meiän poika puhuu "rivoja"

  • Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Tämä menee toisaalta aika vierestä, mutta itse heitän sanaa kyllä "kylpä kylpä" ja tästä on ns.tapa tullut."kylpä se soppii" jne. Lapsi tietenkin tätä itsekin käyttää ja moni varmaan luulee, että jättänyt r-kirjaimen välistä ja tuo ei jotenkin lapsen suuhun sovi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja twindi:
meillä kuopus huutaa murkun nähessään "kato äiti m u l k k u". ärrää ei tule lainkaan , vaan se tulee ällänä
:D Tämä taitaa olla yleisin lapsen sana :D Tätä on kuullut ja saanut nauraakin erilaisissa tilanteissa.Joskus kun joku huuta "äiti, se laitto mulkun suuhun" :D
 
vieraana
Me asutaan Kurrintiellä. Ja tuo 3v poika ei osaa sanoa ärrää, eli hänen mukaansa me asutaan Kullintiellä...
Serkkutyttö ei osannut sanoa j:tä, joten jussi jänis oli nussi nänis.

Hei vaan kaikki tutut!

 
minna
Meidän kaksivuotias pyytää limsaa, että "anna pimppaa". ;)
Yks vanhapoika oli kysynyt meidän tuttavaperheen vanhemmilta, että Joko se teidän tyttö on esileikkikoulussa, oli raukalla mennyt esikoulu ja leikkikoulu sekaisin..
 
Mein vanhin neiti sanoi aina pienenä, vituttaa, vituttaa..=pisuttaa, pisuttaa..

Ja tää poitsu huusi talvella kaupassa PIMPPAA!! MULLE PIMPPAA...Saihan poika kuitenki joskus limppaa, limukkaa.. :LOL: :LOL:
Eilen sanoi kaupassa: -me isin kans tykätään kalilasta..(kaljasta..)
 
Järkyttynyt
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
esim tänään on sanonu.

"ikkä aluaa vittua" iskä haluaa vissyä
"pillu täti" Pirjo täti

vähä hävettää. ihmisen katseista päätellen kaikki ei tajua, että poika ei oikeasti puhu rivoja.
Vanhemmiltaan kuullut, kuten ystävän lapsi. Mummon hoidettua kaksi päivää ja sanottua että huomenna et voi tulla kun mummilla menoa. Viisi vuotias oli tuumannut, että tekisi mieli vetää turpaan sinua!
Uskomatonta! Siellä perheessä isä joskus pyörittelee äitiä eli kotoa kuultua.
Jos minulle sanottaisiin noin ottaisin lapseni puhutteluun että mitä teillä oikein tapahtuu!
 
Meillä poika sanoi myrkkyä, mulkuksi.
Sanoin, sitten tupakasta pojalle, että se on myrkkyä (en siis tajunnut tätä ennen, että lapsi ääntäis sen noin)
Isistä sitten puhui, että isillä on mulkkua :D
Piti selventää asiaa joillekin, että ei luulla ihan siivottamaksi porukaksi meitä..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Järkyttynyt :
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
esim tänään on sanonu.

"ikkä aluaa vittua" iskä haluaa vissyä
"pillu täti" Pirjo täti

vähä hävettää. ihmisen katseista päätellen kaikki ei tajua, että poika ei oikeasti puhu rivoja.
Vanhemmiltaan kuullut, kuten ystävän lapsi. Mummon hoidettua kaksi päivää ja sanottua että huomenna et voi tulla kun mummilla menoa. Viisi vuotias oli tuumannut, että tekisi mieli vetää turpaan sinua!
Uskomatonta! Siellä perheessä isä joskus pyörittelee äitiä eli kotoa kuultua.
Jos minulle sanottaisiin noin ottaisin lapseni puhutteluun että mitä teillä oikein tapahtuu!
etkö tosiaan tiiä ja tajua, että lapset ei usein sano kaikkia kirjaimia, ja siksi puheesta tulee joskus tuommosta. niinku tuossa lukee lapsi tarkottaa vitulla ja pillulla vissyä ja pirjoa, ei noita rumia sanoja!
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
esim tänään on sanonu.

"ikkä aluaa vittua" iskä haluaa vissyä
"pillu täti" Pirjo täti

vähä hävettää. ihmisen katseista päätellen kaikki ei tajua, että poika ei oikeasti puhu rivoja.

Voi näistä on kokemusta kuopuksen kohalla. Vichyvesi muuttui kanssa aivan muuksi. Murkku oli aivan jotain muuta
:D . Ja labyrintti-termi poistettais jos sen tänne "suomentaisin".

Antaa ajan kulua ja kannattaa olla puuttumatta. Ei se lapsi tiedä että rivouksia sanelee.
 
Meillä poitsu sanoi yhteen väliin Nipsua "mituksi" ja joku olisi saattanut hyvinkin kuulla sen vähän väärin.
Serkun poika taas katseli päivät pitkät "pimppaa", eli Bambia.
 
mun pikkusysteri huuteli 2veenä kaupassa äidille et iskälle pimpsaa iskälle pimpsaa...kyllä tädit katto ja laps raukkahan tarkotti et iskälle limpsaa.

meijän poika sanoo just tota ittu kun tarkottaa istu
 
"Huhhuh"
Meillä ei mitään erityistä nyt ole ollut, mutta muistan itse pienen sisareni selittäneen esikoulussa tovereilleen kovasti sukupuoliyhdynnästä... :--D Ja poikamme halusi ehdottomasti tietää mitä tarkoittaa homo, ja minä herralle äkkiä tokaisin että se tarkoittaa samaa kuin hauska, ja lisäsin vielä ettei sitä sanaa käytetä. No, poikapa oli sitten mennyt tarhassa sanomaan tarhantädille: "Sä oot tosi homo" :'D
 

Yhteistyössä