Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Keskiviikko 19.3.2014

Nimimerkki......Ikä.............Kp..........Yk........Ya...Monesko

Daagmar.............29..........49/28-30......4........11/13.........?
empuska.............21..........8/30............5.........11/13........1.
kiskisnami...........23..........8/30-35........2..........2/14.....1.
pieni toive...........24..........7/?-37..........2..........2/14.....3.
Miija87...............??..........14/27............4........12/13.....2.
Kaneli88.............25..........12/27............2........02/14.....1.
Bella-.................20..........13/26-29.......3..........1/14........1. Jks14.................27...........5/29~31.......2..........1/14........?
Liipa..................24.........3/27-29..........3..........1/14......2.
Minisport............27..........47/34...........7.........08/13........1.
tähtityttö89........24..........29/??.............2..........1/14....1.
Katey................25 .........27/39.............3........12/13.....1.
SJ.....................23.........26/31.............3.........12/13.....1.
jammaillen........23..........21/??.............2...........2/14.....1.
Wivi..................24.........20/28-29.........3..........1/14.....1.
Niuski................31........18/25-26.........4.........12/13.....1.
Mariannika.........28..........33/35............5.........08/13.....1.
mymosa............31..........??/??.............3.........12/13......4.
Ujm..................25..........7/28..............4.........12/13......1.
MaryahR............?............??/??.............1.........2/14.......2.

Piinailijat:

tähtityttö89 dpo 12
SJ dpo 8
Mymosa dpo -1

Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)

2014
tammikuu nuorallatanssija (yk2), Sandri (yk3), Elviira86 (yk1), Annuski (yk5)

helmikuu Anni00 (yk1), SannaMarko (yk2), Ponityttö (yk1), Sonetti (yk2), Kinkula- (yk2), Nalle-Puh

maaliskuu Heranen (yk3), toivontähti (yk2)

Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/

Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään

Viimeksi muokattu:
Pahoittelut tähtitytölle negasta :( Ei oo kyllä todellakaan meijän kuukausi tämä.

Sipuliinaa: Kuulostaa ihanalta teidän iloiset yllätykset mieheltä. Tervetuloa joukkoon. Ilmoittele sitten punaisella, jos haluat listalle päästä :)

Millos SJ meinaa tehdä testin? Tartteis saada pikaisesti plussia tähän kuuhun.

Täällä ollaan jo monta kertaa niistä dpo:sta selvitetty, mut enpä enää muista miten ne meni. Eli eilen illalla tuli kaks viivaa ovistikkuun. Tänään aamulla ei enää. Oliko ovis eilen vai tänään? Molempina päivinä kyllä ollaan talletettu. Jännää!

mymosa
Täällä ollaan jo monta kertaa niistä dpo:sta selvitetty, mut enpä enää muista miten ne meni. Eli eilen illalla tuli kaks viivaa ovistikkuun. Tänään aamulla ei enää. Oliko ovis eilen vai tänään? Molempina päivinä kyllä ollaan talletettu. Jännää!
Ensimmäinen ovis+ on DPO -1, seuraava päivä DPO 0, ja siitä lähtee laskemaan dpo 1, dpo 2 jne :)

eli meet mun kanssa samoissa, tänään DPO 0.

• Tykkää
Reactions: Katey
SJ
Hienoa katey, nyt peukut pystyssä että tärppää ja mymosalle kans! :) mä tein aamulla rtestin ja joku viivanpaikka siinä näkyy jos oikeen siristää mut noilla mammaksin one stepeillä oon ennenkin saanu viivanpaikkoja ja ne ei meinaa mitään. Mulla olis noita pregchekejäkin tuolla, mitä ootte mieltä olisko ne luotettavampia?? Niissä ei tosin luo missään herkkyyttä. Mut paketissa lukee että "herkkä raskaustesti". Ovat siis niitä prisman perus liuskatestejä. One stepin pitäis olla 10 mut onkohan tuo pregchek 10 vai 25.. jos tietoa niin valaiskaa mua :)

SJ
Mymosa: pitkät päiväyksethän niissä testeissä on :) mäkin tilasin muistaalseni heti ovis päivänä noi one stepit. Pari päivää sittem ostin prismasta nuo pc:t että vois vertailla.. no nyt sitten onkin miettimistä :D Oon itekseen kotona ollu koko päivän ja tuntuu että kai tässä vielä pää hajoo kun ei tiiä onko raskaana vai ei. Pelkään sitä kemiallista kun mulla sellanen kerran ollut.. sillon oli menkat 10pv myöhässä.

