Hakutulokset

  1. M

    Koko illan mietin että jotain on nyt jäänyt tekemättä ja nyt sen muistin..

    just :headwall: :headwall: kiitti!! nii onki koneessa!! :laugh: :laugh:
  2. M

    ylläri yytä

    :wave:
  3. M

    kuhan kysylen...

    Kuka meinaa käydä Raahe festivaaleiila/ Pekanpäivillä?? :whistle: Me ajateltiin käydä kattoon tutti-ritaria... :D
  4. M

    Titi nalle talossa käyneet??!

    Menkää!!! Me käytiin viime kesänä ja kakki muksut tykkäs paljon ja kaikille oli kaikenlasita, muksut siilon 7v., 5v. ja 1v. Me saatiin elämystä kyllä koko rahan edestä! =)
  5. M

    Sataako jossain jo?

    pilivetön taivas ja bikini kelit tääl pohojanmaan rannikolla! =)
  6. M

    montako makkaraa tullut syötyä nyt jussina?

    3 vissiin..tänään olis tarkotus lähtäjohonki grillaileen jahka mies töistä kotteutuu... =) :p
  7. M

    Joko lapset nukkuu?

    just lähti tytöt tästä tonne pihalle..telttaileen yöksi. ja poika viettiin sänkyyn 2min sitten.. =) et kohta nukkuu..ainaki poitsu. :whistle:
  8. M

    tää ei oo mun elämää..

    :hug: :hug: :hug: :hug:
  9. M

    Jussinpäivän horoskooppi

    Mulla maha täynnä (sipsiä tällä hetkellä.. )ja sammun kohta.(näin puolentoista siiderin jälkeen )... :laugh: :laugh:
  10. M

    Saattaa olla typerä kysymys, mutta eipä se ole ennenkään mua haitannu. ;)

    ainakin ku viisauden hampaat tuli niin ikenet oli kipeet... :/
  11. M

    tuli tosta toisesta ketjusta mieleen(lapsen jalan koko)

    mein 2½ vuotiaalla pojalla on 25 lenkkarit nyt ja 24 sandaalit pienet...eiku uusia kahteleen.. :kieh:
  12. M

    Mikä näistä mielestänne kaunein kaupunki?

    TURKU! ehdottomasti! =)
  13. M

    Mä oon hullu äiti, lapset pois kun en kerta kestä!

    Meillä esikko puri mua kerran noin kaks puoli vuotiaana ja sit purin sitä samantein takas, niin et ei sattunu mut tunsi kuitenki. ei oo sen jälkeen purru ketään! :laugh: Keskimmäisen kans on ollu tollasta taistelua neidin koko iän! |O Se vie voimia ja hermoja. Nyt musta tuntuuki et oon...
  14. M

    auttakeehan nyt tyhmää.....

    Meillä kaksi ekaa on saanu tuttelin jälkeen 10 kuisen tavalista maitoa (ensin tietenkin tutteliin sekoitettuna) ja tää kolmas maisteli tiisimaidon lisäksi tavis maitoa mut ei sit passannu, joi vuoden laktoositonta maitojuomaa... Eli kokeile ensin tavallisenlla maidolla!! Voihan se passata...
  15. M

    minkäkokoisia teidän kohta 3v on?

    2½ vuotiaana poika on 98cm pitkä ja piirun alle 13 kiloa... =)
  16. M

    Maitoallergiaa vai mitä

    Joo mentiin lääkäriin ku maha kovalla ja ripuloinnit ja siks ku laktoositon ei auttanu, sit alotettiin toi maidoton! tiedän et ne on aivan eri asioita. =) ;) mut siis verikokeet oli ok. niissä ei ollut mitään. nyt siis lääkärin kanssa keskustelimme ja hän sanoi, et tavlliselle maidolla...
  17. M

    Älkää hei viitsikö valehdella...

    olis kyl kiva juua toinenki hörppy tälle vuojelle :p :p Siis oon tänä vuonna ottanu yhden hörpyn siideristä...Tuol kaapissa on jo kaks siiderii oottamassa :p :p :laugh: Jos vaik sen toisen... :laugh: :p :whistle:
  18. M

    JOS NYT SAISITTE KUULLA, ETTÄ SAATTE VIETTÄÄ JUSSIN ILMAN LAPSIA.MITÄ TEKISITTE?

    en haluaisi antaa muksuja jussina, mut sit vaik seuravana viikonloppuna tai joku toinen viikonloppu! :) Silloin varmaan perjantaina järkkäilisin paikkoja, nukkuisin hyvin, la siivoisin ja lähtisin ulos ukon kaa hahestaan :p ja sit sunnuntaina makkaisin koko päivän sohvalla... :p
  19. M

    meiän poika puhuu "rivoja"

    Mein vanhin neiti sanoi aina pienenä, vituttaa, vituttaa..=pisuttaa, pisuttaa.. Ja tää poitsu huusi talvella kaupassa PIMPPAA!! MULLE PIMPPAA...Saihan poika kuitenki joskus limppaa, limukkaa.. :laugh: :laugh: Eilen sanoi kaupassa: -me isin kans tykätään kalilasta..(kaljasta..)

Yhteistyössä