kyselyä teille joilla lapsia pari ja toinen vielä pieni noin vuoden. kuinka usein seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
eli kiinnostaa vähän miten muilla kun meillä siitä kauhea tappelu aina.
eli kuinka usein teidän perheessä harrastetaan seksiä?
kauanko olette noin olleet yhdessä ja lapsia?
 
tsiina
Meillä yhdessä oltu 10 vuotta, lapset 1v ja 2v. Seksiä ei ole ollut tänä vuonna vielä kertaakaan, ihan aidosti ei ole varmaan käväissyt kummallakaan edes mielessä sellainenkin juttu...
 
mää
Yhdessä oltu 14 vuotta (hui, onko niitä jo noin monta!), lapset 3,5v ja 1,5v, seksiä keskimäärin 1krt viikossa, joskus harvoin 2 krt. Joskus voi mennä parikin viikkoa, jos olen saanut huonosti nukuttua, silloin vaan ei jaksa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Yhdessä oltu 14 vuotta (hui, onko niitä jo noin monta!), lapset 3,5v ja 1,5v, seksiä keskimäärin 1krt viikossa, joskus harvoin 2 krt. Joskus voi mennä parikin viikkoa, jos olen saanut huonosti nukuttua, silloin vaan ei jaksa.
meillä ei tämä kelpaa syyksi että on väsynyt. kyllä silloinkin pitäisi harrastaa...
 
:D
Kun nuorimmainen oli vuoden, kaksi muuta muksua oli 4 ja 5..seksiä oli vähintään joka toinen päivä. Yhdessä oloa siinä vaiheessa 7 vuotta. Ero tuli tosin pian ton jälkeen muttei ainakaan seksin puutteesta johtunut :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja 4lapsen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja outolintu:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Lapsia kaksi. 1v ja 4v. Keskimäärin 5 kertaa viikossa seksiä.
Ja yhdessä moltu 12 vuotta.
Mistä teillä riittää intoa jatkuvaan sekstailuun. Me ei oltu noin aktiivisia edes silloin ku ei ollut lapsia....
PEESI...
Meillä ainakin on vällyjen alla mahottoman hauskaa....siksi sitä jaksaa, tosin me nyt ollaan oltu vasta 6 vuotta yhdessä.
 
shihtzu
Te ketkä harrastatte sitä seksiä monta kertaa viikossa, niin milloin te sitä harrastatte, kun itsestä tuntuu ettei sille oikein ole missään välissä aikaa.
No meillä tietty poika nukkuu yhden päikyt, joiden aikana voisi, jos ollaan molemmat kotona, mutta niin ei aina ole ja jätkä käykin illalla 22-23 välillä nukkumaan ja silloin pitäisi minunkin käydä, kun arkena herätys on 5.30 ja kaikkina iltoina mies taas ei ole kotona.
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja outolintu:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Lapsia kaksi. 1v ja 4v. Keskimäärin 5 kertaa viikossa seksiä.
Ja yhdessä moltu 12 vuotta.
Mistä teillä riittää intoa jatkuvaan sekstailuun. Me ei oltu noin aktiivisia edes silloin ku ei ollut lapsia....
Jaa-a, en mä tiedä =) Mä pidän miestäni erittäin haluttavana ja ilmeisesti hänkin minua =)
 
opiskelija
Meillä lapset 1,5v ja 4v, yhteisiä vuosia takana 8. Ja seksiä viikosta riippuen 2-7 kertaa, perusviikko on varmaan joku 4. Lapset menee aikaisin nukkumaan, niin kyllähän siinä halutessaan ehtii.. :D
 
mää
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Yhdessä oltu 14 vuotta (hui, onko niitä jo noin monta!), lapset 3,5v ja 1,5v, seksiä keskimäärin 1krt viikossa, joskus harvoin 2 krt. Joskus voi mennä parikin viikkoa, jos olen saanut huonosti nukuttua, silloin vaan ei jaksa.
meillä ei tämä kelpaa syyksi että on väsynyt. kyllä silloinkin pitäisi harrastaa...
:( Taitaa olla juttelun paikka miehen kanssa?
 
shihtzu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Yhdessä oltu 14 vuotta (hui, onko niitä jo noin monta!), lapset 3,5v ja 1,5v, seksiä keskimäärin 1krt viikossa, joskus harvoin 2 krt. Joskus voi mennä parikin viikkoa, jos olen saanut huonosti nukuttua, silloin vaan ei jaksa.
meillä ei tämä kelpaa syyksi että on väsynyt. kyllä silloinkin pitäisi harrastaa...
Ihan kuin meillä, mies ei ymmärrä sitä, että minuakin joskus saattaa väsyttää.
 
Meillä on yksi 2v. tyttö ja toinen lapsi tulossa. Seksiä on tosi satunnaisesti, joskus ei pitkään aikaan, joskus sitten useamman kerran viikossa. Nyt raskausaikana ei olla harrastettu kuin muutaman kerran yhteensä ja puolivälissä mennään. Kumpikaan meistä ei kuitenkaan asiasta stressaa ja vaikka seksistä tykätäänkin, niin se ei ole meille mikään hengissäpysymisen ehto. Niin se vaan menee että päivällä ei voi kun tyttö on hereillä ja illasta on monesti niin naatti että ei sitä "väkisin" jaksa. Meillä ei arvosteta "muumiseksiä" yms. Suht aktiivisia oltiin kun tätä toista laitettiin alulle, mutta sitten taas lopahti :D
 
minä
Meillä silloin kun toinen oli noin pieni, niin seksiä oli ehkä kuukauden välein jos silloinkaan. Nyt nuorempi on jo 2,5 vuotta ja seksiäkin harrastetaan jo 1-2 kertaa viikossa. Tällä viikolla on harrastettu jo 4 viikkoa, kevättä rinnoissa...
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Meillä silloin kun toinen oli noin pieni, niin seksiä oli ehkä kuukauden välein jos silloinkaan. Nyt nuorempi on jo 2,5 vuotta ja seksiäkin harrastetaan jo 1-2 kertaa viikossa. Tällä viikolla on harrastettu jo 4 viikkoa, kevättä rinnoissa...
Siis tällä viikolla 4 kertaa ei 4 viikkoa.
 

Yhteistyössä