Älkää hei viitsikö valehdella...

päätön ratsumies
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
hyvä siellon huudella kun ei töihin tarvii mennä :attn:
Onko se hyvä vai huono asia? :) Olisitko siis ennemmin jussin koomassa kuin duunissa? :whistle:
ei mua harmita yhtään olla selvipäinkään vaikkei töitä oliskaan .
vastaus on että duunissa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tättähäärä:
Ööö minä en jymmärrä mitä erikoista jussissa on Niin että täytyy oikein pohtia ollaanko persiit olilla vai selvinpäin...Minulle jussi on pelkkä tavallinen viikonloppu!!!!!!!
Ai musta se on kesän juhla. Ihanaa kun on jotain juhlia tässä arjessa. Mikäs sen parempi juhlan aihe kun valo, koska suurinosa vuotta eletään pimeässä. =)
 
Juominenko se olon autuaaksi tekee? Se mikä passaa yhelle, niin ei välttis toiselle. Ja minä tunnustan että mässäilen koko jussin, niin monikos peesailee. Hyvä ruoka se autuaaksi tekee, sanon minä :p .

Ja lisään vielä ettei mulla edes ole sädekehää, mitä pitäisi kiillotella. Kun en ole riippuvainen virtuaalisista arvosteluista tai arvostamisesta.
 
Tässä ja nyt voin tunnustaa kaikki juhannusjuopotteluni: 10 vuotta sitten join juhannuksena erittäin hyvän ystäväni häissä onnittelumaljallisen alkoholipitoista juhlajuomaa. :) Muina juhannuksina en ole niin paljon juopotellut! :saint:

Kotonani (missä sitten kotini milloimkin on ollut) olen "nauttinut" alkoholia kerran eli maistoin esikon lakkiaisiin ostettua kuohuviiniä. Ei ollut maku yhtään parempi kuin alkoholittomassa vaihtoehdossa.

Niin että enköhän jotenkin saa kitkuteltua tämänkin jussin selvin päin...
 

Yhteistyössä