kyselyä teille joilla lapsia pari ja toinen vielä pieni noin vuoden. kuinka usein seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Ehkä vielä joskus...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eli kiinnostaa vähän miten muilla kun meillä siitä kauhea tappelu aina.
eli kuinka usein teidän perheessä harrastetaan seksiä?
kauanko olette noin olleet yhdessä ja lapsia?
Yhdessä ollaan oltu 8 vuotta. 2 lasta, joista nuorin 8kk. Seksiä vuosi sitten. Mulla ei minkäänlaisia haluja, onneksi mies ei painosta...kovin pahasti.
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Te ketkä harrastatte sitä seksiä monta kertaa viikossa, niin milloin te sitä harrastatte, kun itsestä tuntuu ettei sille oikein ole missään välissä aikaa.
No meillä tietty poika nukkuu yhden päikyt, joiden aikana voisi, jos ollaan molemmat kotona, mutta niin ei aina ole ja jätkä käykin illalla 22-23 välillä nukkumaan ja silloin pitäisi minunkin käydä, kun arkena herätys on 5.30 ja kaikkina iltoina mies taas ei ole kotona.
Yleensä iltaisin ja joskus lasten päiväunien aikaan. Tosin meillä molemmat lapset menevät illalla suht ajoissa nukkumaan ja ovat aina olleet hyviä nukkumaan.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
hankalaa löytää sopivaa aikaa kun on myöhään valvova teini ja aiiikaisin heräävä taapero,mutta perjantai-iltaisin saunan jälkeen on tapana peittoja heilutella.
Heiii... teillä on ihan väärä päivä... eikö se ole lauantaisin loton jälkeen, kun sitä peittoa sopii heilutella ;)
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja bb:
kaikilla on tosi usein. meillä on vaan 1-2 krt/kk, joskus harvemminkin. yksi 2v lapsi, yhdessä ollaan oltu 13v. ei vaan jaksa eikä ehdi useemmin.
Vaikka meillä on seksiä sen 5 kertaa viikossa niin ei minusta pelkkä seksi ole mikään parisuhteen mittari. Jos te olette muutoin onnellisia eikä seksin määrä ole ongelma kummallekaan niin kaikkihan on siltä osin hyvin =)

 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja minna:
Mites teillä miehet suhtautuu, jos sanotte olevanne väsyneitä, että tänään ei jaksais?
Ymmärtää sen ehkä pari kertaa, mutta jos vetoaa väsymyseen vielä hyvin nukutun yön jälkeen ja mieskin ollut päivän kotona ja auttanut kotitöissä niin loukkaantuu... ja kyllä ihan syystä. Eihän silloin ole enää väsymyskestä kyse, vaan kiinnostuksen puutteesta. Jossain vaiheessa ei itsellä vaan seksi napannut yhtään, nyt onneksi alkaa palautua halut.
 
spraitti laiskana
Yhdessä ollaan oltu ~12 v.
Lapsia kolme iältään 11v 3v ja 7kk
Seksiä 1-2 kertaa viikossa. (hyvällä viikolla neljäkin kertaa ja sitte taas saattaa osua viikko, kun kumpaakaan ei huvita/jaksa)
 
Alkuperäinen kirjoittaja minna:
Mites teillä miehet suhtautuu, jos sanotte olevanne väsyneitä, että tänään ei jaksais?
Meillä ei ainakaan tule edes tuollaisia tilanteita, ikävä olisi jos mies kovin vonkaa. Kyllä sen nyt näkee päällepäinkin jos on niin väsynyt ettei innosta, tai viimeistään ensimmäisestä vihjailevasta kosketuksesta. Kumpikaan ei meillä ota nokkiinsa jos toista ei nappaa. Ex oli hirveä valittaja, nurisi ja narisi seksistä kun sitä oli liikaa tai liian vähän koko ajan. On aivan mahtava elää tässä nykyisessä suhteessa kun kummallakin on aika laiska vietti eikä seksiä ole ikinä "pakko" saada eikä toisen kieltäytymisestä mökötellä.
 
mm
meillä se on minä joka joutuu yleensä pettymään.
Mä kyllä usein ehdotan, mutta mies on yleensä aina niin väsynyt, että vastaus on "no sit vaan pikaset, ei jaksa panostaa". Tappaa viimisetkin halut.
Pleikkaria tuo kyllä jaksaa pelata yömyöhään.
 
minna
Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:
Alkuperäinen kirjoittaja minna:
Mites teillä miehet suhtautuu, jos sanotte olevanne väsyneitä, että tänään ei jaksais?
Meillä ei ainakaan tule edes tuollaisia tilanteita, ikävä olisi jos mies kovin vonkaa. Kyllä sen nyt näkee päällepäinkin jos on niin väsynyt ettei innosta, tai viimeistään ensimmäisestä vihjailevasta kosketuksesta. Kumpikaan ei meillä ota nokkiinsa jos toista ei nappaa. Ex oli hirveä valittaja, nurisi ja narisi seksistä kun sitä oli liikaa tai liian vähän koko ajan. On aivan mahtava elää tässä nykyisessä suhteessa kun kummallakin on aika laiska vietti eikä seksiä ole ikinä "pakko" saada eikä toisen kieltäytymisestä mökötellä.

