Jahas, että Elimen keskussairaalassa. Joo, kai se pitäis juoda lisää kahvia jos vaikka nuo simmutkin pysyis auki vähän paremmin. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Accra:Elimäen keskussairaalassa,ja eka tässä ketjussa
suosittelen kahvia ja sitten vaikka lukulasit.. ja piti tarkastaa,oonko mä oikeesti kirjottanu väärin.. :ashamed: en onneksAlkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Jahas, että Elimen keskussairaalassa. Joo, kai se pitäis juoda lisää kahvia jos vaikka nuo simmutkin pysyis auki vähän paremmin. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Accra:Elimäen keskussairaalassa,ja eka tässä ketjussa
Porin kaupunginsairaalassa kuulemma.Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:Satakunnan keskussairaala
Mä kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Aleksara:Niin minäkin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Kuusankosken aluesairaalassa.
minä kanssa.. totta tää lyhenne meinaa länsi-pohjan keskussairaalaaAlkuperäinen kirjoittaja whiiiip:L-PKS
Myös minä oon syntynyt Ähtärin aluesairaalassa. Olin muuten jo iso tyttö kun mulle asia selvisi; sitä ennen luulin syntyneeni Ähtärin eläinpuistossa .Alkuperäinen kirjoittaja Mini:Alkuperäinen kirjoittaja katus:ähtäris
Ohhoh, tuollapa minäkin. Aikoinaan ku siel tosiaan synnytettiin. Huvittavaa, ku aattelin, ettei tääl kukaan olis samalta suunnalta
Pari vuotta myöhemminAlkuperäinen kirjoittaja Äiti-72::wave: EKKS:ssa. Eikö ole muita?