Hakutulokset

  1. kiskisnami

    Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

    Tosi hieno tää uusi aloitus! :) Pahoittelut kaikille negan saaneille! Itselläkään ei mitkään hyvät fiilikset. Ovista en saanut tikuilla kiinni tässä kierrossa, eikä kyllä ovisoireitakaan ole ilmaantunut. Siirtyykö vai mitä lie taas keho kiukuttelee. Stressiä mulla on kyllä ollut töissä...
  2. kiskisnami

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    Huoh...! Ärsyttää oma tilanne, kun ovistikut näyttää haamua jo vaikka jo ties kuinka monetta päivää.. kp20 menossa eikä vieläkään ovista tai oireita siitä! No, viime kierrossakin ovis oli vasta kp23, joten ehtiihän tuo.. Ärsyttävää vain näin pitkät kierrot... Touhuttu on koko kierron ajan...
  3. kiskisnami

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    ikkuspikkus: mulla on ollut käytössä Davidin testit heti ensimmäisestä kierrosta alkaen. Mielestäni on kiva testailla ja ainakin noilla testeillä hyvin oviksen sain kiinni viimekierrossa. Tulos jäikin toki sitten huonoksi, miehen ollessa juuri oikeaan aikaan sairaana. Muista testeistä ei ole...
  4. kiskisnami

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    Meilläkin tosi harvoin touhutaan saunassa tai suihkussa. Mies moittii että vesi vie kaiken luiston.. :D Jks14: mulla davidin testit ja näyttää samanlaiselta kuin sulla. Tosin kp16 menossa, mutta varmaan molemmilla ovulaatio viikonloppuna, jännäillään sit yhdessä. :)
  5. kiskisnami

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    Meillä suvussa on synnytty tasaisesti läpi vuoden. Toisaalta ei haittaa vaikka nyt ei tärppäis, sillä naurettavalta kuin se kuulostaa mutta hieman kismittäisi lapsen puolesta jos syntyy ihan joulukuun lopulla. Itse olen loppuvuoden lapsia ja muistan kuinka pienenä harmitti saada aina kaikki...
  6. kiskisnami

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    Ompas täällä jännittäviä hetkiä monella ja tervetuloa ikkuspikkus! SJ tarinoi toki täällä siihen asti kun saadaan lisää plussanneita kasaan ja tuo uusi vol.2 voidaan perustaa. Itse en ainakaan toistaiseksi lämpeä ajatuksesta siirtyä facebookiin juttelemaan. Anonyymisti tohtii sanoa asiat toisin...
  7. kiskisnami

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    Onnea SJ!! :) mymosa: ei sentään, en ole poliisi :D valitettavan usein yhteistyötä kuitenkin tehdään. Ensihoitaja työskentelen siis tällä hetkellä. :)
  8. kiskisnami

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    Täälläkin kotiuduttu yövuorosta. Vielä ensi yöksi sinivilkullisen auton rattiin. Niuskille kovasti onnea seuraavaan kiertoon! SJ:tä täällä jännäillään myös :)
  9. kiskisnami

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    Mariannika: voi harmi.. :( ei muutakuin kovasti tärppionnea seuraavaan kiertoon! Ootko tikutellut ovista kierron aikana?
  10. kiskisnami

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    Tervetuloa mukaan uudet yrittäjät! :) Onpas monella nyt jännät paikat! Toivotaan paljon plussia vielä tähän kuuhun! Meillä on opiskelut opiskeltu nuoresta iästä huolimatta :D Amk:sta valmistuttuani sain suoraan vakipaikan ja nyt työnantaja kouluttaa vielä 30op lisää työnohessa. Toukokuussa...
  11. kiskisnami

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    SJ: varovaiset onnittelut!! Toivottavasti viiva vahvistuu ja plussaat! :) Täällä ajatukset on tasaantuneet taas "pakottavasta tunteesta saada vauva". Palasin omaan työhöni kuukauden työkierron jälkeen ja voi että kun tuntuukaan taas mukavalle olla omassa työpaikassa. Nyt jopa tuntuu, että jos...
  12. kiskisnami

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    Kaneli: itse en ole kertonut yrittämisestä kenellekään. Muutaman samanikäisen työkaverin kanssa on juteltu lapsista yleisesti ja kuittailua on kuulunut kun talo miehen kanssa rakennettiin. Jopa pomo sanoi, että nyt olis hyvä hetki jäädä äitiyslomalle kun sais hyvin sijaisia. Olen myös niin...
  13. kiskisnami

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    SJ: oviksen aikaan viivat tikussa ja oireista päätellen tiesin tarkkaan koska ovis tapahtui, mutta mies oli juuri tuolloin mahataudissa. Eipä viitsinyt yökkivää miestä laittaa hommiin. :D Jks14: eipä tässä vielä masentumaan ruveta! :) Parempi onni seuraavalla kerralla. Jos vaikka saatais...
  14. kiskisnami

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    Tämä meni toistaiseksi niinkuin arvelin, eli nyt kp1. Toiseen kiertoon paremmalla ja oikealla yrityksellä. Tämä ensimmäinen kierto kun meni yrityksen puutteessa..
  15. kiskisnami

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    Kaneli: hyvät ystävät ovat kyllä kullan arvoisia! Hienoa että sinulla on tuollaisia ystäviä :) Mymosa: hyvä ettei mitään huolestuttavaa löytynyt rinnasta! Mieluiten on ylivarovainen ja tutkituttaa kyhmyt, mutta ainahan tuollainen toki säikäyttää!
  16. kiskisnami

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    Ompas täällä moni remonttipuuhissa! Kai se kevät on sitä pesänrakennuksen aikaa :D Meillä uusi talo valmistui viimevuoden lopulla, joten remontoida tarvii vasta vuosien päästä. :) Täällä odottelwn edelleen menkkoja alkavaksi. Juilimista alamahalla ja pääkipua ollut. Uutena tosin ollut että...
  17. kiskisnami

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    Täällä minä taustalta tsemppaan muita ja odottelen menkkoja alkavaksi ensi viikon alussa. Työni puolesta olin tutustumassa (ehkä joskus tulevan oman?) keskussairaalan synnytyssalissa kätilön työhön ja sain olla seuraamassa synnytystä ihan alusta alkaen. Aamusta alkaen näin eri...
  18. kiskisnami

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    Plussanneille isot onnittelut ja jännääjille tsemppiä! :) Itsellä oli eilen 130% varmuudella ovis. Oireista ei voinut olla erehtymättä ja ovistikut näytti vahvaa plussaa. Eipä vain tullut kuitenkaan heiluteltua peittoja miehen kuumeen takia. Hiemanko harmittaa, vaikkei sille mitään mahda...
  19. kiskisnami

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    toivontähti: no voi höh.. :( ei muutakuin onnea seuraavaan kiertoon, jos nyt meni ohi.. Itse pääsin manaamaan kun ovistikuissa ei näy mitään. Nyt kuitenkin haamu tuli ja on päästy muutamaan kertaan peittoja heiluttelemaan. :) Vielä ei mitään onnistumisen fiilistä ole tullut. Ärsyttää kun omat...
  20. kiskisnami

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    Nalle-Puh: minäkään en näe mitään.. :( ehkä haamu ei vain näy kuvassa hämäryyden takia? Oletko testaillut uudelleen? Kanelille hyvää matkaa! Muille tsemppailut ja jaksamiset. Pysykää siskot lujana ;) Itsellä on ollut myös melkoista vuoristorataa tunnepuolella. Alkukuusta oli ihan...

Yhteistyössä