Juu, kun mua ahdistaa kun mies on jatkuvasti kerjäämässä. Kuitenkin meillä on seksiä n. 4krt/vko. Lapset on 1v, 3v, ja 4v. Mua vaan ahdistaa kun mä olen oikeasti väsynyt, enkä todellakaan vetoa siihen turhaan, jos vetoan. Ja monesti annan, vaikka ei ite jaksais. Lapset nukkuu huonosti ja mä olen se joka valvoo. Mies sitten mököttää ja kiristää, kun en aina vaan jaksa. Mutta on kyllä hyvä huomata, että tuo meidänkin määrä oikeasti vastaa mitä muillakin monilla on...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja minna:
Mites teillä miehet suhtautuu, jos sanotte olevanne väsyneitä, että tänään ei jaksais?
meillä tulee kauhee tappelu niinkuin juuri tällä hetkelläkin.
meillä mie vonkaa melkein joka päivä niin siinä jo menee halut :(
pitäisi kuulemma antaa vaikka väsynyt kun ei siinä kauaa men....
ahdistaa jo valmiiks kun tietää että mies haluaa ja itse menisi mielummin nukkumaan...

 
Helmi S
Meillä 1- ja 2-vuotiaan lapset, ja on kyllä muka vaikee löytää aikaa ja energiaa. Sit kun ne illalla nukkuu, on itekin usein aika puhki. Eikä sit jaksa ku ehkä pikahelpotukset. Mies nyt jaksais koska vaan, mutta ei sit kai viitsi tehdä aloitetta, jos mä en oliskaan mukana.

Kerta viikossa touhutaan perusteellisemmin, jos lapset nukkuu päikkärit yhtä aikaa. Lisäks sit ehkä ne yhdet pikaiset.
 
minna
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja minna:
Mites teillä miehet suhtautuu, jos sanotte olevanne väsyneitä, että tänään ei jaksais?
meillä tulee kauhee tappelu niinkuin juuri tällä hetkelläkin.
meillä mie vonkaa melkein joka päivä niin siinä jo menee halut :(
pitäisi kuulemma antaa vaikka väsynyt kun ei siinä kauaa men....
ahdistaa jo valmiiks kun tietää että mies haluaa ja itse menisi mielummin nukkumaan...
Sepä.. Ja meillä mies ei osallistu esim. lasten iltatouhuihin vaan hänen täytyy huilata.. Kyllä kai sitä sitte virtaa on ku on illan saanu ladata akkuja. Mutta mulla taas ei ole, kun olen nuo kaikki kolme saanut nukkumaan. Ja kun joskus olis kiva olla ihan yksikseenkin ja rauhassa... Mua on vaan vaivannu kauheesti, kun mies osaa syyllistää mut tästä asiasta ja sit alkaa ite epäileen et ei oo "normaali".

 
MrsPuu
Hyvin harvoin. Kumpaakin väsyttää iltaisin ja öisin ja muulloin ei todellakaan ole aikaa. Nuorempi lapsi valvottaa vielä ja vanhempikin esim. kipeänä ollessaan.
Asia on ihan ok molemmille. Tää on nyt tällainen elämänvaihe.

Lapsia on kaksi, 10 kk ja 2,5v. Yhdessä ollaan oltu 14 vuotta. :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja minna:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja minna:
Mites teillä miehet suhtautuu, jos sanotte olevanne väsyneitä, että tänään ei jaksais?
meillä tulee kauhee tappelu niinkuin juuri tällä hetkelläkin.
meillä mie vonkaa melkein joka päivä niin siinä jo menee halut :(
pitäisi kuulemma antaa vaikka väsynyt kun ei siinä kauaa men....
ahdistaa jo valmiiks kun tietää että mies haluaa ja itse menisi mielummin nukkumaan...
Sepä.. Ja meillä mies ei osallistu esim. lasten iltatouhuihin vaan hänen täytyy huilata.. Kyllä kai sitä sitte virtaa on ku on illan saanu ladata akkuja. Mutta mulla taas ei ole, kun olen nuo kaikki kolme saanut nukkumaan. Ja kun joskus olis kiva olla ihan yksikseenkin ja rauhassa... Mua on vaan vaivannu kauheesti, kun mies osaa syyllistää mut tästä asiasta ja sit alkaa ite epäileen et ei oo "normaali".
meillä sama homma. ei saisi edes siivota kun tarttis olla vain ja ainoastaan miehen kanssa kun on kotona. pakko tää helvetin huusholli on pitää siistinä ja päivisin on vain hetki aikaa siivoilla kun tuo alle 1v on päikkäreillä. hän kun on hereillä niin eipä juuri paljoa siivoilla.


