Hakutulokset

  1. Kaija K

    Mihin käytät lapsilisät?

    Lapsen omaan rahastoon jonka saa käyttöön 18v. Ihan kivat rahat sinne ketyy kun rahastossa vielä iso korko.
  2. Kaija K

    Miten pian voi blondata (värinpoisto) uudestaan? (vähän epäonnistui..)

    Miten kävi? Onko tukka vielä päässä?
  3. Kaija K

    kyselläämpäs nyt taas vaihteeksi?

    23v 1 lapsi 4kk
  4. Kaija K

    Miksi puolison tulisi saada nukkua pitkään?

    Juuri tänään ammulla sanoin miehelle samasta asiasta. Miks aina mun pitää herätä öisin ja nousta aamulla. Miks mulla on vastuu tämän perheen rytmeistä, aamu-ja iltatoimista, ruokailuista. Ja tuolla hän vieläkin nukkua posottaa. Kävimme eilen molemman nukkumaan vasta 03, minä nousin yöllä 2...
  5. Kaija K

    Meillä on 100% juppikoti, haluatko kysyä jotain?

    kannattaakin pysyä anonyyminä. etkä sä mikään hipster oo. sä luulet olevas jotain, tai ainakin kovasti toivot. olepa epätoivoinen. sori.
  6. Kaija K

    kuka vielä hereillä?

    http://kaksplus.fi/keskustelu/t1618066
  7. Kaija K

    Miten pian voi blondata (värinpoisto) uudestaan? (vähän epäonnistui..)

    en pysty opetella. olen kirjoitusvammainen. eli lukihäiriöinen. opettele itse mielummin hieman ymmärrystä kanssaihmistäsi kohtaan.
  8. Kaija K

    Miten pian voi blondata (värinpoisto) uudestaan? (vähän epäonnistui..)

    ihan oikeesti. älä rupee himassa tekee mitään värinpoistoa. varsinkaan toiseen kertaan. sun hius palaa ja muuttuu kuminauhaksi ja katkeilevat.
  9. Kaija K

    Miten pian voi blondata (värinpoisto) uudestaan? (vähän epäonnistui..)

    eiku mene mielummin kampaajalle.
  10. Kaija K

    Millä nimellä kutsutte reikäänne?

    laita ihmeessä, vaikka rajausten kanssa. ota kuva ja laita tänne. PLIIIIIS!
  11. Kaija K

    Tarjoan piristystä perjantaihinne

    joo johanna tukiainen on ruma ja kauhee ja ennen kaikkea siis kauhee. ja eihän se missään mallin mitoissa todellakaan ole. mutta onhan se sinänsä ihan mukavaa että jollain on itseluottamusta niin paljon että viitsii esitellä silti vartaloaan. mutta noi lukuisat vitun läski, LÄSKI ÄMMÄ yms...
  12. Kaija K

    Millä nimellä kutsutte reikäänne?

    piMppi
  13. Kaija K

    Ketkä valvoo?

    B)
  14. Kaija K

    Asunto esittelyyn

    Me myytiin itse kämppää, ilman välittäjää ja tehtiin aluksi se virhe että molemmat oli paikalla. Heti kun toinen oli poissa alkoi tarjouksia tulla. Itsekkin aloin olemaan viimeisillään ja pieni paniikkii siinä syntyi että päästäänkö muuttamaan ennen vauvan tuloa. Viisi viikkoa meillä kesti...
  15. Kaija K

    Miksei jotkut (julkkikset) suojaa omaa fb-profiilia??

    koska ne on niiiiiin julkisuuden kipeitä. ihan pahaa tekee niiden puolesta.
  16. Kaija K

    Team America

    ou jee.
  17. Kaija K

    Kaksoset tulossa ja esikoinen 6kk...

    kyllä te pärjäätte! otatte sen asenteen ja tuette toisianne. ihana asia !! ajattele niin. :heart:
  18. Kaija K

    Mitä voi tehdä tosi takkusille hiuksille?

    älä ainakaan käytä mitään ruokakaupoissa myytäviä pesu-ja hoitotuotteita. kysy kampaajaltasi hyvät tuotteet.
  19. Kaija K

    Vahingonilo on paras ilo, nolottaisiko teitä

    mä en ehkä vetäis alkkareita kainaloihin. eikö sillä oo tuntoa alapäässään!?

Yhteistyössä