Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

SJ
Jks, kyllä tässä itellä on niin tekemistä omien ovulaatioiden ja kiertopäivien kans ettei voi millään pysyä kaikkien kirjottajien dpoitten ja kpeitten ym. Perässä ;) ja kun nimimerkin takana ollaan niin sekin hämää muistia et kenellä mikäkin tilanne on meneilllään.
Kiskisnami, kovin paljon tsemppiä seuraavaan kiertoon!! Ensimmäinen yk menee monesti vähän testaillessa :) ja ajan myötähän sitä oppii oman kierron kunnolla tuntemaan ja tietään ne päivät millon tosissaan kannattaa vällyissä viettää aikaa :)
 
SJ
Miija: kyllähän se on niin että mikään muu kun positiivinen raskaustesti ei ole tae raskaudesta.. mutta mulla on aina kuivaa oviksen jälkeen niin olishan se sit ainakin poikkeuksellista jos valkkaria riittäis :D
Ujm: peukut pystyssä et plussaat ja että kaveri pysyis mukana loppuun asti :)
 
mymosa
Ujm, toivotaan parasta :)

Itsekin just laskin, että kohta tulee 4vkoa lopullisesta tyhjentymisestä ja 2vkoa kun testi oli negaa ja vuoto loppui.. Ovista bongailen, mutta saapahan nähä.
 
Osaisko joku sanoa, että kauanko ovulaation jälkeen ovistestiin tulee vielä toinenkin viiva? Oon nyt tikutellut viikon verran ovista, koko ajan ollut melko vahva viiva, mutta ei kuitenkaan kontrolliviivan vahvuinen tai vahvempi. Sunnuntaina ja tiistaina ollut vahvimmat viivat, muttei silti selkeät positiiviset (tosin sen vahvuset, että joillain on niistä tullut digiin hymynaama?). Eilen keskiviikkona oli pistäviä tuntemuksia oikeassa munasarjassa.

Missä vaiheessa ovistikusta katoaa kokonaan se toinen viiva? Viime kierrossa testasin loppuvaiheissa ja silloin ei enää näkynyt ees haamua. Pähkäilen tässä siis, että onko ovis vielä vasta tulossa, onko se jo tapahtunut vai mitä :D Jos tää kierto ois mennyt samoin kuin viime kierto, oisin ovuloinut maanantaina.
 
SJ: oviksen aikaan viivat tikussa ja oireista päätellen tiesin tarkkaan koska ovis tapahtui, mutta mies oli juuri tuolloin mahataudissa. Eipä viitsinyt yökkivää miestä laittaa hommiin. :D

Jks14: eipä tässä vielä masentumaan ruveta! :) Parempi onni seuraavalla kerralla. Jos vaikka saatais molemmin jouluksi pienet joululahjat :)

pieni toive höh.. :/ tsemppiä myös sinulle seuraavaan kiertoon! Jännäillään sit yhdessä :)

Umj: peukut pystyssä myös täällä sinulle! :)

jammaillen: oliko sinulla mitään oireita? Itsellä tuntuu vahvasti kipua "jossain alhaalla" häpyluun tuntumissa ja nippailuja alavatsalla. Istuminen tuntuu jopa välillä noina päivinä vaikealta.
 
Pieni toive: tsemppiä uuteen kiertoo.

Jouluvauvoja monella siis tilauksessa ;)

Ootteko muuten kertoneet yrityksestä ihmisille? Itse olen siis kertonut kahdelle ystävälleni. Haluaisin kovasti myös kertoa äidilleni, mutta äitini on oikeasti sellainen lörppä että sitten tietäisi koko suku. Enkä nyt halua että kaikki tietää. Moni varmasti arvaa että häiden jälkeen voi jossain vaiheessa tulla vauvauutisia. Siskolleni voisin ehkä kertoa kuhan nähdään ensi kerralla. Hän kertoi minulle viimeiksi kun yrittivät kuopustaan.
 
Kaneli: itse en ole kertonut yrittämisestä kenellekään. Muutaman samanikäisen työkaverin kanssa on juteltu lapsista yleisesti ja kuittailua on kuulunut kun talo miehen kanssa rakennettiin. Jopa pomo sanoi, että nyt olis hyvä hetki jäädä äitiyslomalle kun sais hyvin sijaisia.
Olen myös niin pessimisti, että pettymyksen tullessa olenpahan ainut joka pettyy :D Saa muut kuulla sitten, jos joskus ylittyy rv 12.

Ujm: ei muutakuin seuraavaan kiertoon tärppi :)
 
SJ
Jammaillen: on varmaan aika yksilöllistä. Mä sain ekaks vahvan haamun sitte seuraavana päivänä selvän plussan ja siyä seuraavana päivänä ihan haamujen haamun. Tein siis joka päivä kaks testiä. Oletin että ovulaatio oli tapahtunut kun viimesestä kahesta tuli vaan haaleat viivat ja niitä edeltävänä päivänä vahva plussa. Tosin joskus mulla näyttäny ovistesti haamua ennen menkkoja ja ikinä en oo ovistestillä saanu selvää negaa..