 
minna
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja minna:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja minna:
Mites teillä miehet suhtautuu, jos sanotte olevanne väsyneitä, että tänään ei jaksais?
meillä tulee kauhee tappelu niinkuin juuri tällä hetkelläkin.
meillä mie vonkaa melkein joka päivä niin siinä jo menee halut :(
pitäisi kuulemma antaa vaikka väsynyt kun ei siinä kauaa men....
ahdistaa jo valmiiks kun tietää että mies haluaa ja itse menisi mielummin nukkumaan...
Sepä.. Ja meillä mies ei osallistu esim. lasten iltatouhuihin vaan hänen täytyy huilata.. Kyllä kai sitä sitte virtaa on ku on illan saanu ladata akkuja. Mutta mulla taas ei ole, kun olen nuo kaikki kolme saanut nukkumaan. Ja kun joskus olis kiva olla ihan yksikseenkin ja rauhassa... Mua on vaan vaivannu kauheesti, kun mies osaa syyllistää mut tästä asiasta ja sit alkaa ite epäileen et ei oo "normaali".
meillä sama homma. ei saisi edes siivota kun tarttis olla vain ja ainoastaan miehen kanssa kun on kotona. pakko tää helvetin huusholli on pitää siistinä ja päivisin on vain hetki aikaa siivoilla kun tuo alle 1v on päikkäreillä. hän kun on hereillä niin eipä juuri paljoa siivoilla.
Niinpä. Ja kun niitä kotitöitäkin olis kiva tehdä sillon kun tuo nuorimmainen nukkuu päiväunia, ettei se pyöri koko ajan jaloissa. Kun tuo on siis jatkuvaa. Kyllähän sitä joskus voi suostua, vaikka olis muuta tekemistä, mutta kun mikään ei riitä, menee maku... Plääh, tää on kyllä niin iso kynnyskysymys, että oon miettiny jo eroakin sen takia.
 
vieras
Oikeasti on ihana lukea, että muillakin on samanlaista, että mies vonkaa seksiä ja suuttuu jos et ole kovin myötämielinen. Meillä myös se, että mun pitäisi koko ajan istua tai maata miehen vierellä ja huomioida hänet, mutta häne ei kyllä tarvi huomioida minua, mutta jaksaa naputtaa jos en siivoa tarpeeksi.
 
dtdttdtd
Alkuperäinen kirjoittaja minna:
Sepä.. Ja meillä mies ei osallistu esim. lasten iltatouhuihin vaan hänen täytyy huilata.. Kyllä kai sitä sitte virtaa on ku on illan saanu ladata akkuja. Mutta mulla taas ei ole, kun olen nuo kaikki kolme saanut nukkumaan. Ja kun joskus olis kiva olla ihan yksikseenkin ja rauhassa... Mua on vaan vaivannu kauheesti, kun mies osaa syyllistää mut tästä asiasta ja sit alkaa ite epäileen et ei oo "normaali".
Meillä mies osallistuu kyl lasten iltatouhuihin ihan tasapuolisesti ja siksikin ollaan varmaan ihan puhki pitkän päivän jälkeen molemmat.

Oikeasti on tosi yleistä, että pikkulapsi perheissä seksiä on harvoin. Lapset valvottavat ja heidän kanssaan päivät menevät yleensä tosi tiiviisti, ilman hengähdystaukoa. Illalla suuri osa vanhemmista on hirveän väsyneitä ja haluaa vain levätä tai nukkua itsekin.

Varsinkin naisilla on yleistä myös se, että illalla haluaa vihdoin olla hetken niin, että kukaan ei kosketa. Kun päivän kanniskelee lapsia, halailee, sylittelee ja koko ajan joku on ihossa kiinni, haluaa moni olla jonkun aikaa niinkin että kukaan ei koske vaan saa olla vaan rauhassa. Vaikka lasten halailu on ihanaa ja sitten taas miehen kosketus ihan eri asia, ei keho välttämättä enää vaan illalla jaksa sietää kenenekään kosketusta.

Nämä on ihan normaaleja juttuja. Tilanteet on erilaisia ja osalla ei mene näin, mutta aika suurella osalla kylläkin. Sitten taas lasten kasvaessa tilanne yleensä muuttuu ja molemmilla on petipuuhiinkin enemmän intoa ja energiaa.
 
Meillä ei seksin määrään oikeestaan oo koskaan lapset vaikuttaneet. Koska lapset ovat yleensä iltaisin nukkuneet, joten mahdollisuus seksiin olis vaikka joka ilta. Mutta sitä harrastetaan sillon, kun on semmonen fiilis, ja se vaihtelee paljon. Ja laatu korvaa määrän, joten mieluummin vaikka 1krt/viikko hyvää seksiä kuin joka ilta pelkkä pikapano... :D Mutta määrällisesti vastaan että 1-5krt/vko, riippuu viikosta ja fiiliksestä.

Ja lapsia on 4, ja yhdessä ollaan oltu 13v, niistä 10v naimisissa.
 

Yhteistyössä