vieras
yhessä 11v.lapsia neljä,nuorin 1v.ja seksiä 1-2krt/vkossa.enempää ei jaksa,yleensä iltasin nii väsyttää että ei vaan jaksa kumpikaan.
Yhdessä ollaan oltu 8 vuotta. 2 lasta, joista nuorin 8kk. Seksiä vuosi sitten. Mulla ei minkäänlaisia haluja, onneksi mies ei painosta...kovin pahasti.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eli kiinnostaa vähän miten muilla kun meillä siitä kauhea tappelu aina.
eli kuinka usein teidän perheessä harrastetaan seksiä?
kauanko olette noin olleet yhdessä ja lapsia?
Yleensä iltaisin ja joskus lasten päiväunien aikaan. Tosin meillä molemmat lapset menevät illalla suht ajoissa nukkumaan ja ovat aina olleet hyviä nukkumaan.Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:Te ketkä harrastatte sitä seksiä monta kertaa viikossa, niin milloin te sitä harrastatte, kun itsestä tuntuu ettei sille oikein ole missään välissä aikaa.
No meillä tietty poika nukkuu yhden päikyt, joiden aikana voisi, jos ollaan molemmat kotona, mutta niin ei aina ole ja jätkä käykin illalla 22-23 välillä nukkumaan ja silloin pitäisi minunkin käydä, kun arkena herätys on 5.30 ja kaikkina iltoina mies taas ei ole kotona.
Heiii... teillä on ihan väärä päivä... eikö se ole lauantaisin loton jälkeen, kun sitä peittoa sopii heilutellaAlkuperäinen kirjoittaja meillä:hankalaa löytää sopivaa aikaa kun on myöhään valvova teini ja aiiikaisin heräävä taapero,mutta perjantai-iltaisin saunan jälkeen on tapana peittoja heilutella.
Vaikka meillä on seksiä sen 5 kertaa viikossa niin ei minusta pelkkä seksi ole mikään parisuhteen mittari. Jos te olette muutoin onnellisia eikä seksin määrä ole ongelma kummallekaan niin kaikkihan on siltä osin hyvin =)Alkuperäinen kirjoittaja bb:kaikilla on tosi usein. meillä on vaan 1-2 krt/kk, joskus harvemminkin. yksi 2v lapsi, yhdessä ollaan oltu 13v. ei vaan jaksa eikä ehdi useemmin.
Ymmärtää sen ehkä pari kertaa, mutta jos vetoaa väsymyseen vielä hyvin nukutun yön jälkeen ja mieskin ollut päivän kotona ja auttanut kotitöissä niin loukkaantuu... ja kyllä ihan syystä. Eihän silloin ole enää väsymyskestä kyse, vaan kiinnostuksen puutteesta. Jossain vaiheessa ei itsellä vaan seksi napannut yhtään, nyt onneksi alkaa palautua halut.Alkuperäinen kirjoittaja minna:Mites teillä miehet suhtautuu, jos sanotte olevanne väsyneitä, että tänään ei jaksais?
Meillä ei ainakaan tule edes tuollaisia tilanteita, ikävä olisi jos mies kovin vonkaa. Kyllä sen nyt näkee päällepäinkin jos on niin väsynyt ettei innosta, tai viimeistään ensimmäisestä vihjailevasta kosketuksesta. Kumpikaan ei meillä ota nokkiinsa jos toista ei nappaa. Ex oli hirveä valittaja, nurisi ja narisi seksistä kun sitä oli liikaa tai liian vähän koko ajan. On aivan mahtava elää tässä nykyisessä suhteessa kun kummallakin on aika laiska vietti eikä seksiä ole ikinä "pakko" saada eikä toisen kieltäytymisestä mökötellä.Alkuperäinen kirjoittaja minna:Mites teillä miehet suhtautuu, jos sanotte olevanne väsyneitä, että tänään ei jaksais?
Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:Meillä ei ainakaan tule edes tuollaisia tilanteita, ikävä olisi jos mies kovin vonkaa. Kyllä sen nyt näkee päällepäinkin jos on niin väsynyt ettei innosta, tai viimeistään ensimmäisestä vihjailevasta kosketuksesta. Kumpikaan ei meillä ota nokkiinsa jos toista ei nappaa. Ex oli hirveä valittaja, nurisi ja narisi seksistä kun sitä oli liikaa tai liian vähän koko ajan. On aivan mahtava elää tässä nykyisessä suhteessa kun kummallakin on aika laiska vietti eikä seksiä ole ikinä "pakko" saada eikä toisen kieltäytymisestä mökötellä.Alkuperäinen kirjoittaja minna:Mites teillä miehet suhtautuu, jos sanotte olevanne väsyneitä, että tänään ei jaksais?
meillä tulee kauhee tappelu niinkuin juuri tällä hetkelläkin.Alkuperäinen kirjoittaja minna:Mites teillä miehet suhtautuu, jos sanotte olevanne väsyneitä, että tänään ei jaksais?
