'Alkuperäinen kirjoittaja HajutonLataus:silloin ku mie synnyin niin sairaala tais olla noissa pistetaloissa.. tuossa jätkänkynttilän lähelläAlkuperäinen kirjoittaja annnas:Niin minäkin, vai oliko se silloin vielä lks? Eikös sairaala ollut silloin vielä nykyisen terveyskeskuksen paikalla?Alkuperäinen kirjoittaja HajutonLataus:LKS:ssa
Alkuperäinen kirjoittaja Viia82:Niin mieki, mutta siellä vanhassa paikassa, kirkon rannassa, mikä nykyään tunnetaan terveyskeskuksena. Taisin olla viimeisiä, ennen kuin sairaala muutti Ounasrinteelle.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Lapin Keskussairaalassa.
Samma här! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Åsa-75:MKS
Sekä minä että jälkikasvuni
Niin minäkin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Kuusankosken aluesairaalassa.
minä myös..vuonna -84.Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:naistenklinikalla :wave:
kuin myös...Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva:Samma här! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Åsa-75:MKS
Sekä minä että jälkikasvuni
MinäkinAlkuperäinen kirjoittaja Mere:Alkuperäinen kirjoittaja Rinkeli-Martta:Savonlinnan keskussairaalassa olen syntynyt.
Samassa puljussa minäkin olen kirkaissut ensi kerran
:wave: Täällä kanssa yksi päksiläinen. Tai no onhan nuo tytötkin siellä syntyneet ja tuosta isännästä nyt en ihan varma ole.Alkuperäinen kirjoittaja minä myös:Päksissä minäkinAlkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:PHKS
Alkuperäinen kirjoittaja katus:ähtäris