Hakutulokset

  1. kiskisnami

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    Sonetti: Isot onnittelut!!! :) Niuski: Minulla pyörii juuri nuo samat ajatukset päässä! Muillakin näyttäis olevan samanlaisia ajatuksia, mutta älytöntä ajatella että minä vauvasta rupesin puhumaan ja sitä miehelle ehdottelemaan ja nyt kun pitäisi yrittää niin rupean jänistämään! Mies taitaa...
  2. kiskisnami

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    Apua, nyt on iskenyt jostain totaalinen paniikki. Lapsiasia on juteltu ja käsitelty miehen kanssa, lasta toivotaan ja tekoakin hyvästi harjoiteltu, mutta nyt iskee pelko. Onko minusta sittenkään tähän? Miten pärjäämme miehen kanssa, kun tukiverkkoa ei oikeastaan ole. Perhe ja sukulaiset asuvat...
  3. kiskisnami

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    ujm: Pahoittelut tapahtuneesta ja iso halaus sinulle! Voin vain kuvitella miltä sinusta tuntuu tällä hetkellä...
  4. kiskisnami

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    Sonetti, kyllä siinä kaksi viivaa näkyy! :)
  5. kiskisnami

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    Onko muilla minkälaisia fiiliksiä nyt yrityksen aikoihin? Kuinka moni täällä tikuttelee ovista ja teittekö sitä heti ensimmäisestä kierrosta lähtien? Täällä vasta ensimmäinen yrityskierto käynnissä ja jostain syystä olen lähes täysin varma, että vähintään lapsettomia tässä ollaan ja lasta...
  6. kiskisnami

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    Täällä ilmoittautuisi joukkoon uusi yrittäjä! :) kiskisnami.........23v.........kp7/30-35........yk1.........ya2/14.........1. Miehen kanssa 23 ja 26-vuotiaita. Yhteistä taivalta on takana kolmisen vuotta, omakotitalo ostettu, kummallakin vakituiset työpaikat ja lapsista on puhuttu...

Yhteistyössä