Hakutulokset

  1. V

    Ketkä mustat täällä sitten on vähentäneet palstailua?

    Mutta ketkä siihen sisäpiiriin kuuluu? Oletko sinä vieras myös koukussa palstaan kun tuon tiedät?
  2. V

    Oikeastiko minä nyt olen taas se paha ihminen?! (Asiaa exästä ja lapsen tapaamisesta)

    Ei voi pakottaa, voi käydä niin, että isä ja lapsi alkavat vihaamaan toisiaan ja myös sinua. Päästä kokonaan irti, älä ole missään yhteydessä, anna exän ottaa yhteyttä. Jos mies on älykäs hän huomaa kyllä omat virheensä ja korjaa ne. Jos taas ei niin silloin sinun tehtävä on olla lapsen rinnalla.
  3. V

    Suomessa hylätään kymmeniä vauvoja

    Minusta on hyvä, että vauvan antaa pois jos tietää ettei kykene siitä huolehtimaan.
  4. V

    Ketkä mustat täällä sitten on vähentäneet palstailua?

    Ketkäs sisäpiiriin kuuluu?
  5. V

    Oikeastiko minä nyt olen taas se paha ihminen?! (Asiaa exästä ja lapsen tapaamisesta)

    Mä en viitsisi alkaa tapella exän kanssa vaan keskittyisin lapsen pettymyksen vastaanottoon ja sen lieventämiseen.
  6. V

    Miksi täällä kaikilla on seksiä niin usein?

    Meillä ainakin siksi, että se poistaa upeasti stressiä, se on mahdottoman hauskaa ja on ihana olla niin lähellä toista. Ja siis joka päivä sekstaillaan joskus parikin kertaa päivässä :D Ja kyllä arki on kuvioissa meillä siltikin vaikka rentoudutaan toisella lailla.
  7. V

    kyselyä teille joilla lapsia pari ja toinen vielä pieni noin vuoden. kuinka usein seksiä?

    Meillä ainakin on vällyjen alla mahottoman hauskaa....siksi sitä jaksaa, tosin me nyt ollaan oltu vasta 6 vuotta yhdessä.
  8. V

    kyselyä teille joilla lapsia pari ja toinen vielä pieni noin vuoden. kuinka usein seksiä?

    Joka päivä, välillä parikin kertaa päivässä.
  9. V

    Kumman poistumisesta palstalta olet iloisempi, kkk vai åbon?

    Täältä on kadonnut useampikin palstailija. Kiva olisi jos kaikki he vielä palstailisi.
  10. V

    Hei kaikki! Yksinhuoltajista asiaa.

    Isättömyys on ongelma vasta kun siitä tehdään ongelma. Suomessa on todella kova tarve etsiä ongelmia ja jos niitä ei löydy noin vain, ne tehdään tavalla tai toisella.
  11. V

    Stailaa palstalainen

    Leikitään hieman...Kerro kenet haluat astailata, laita kuvia/linkkejä asuista, kengistä yms. ja kerro miksi haluat stailata juuri häne ja miksi juuri siihen tyyliin. Itse voisin valita Aamuäreen. Hänen tyylinsä vaihtelee mutta on aika pikkutytön. Joten äree voisi olla aika syöjätär harmaassa...

Yhteistyössä