Toivottavasti plussaat SJ! :) Ois ihana että joku plussais!

Mä oon ollu jotenki ihan rikki näistä menkoista ja ryvenny itsesäälissä nää päivät... Nyt sain tietää että sain sivuaineen ens vuodelle, mitä en tienny otanko. Mut mietin nyt että jos alkais tjottaileen ja ottas vielä opintoja ens lukuvuodelle. Lähtis vähä paineita ja ei ois näin suuria nää pettymykset. Tai sitten oon taas ens vuonna tähän aikaan tässä samassa tilanteessa.. :( Mies ei kyllä haluis siirtää yrittämistä.

Viimeksi muokattu:
Liipa: Minkä ikäinen teijän esikoinen on? Onhan noi aina hankalia kysymyksiä. Vauvat ja opiskelut...

SJ: Mie nään kanssa haamun! Lisää testejä lähipäivinä että nähdäänkö alkaako vahvistumaan viiva :popcorn: Hui ku minuu jännittää siun puolesta.

Katey: Haluatko jännäilijäksi listalla?

Eilen oli toinenkin työkaveri synnyttänyt. Kävin morjenstaa sitten kahta vastasyntynyttä vaavia. Ai että olivat ihania :heart: Arvaa helpottiko vauvakuumetta. No töissä onneksi saa sylitellä mielinmäärin vauvoja.

Alan kyl kovasti miettimään noita ovulaatiotestejä. Meiltä loppuu miehen kanssa puhti tätä menoa. Ollaan nyt tää kierto pupuiltu joka toinen päivä ja tällä viikolla kun ovis varmaan joskus to-su aikana niin aattelin vähän kiristää tahtia ja houkutellut miestä viel useammin. Itse ihme kyllä jaksaisin (varmaan ku ollut kuukauden poissa töistä eikä oo samanlaista väsymystä enää), mutta mies kun on taas aloittanut salilla käymisen niin hyvä kun pääsi eilen kävelemään. Aloin sitten raukkaparkaa ahdistelemaan kuitenkin ja kyllähän toinen yritti mutta veti sitten vissiin niin pahasti maitohapoille ettei tullut toivottua lopputulosta :LOL:

Kaneli meidän esikoinen on jo pian kuusivuotias! Oon aatellu että ois niin ihana olla kotona äitiyslomalla sitten ku se menee kouluun elikkä vajaan puolen toista vuoden päästä. Meillä oli suunnitelmana, että oltas tehty nyt tähän putkeen kaksi, niin oisin voinut hyvin olla kotona esikoisen koulu-uran alun. Toisaalta se mun sivuaine on semmonen, että vaikka nyt tästä kierrosta pamahtasin paksuksi niin ehtisin tehä siitä hyvin yli puolet ennen laskettua-aikaa ja varmasti vauvan kans jotenki ne loput. Että en usko että se hirveesti mun valmistumiseen ees vaikuttas. Harmittaa vaan ku olin jo ehtiny aatella että saisin syksyksi jo tutkinnon kasaan (minkä voisin kyllä tehdä ilmanki tota sivuainetta) ja jäisin äippälomalle.

Mut mä oon kyllä semmonen että nyt saatan sanoo että joo tulee jos tulee, mutta sitten kummasti kuitenkin laskeskelen päiviä että millonhan se ovis saattas olla. Tai siis oon mä sen jo kattonu :D Tulee paineita siitä että yrittää olla luomatta paineita!

SJ ihan selvä viiva siellä näkyy, varovasti jo onnea :) Aika vähän on tälle kuulle nuita plussia tullu.

Täälä olettettu ovis ollu tiistaina, joten nyt olis menossa dpo 2. Mulla on kohtu kallistunut taakkepäin ja luin netin ihmeellisestä maailmasta että raskaus voisi kipeyttää selän. Ekasta raskaudesta muistan kyllä jäätävät kivut, mutta en muista missä vaiheessa ne alkoi. Onko kellään samanlaisia kokemuksia?