Mä oon kertonut yhelle ystävälle yrityksestä sekä meidän äitille koska mulla on pakko olla joku kelle puhua näistä asioista. Tosin en kyllä kenellekkään näin yksityiskohtaisia juttuja oo kertonu mitä täällä :D
 
Voi menispä jo viikko nopsaan sit pitäis menkat alkaa tai toivottavasti EI. Jotenkin sitä vain jo meinaa asennoitua siihen et alkaa, kun on jo kuitenkin monta kertaa se pettymys tullut...

Me ei olla kerrottu kenellekkään yrityksestä. Mun ystävistä kukaan ei oo samassa tilanteessa ja moni vasta eronnut tai pitempään jo sinkkuna ollut, niin jotenkin ei sit oo tuntunu hyvältä puhua koko asiasta.
 
Mä oon kertonu kahelle kaverille, toiselle kerron muutenki melkeen kaiken ja toinen kerto eka mulle että on raskaana, joten sen jälkeen sit sanoin että meilläki on vähä (PALJO :D ) yritystä. Nii ja äitille sanoin ku se meinas antaa niiden pinniksen pois ja me toivottavasti tarvitaan sitä vielä. Ja on mulla muitaki kavereita joiden kanssa vauvakuumeesta puhutaan eli ne tietää että kuumeilen kovasti, mut ne ei oo siinä elämäntilanteessa että oikeesti lapsia tekis. Näin paljo samassa tilanteessa olevia en kyllä tunne muuta kuin teidät! :) Vaikka eihän sitä oikeesti tiiä ketkä yrittää, kun ei siitä koskaan puhuta. Sitten vasta kun ollaan raskaana ja "turvallisilla viikoilla".
 
Yks kaveri tietää kaiken, oviksen testailut ja piinailut ennen menkkoja. Kaks tietää että ollaan ehkäsy jätetty. Äidille haluisin kertoa, mutta se ei ole mahdollista ilman että koko maailma tietäisi. Muutama työkaveri tietää :)
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Torstai 13.3.2014



Nimimerkki......Ikä.............Kp..........Yk........Ya...Monesko

Daagmar............29..........43/28-30......4........11/13.......?
empuska.............21..........2/30...........5.......11/13........1.
kiskisnami...........23..........2/30-35......2.........2/14........1.
pieni toive...........24..........1/?-37........2........02/14.......3.
Miija87...............??..........8/27...........4.......12/13.........2.
Kaneli88.............25..........2/26...........2.......02/14.........1.
Bella-.................20.........7/26-29.......3.........1/14........1. Jks14.................27.........29/29~31.....1..........1/14.......?
Liipa..................24.........23/27-29......2..........1/14........2.
Minisport...........27..........22/34..........7.........08/13.......1.
tähtityttö89........24..........22/??..........2...........1/14.......1.
Katey................25 .........21/39..........3.........12/13.......1.
SJ.....................23.........20/31..........3.........12/13........1.
jammaillen..........23..........15/??...........2.........2/14........1.
Wivi..................24.........14/28-29.......3..........1/14.......1.
Niuski................31........12/25-26........4........12/13........1.
Mariannika.........28..........27/35..........5.........08/13.......1.
mymosa............31..........??/??.........3.........12/13.........4.
Ujm..................25..........??/28.........3.........12/13.........1.
MaryahR............?............??/??.........1.........2/14..........2.








Piinailijat:


Jks14 dpo 13
tähtityttö89 dpo 6






Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)

2014
tammikuu nuorallatanssija (yk2), Sandri (yk3), Elviira86 (yk1), Annuski (yk5)

helmikuu Anni00 (yk1), SannaMarko (yk2), Ponityttö (yk1), Sonetti (yk2), Kinkula- (yk2), Nalle-Puh

maaliskuu Heranen (yk3), toivontähti (yk2)


Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään
 
Viimeksi muokattu:
Aaa, nyt oli niin paljo muutoksia listaan että toivottavasti on ees osin oikeen! Jos meni jotain väärin niin vinkatkaa, tai päivittäkää joku muuki listaa :)

Onkohan Daagmar muuten enää mukana? Kierto jo aika pitkällä...
 
Viimeksi muokattu:
Mun paras ystävä tietää koko stoorin ja sen lisäks pari muuta mun ystävää tietää, että ehkäisy on jätetty. Äidille haluaisin kertoa, mutta en voi. Se raastaa kovasti kun yleensä kerron hänelle kaiken. Tästä asiasta en voi kertoa kun tiedän, että äiti sekoaa jos tietäisi. On helpompi olla kun sieltä suunnalta ei tule kyselyä oviksista tai kiertopäivistä yms. Ja inhoan niitä ohjeita, joita netistäkin voi lukea. Tyyliin lakkaa stressaamasta ni tärppää.... Kun se olisikin niin helppoa. Tässä ollaan kuitenkin menossa vaikeimman kautta todennäköisesti sen endon takia. Aika ristiriitaista. :) Ja sitten kun on vielä megakierrot, niin on paljon odottelua. Eli helpompaa kun kaikki ei tiedä.

Ps. Mulle vois päivittää iäksi 25v!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä