G:Missä sairaalassa itse synnyit?

Alkuperäinen kirjoittaja annnas:
Alkuperäinen kirjoittaja Viia82:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Lapin Keskussairaalassa.
Niin mieki, mutta siellä vanhassa paikassa, kirkon rannassa, mikä nykyään tunnetaan terveyskeskuksena. Taisin olla viimeisiä, ennen kuin sairaala muutti Ounasrinteelle.

Siis en mene vannomaan, mutta minusta minäkin olen siellä syntynyt, vuonna -85.
mää oon syntyny rovaniemen jossain sairaalassa vuonna -75. eli varmaan tuo sama paikka :wave:

 
Imatran aluesairaala ,jossa myös synnytin vanhimman lapseni.Mulle sattui kätilöksi sama,joka oli mua maailmaan päästämässä. :D
Kun pitelin kylkiluutani(lapsi painoi jaloillaan),niin kätilö pisti kämmenensä siihen väliin...tiesi (tai muisti) että mun kylkiluu napsahti mun tullessa maailmaan :/
Vähän väärään asentoon luutui,kun ei mukamas mitään tapahtunut,vaikka äitee kuuli sen napsahduksen ihan selvästi |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja annnas:
Alkuperäinen kirjoittaja HajutonLataus:
Alkuperäinen kirjoittaja annnas:
Alkuperäinen kirjoittaja HajutonLataus:
Niin minäkin, vai oliko se silloin vielä lks? Eikös sairaala ollut silloin vielä nykyisen terveyskeskuksen paikalla?
silloin ku mie synnyin niin sairaala tais olla noissa pistetaloissa.. tuossa jätkänkynttilän lähellä :)
'

Onko se ollu sielläkin :eek: Minä vuonna olet syntyny? jos saan kysyä :)
Siellä oli vielä 80- luvulla Lastensairaala, mutta ei se lks ollu. Oiskohan ollu yksityinen tai jotain, mutta hämärästi muistan itse käyneeni siellä lapsena pari kertaa kun sairastelin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
Alkuperäinen kirjoittaja annnas:
Alkuperäinen kirjoittaja Viia82:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Lapin Keskussairaalassa.
Niin mieki, mutta siellä vanhassa paikassa, kirkon rannassa, mikä nykyään tunnetaan terveyskeskuksena. Taisin olla viimeisiä, ennen kuin sairaala muutti Ounasrinteelle.

Siis en mene vannomaan, mutta minusta minäkin olen siellä syntynyt, vuonna -85.
mää oon syntyny rovaniemen jossain sairaalassa vuonna -75. eli varmaan tuo sama paikka :wave:

Mun veli synty 84 ja se synty jo uudessa eli ilmeisesti 83 lks muutti Ounasrinteelle.
 
Mini
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:
Alkuperäinen kirjoittaja Mini:
Alkuperäinen kirjoittaja katus:
ähtäris

Ohhoh, tuollapa minäkin. Aikoinaan ku siel tosiaan synnytettiin. Huvittavaa, ku aattelin, ettei tääl kukaan olis samalta suunnalta:)
Myös minä oon syntynyt Ähtärin aluesairaalassa. Olin muuten jo iso tyttö kun mulle asia selvisi; sitä ennen luulin syntyneeni Ähtärin eläinpuistossa ;).
Huippu!!! Siel vaan karhujen keskellä punnattais onnellisia lapsukaisia maailmaan. Huvittavaa!

Katoin muuten sun rofiilista, ett oot tätä nykyä Jyväskylässä. Huvittava sattuma, ett myös mä asun tääl Jkl:ssä tätä nykyä:)
 

Yhteistyössä