Alavattaa on kuumottanut nyt koko päivän ja flunssa meinaa hiipiä. Kurkku on ollu myös kipee koko päivän. Uni maistuu, tänäänkin nukkunut jo kolmen tunnin päikkärit :D Varmasti joku kuumetauti tuloillaa, päänsärkyä myös havaittavissa :/ Tää onki sit viiminen kierto ennenku minä siirryn 2015 odottaviin. Olisi mahtava homma jos meitä olis kuusi jo ensi jouluksi <3

SJ
Ihana kuulla että tekin näätte viivan :) tein äsken one stepin vielä ja testiajalla siihenkin piirtyi haalea haamu.. on tää niin uskomatonta! Olis ihanaa olla raskaana senkin vuoksi et mun sisko saa kesällä vauvan ja tänään tuli viesti että sieltä on tyttö tulossa. Niille tuli vauva uutiset ihan puskista. Kun meillä taas ehkäsy jo elokuussa heivattu. Siskolle kerroin et ehkäsyn jätin mut sen enempää en oo meidän vauvasuunnitelmista puhunu. Uskon et se olis tosi onnellinen jos saatais sen tytölle vielä samalle vuodelle serkku! :)

Nyt miija ja katey piinailemaan ja pliis plussia et saadaan tälle kuulle tilastot nostettua!

SJ
Ainiin ja tosiaan oireita en oo huomannu (mikä vähän painaa mieltä..) paitsi eilen tuli vasen tissi ihan älyttömän kipeäksi tuolta "sivulta", tai tavallaan sisältä.. ihan tuntuu kun olis tulehus tai joku siellä :O mut siis toinen tissi on ihan ok. Nännit ei myöskään oo kipeet. Turvotusta on tullut kuten aina pari päivää ennen menkkoja.

SJ: varovaiset onnittelut!! Toivottavasti viiva vahvistuu ja plussaat! :)

Täällä ajatukset on tasaantuneet taas "pakottavasta tunteesta saada vauva". Palasin omaan työhöni kuukauden työkierron jälkeen ja voi että kun tuntuukaan taas mukavalle olla omassa työpaikassa. Nyt jopa tuntuu, että jos sitä yrittämistä sittenkin siirrettäis? :D
Ei sentään. Tjottaillaan, jottei tuu paineita. :)

Kaneli: huh huh :D vauvojen teko on rankkaa! :D meillä normisti pupuilua kerran-kaksi viikossa ja kahtena päivänä peräkkäin tuntuu olevan maksimi mulle ja miehelle.

Moikka! Pääsenkö mukaan :)

Toiveissa pienokainen <3

Tammikuun puoli välissä jätin pois e-pillerit, menkat tuli aika pian ja helmikuussa tuli myös aivan normaalisti.. MUTTA nyt niitä ei kuulu eikä näy. Noh tosin vasta 5 päivää ovat myöhässä, eilen testasinkin, mutta negatiivinen oli testitulos..

Aikalailla sellainen fiilis, että hormoonit on vain sen verran sekaisin, että sen vuoksi on menkat jäänyt.. vaikkakin myös järki sanoo, että miksi en olisi raskaana. 5 päivää ei vielä ole paljon..

odotan, odotan,..

-- Elli :)

SJ kyllä mäkin viivaa nään! Nyt vaan paljon vahvistumista sille. :)

Täällä ilmeisesti dpo-1 ja huomenna olis tarkoitus nauttia miehen kanssa toisistamme. ;) Onneksi tää aika menkoista ovulaatioon meni loppujen lopuksi melko nopeasti. Pian pääsee taas jännäilemään. :) Mä niin toivoisin meille kaikille plussaa! :)

Tulipa tuossa pari päivää sitten mietittyä jo raskauttakin, kun tiistai-iltana iski niin huono olo, että pari kertaa olin jo menossa vauhdilla vessaan. Lisäksi nyt ei ole ollut edes mitään niin vahvoja oireita ovulaatiostakaan, mitä normaalisti. Ovislimoja on kuitenkin tullut, vaikkakin hyvin vähän, joten tuskin tässä nyt raskaana ollaan, kun ne menkatkin tuli ihan normaaleina. :)

Yhteistyössä