillä ja negatiivinen se oli :'( . Olin koko päivän ihan murheen murtama. Jatkan kuitenkin lääkärin ohjeiden mukaan lääkkeitä ja teen muutaman päivän päästä uuden testin. Vaikkei mulla mitään oireita olekaan. Ja edellisissä plussissa...
  5. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Pitää vielä tuosta keskenmenoasiasta sen verran jutella. Mulla siis tuulimunaraskaus ja siitä seurannut keskenmeno oli tuossa kohta kaksi kuukautta sitten. Lääkäri neuvoi ultran jälkeen että lopettamaan lääkkeet, odottamaan kunnon vuotoa ja sen jälkeen tekemään kotitestin. Jos se nega, on kaikki...
  6. L

    Raskaana olevan jouluruoka-rajoitukset, kalaruokavinkkejä otetaan vastaan.

    Toi homejuustojen mm. Auran syöntikielto ei varsinaisesti liity pastöroitu/ei-pastöroitu -kysymykseen vaan itse siihen elävään kantaan jota on käytetty kun homejuusto on tehty. Mutta kovat juustot pastöroidusta maidosta lienee vaarattomia. Nuo kylmäsavukalakiellot liittyvät käsittääkseni...
  7. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Teekuppi, kyllä spontaanin keskenmenon jälkeen voi jo seuraava kierto olla normaali. Mulla siis aloitettiin hoito heti seuraavasta kierrosta vaikka ei ehkä ihan normaali ollutkaan, kun tiputteli ennen menkkoja 4-5 päivää. Mutta ultrassa kaikki näytti kelvolta, niin hoito toteutui. Jos on...
  8. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kahden luomuraskauden (kohtukuolema ja kaksosten keskeytynyt keskenmeno) jälkeen, neljä kierrosta omilla hoitoja, yhdestä ei edes siirtoa kun ei hedelmöitystä. Kaikki negaa ja ei mitään pakkaseen. Nyt ekasta hoidoista luovutetuilla siis plussa, joka oli tuulimuna ja keskenmeno. Nyt viikko täynnä...
  9. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Tuuttituulia, montakos päivää sulla on siirrosta? Olikse tuore vai pakaste? Mulla on kotitestiksi siis laitettu tuo ensimmäinen joulupäivä. Mäkin täällä tunnustelen kovasti, etenkin kun jäin tuoresiirrosta vain pari kuukautta sitten raskaaksi ja mielestäni silloin tuntemuksia oli melkein heti...
  10. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Aliisa08 ja Sharlin, vielä taustoista. Luovutetuilla on ollut vasta toi viimeinen yritys joka oli siis tuulimuna. Muut luomuna ja 4 kierrosta omilla surkeilla :( munasoluilla. Ollaan hoidoissa Tampereen Avalla. Tuttituulia, mulla menee veritesti vähän niin kuin harakoille joulun takia...

Yhteistyössä