Asunto esittelyyn

  • Viestiketjun aloittaja Kiitos!!
  • Ensimmäinen viesti
Kiitos!!
Nyt lähti asunto myyntiin ja ensimmäinen esittely on edessä viikon päästä.
Nyt jännittää!
Mitä kannattaa ottaa huomioon ja tehdä ennen esittelyä?
Siivota toki huolellisesti ja heittää koiran peti pois silmistä mut mitä vielä?
Jääkaappimagneetit pois ja kaikki ylimääräiset muistilaput.... mut mitä muuta teillä on pistänyt ikävästi esittelyissä silmään minkä voisin huomioida täällä?
 
EI TOD. MITÄÄN PULLAN TUOKSUA. Vaan tuuletat kunnolla asunnon raikkaaksi. Pese hajustamattomilla pesuaineilla, kamala kemikaalien löyhkä alkaa epäilyttämään että jotain on pielessä. Tosiaan kaikki rojut pois. Pyyhi joka paikka (kaikki sormenjäljet sun muut). Laita kaikki lamput päälle. Ja jos myytte itse vain yksi esittelijä paikalle. Enempi asunnon omistajia paikalla saattaa pelottaa/ahdistaa katsojia. Ja kärsivällisyyttä. Myyntiajat ovat pidentyneet.
 
ap
Juu ajattelinkin vain siivota puhtaaksi, ei mitään pullan tuoksuja tms.. hyvä idea tuo et kaikki valot päälle! Ja tosiaan et kannattaa itse lähteä pois ja antaa esittelijän hoitaa yksin työnsä.
Kärsivällisyyttä on, ei takerruta ensimmäiseen tarjouksen tekijään vaan odotellaan että joku maksaa sen mitä asunnosta vähintään tarvitsemme.
Minnekään ei ole kiire mut perheenlisäystä ootellessa toivotaan et kohta saadaan lisää tilaa =)
 
Me myytiin itse kämppää, ilman välittäjää ja tehtiin aluksi se virhe että molemmat oli paikalla. Heti kun toinen oli poissa alkoi tarjouksia tulla. Itsekkin aloin olemaan viimeisillään ja pieni paniikkii siinä syntyi että päästäänkö muuttamaan ennen vauvan tuloa.
Viisi viikkoa meillä kesti myydä hyvää yksiötä halutulta alueelta hki keskustasta Kuvitseltiin että menis max viikko. Lopulta onneksi tärppäsi ja saatiin enemmän kun uskottiin/tarvitsimme.
Muuttaminen vatsa pystyssä sitten olikin taas asia erikseen :kieh:
Katsii katsoa tai ottaa nauhalle telkkarista tulevia asunnon myynti-aiheisia ohjelmia, niistä voi saada lisää vinkkejä asunnon arvon nostamiseen. (nelonen ja jim)
 

Yhteistyössä