Sepä.. Ja meillä mies ei osallistu esim. lasten iltatouhuihin vaan hänen täytyy huilata.. Kyllä kai sitä sitte virtaa on ku on illan saanu ladata akkuja. Mutta mulla taas ei ole, kun olen nuo kaikki kolme saanut nukkumaan. Ja kun joskus olis kiva olla ihan yksikseenkin ja rauhassa... Mua on vaan vaivannu kauheesti, kun mies osaa syyllistää mut tästä asiasta ja sit alkaa ite epäileen et ei oo "normaali".Alkuperäinen kirjoittaja ap:meillä tulee kauhee tappelu niinkuin juuri tällä hetkelläkin.Alkuperäinen kirjoittaja minna:Mites teillä miehet suhtautuu, jos sanotte olevanne väsyneitä, että tänään ei jaksais?
meillä mie vonkaa melkein joka päivä niin siinä jo menee halut
pitäisi kuulemma antaa vaikka väsynyt kun ei siinä kauaa men....
ahdistaa jo valmiiks kun tietää että mies haluaa ja itse menisi mielummin nukkumaan...
meillä sama homma. ei saisi edes siivota kun tarttis olla vain ja ainoastaan miehen kanssa kun on kotona. pakko tää helvetin huusholli on pitää siistinä ja päivisin on vain hetki aikaa siivoilla kun tuo alle 1v on päikkäreillä. hän kun on hereillä niin eipä juuri paljoa siivoilla.Alkuperäinen kirjoittaja minna:Sepä.. Ja meillä mies ei osallistu esim. lasten iltatouhuihin vaan hänen täytyy huilata.. Kyllä kai sitä sitte virtaa on ku on illan saanu ladata akkuja. Mutta mulla taas ei ole, kun olen nuo kaikki kolme saanut nukkumaan. Ja kun joskus olis kiva olla ihan yksikseenkin ja rauhassa... Mua on vaan vaivannu kauheesti, kun mies osaa syyllistää mut tästä asiasta ja sit alkaa ite epäileen et ei oo "normaali".Alkuperäinen kirjoittaja ap:meillä tulee kauhee tappelu niinkuin juuri tällä hetkelläkin.Alkuperäinen kirjoittaja minna:Mites teillä miehet suhtautuu, jos sanotte olevanne väsyneitä, että tänään ei jaksais?
ahdistaa jo valmiiks kun tietää että mies haluaa ja itse menisi mielummin nukkumaan...
Niinpä. Ja kun niitä kotitöitäkin olis kiva tehdä sillon kun tuo nuorimmainen nukkuu päiväunia, ettei se pyöri koko ajan jaloissa. Kun tuo on siis jatkuvaa. Kyllähän sitä joskus voi suostua, vaikka olis muuta tekemistä, mutta kun mikään ei riitä, menee maku... Plääh, tää on kyllä niin iso kynnyskysymys, että oon miettiny jo eroakin sen takia.Alkuperäinen kirjoittaja ap:meillä sama homma. ei saisi edes siivota kun tarttis olla vain ja ainoastaan miehen kanssa kun on kotona. pakko tää helvetin huusholli on pitää siistinä ja päivisin on vain hetki aikaa siivoilla kun tuo alle 1v on päikkäreillä. hän kun on hereillä niin eipä juuri paljoa siivoilla.Alkuperäinen kirjoittaja minna:Sepä.. Ja meillä mies ei osallistu esim. lasten iltatouhuihin vaan hänen täytyy huilata.. Kyllä kai sitä sitte virtaa on ku on illan saanu ladata akkuja. Mutta mulla taas ei ole, kun olen nuo kaikki kolme saanut nukkumaan. Ja kun joskus olis kiva olla ihan yksikseenkin ja rauhassa... Mua on vaan vaivannu kauheesti, kun mies osaa syyllistää mut tästä asiasta ja sit alkaa ite epäileen et ei oo "normaali".Alkuperäinen kirjoittaja ap:meillä tulee kauhee tappelu niinkuin juuri tällä hetkelläkin.Alkuperäinen kirjoittaja minna:Mites teillä miehet suhtautuu, jos sanotte olevanne väsyneitä, että tänään ei jaksais?
Meillä mies osallistuu kyl lasten iltatouhuihin ihan tasapuolisesti ja siksikin ollaan varmaan ihan puhki pitkän päivän jälkeen molemmat.Alkuperäinen kirjoittaja minna:Sepä.. Ja meillä mies ei osallistu esim. lasten iltatouhuihin vaan hänen täytyy huilata.. Kyllä kai sitä sitte virtaa on ku on illan saanu ladata akkuja. Mutta mulla taas ei ole, kun olen nuo kaikki kolme saanut nukkumaan. Ja kun joskus olis kiva olla ihan yksikseenkin ja rauhassa... Mua on vaan vaivannu kauheesti, kun mies osaa syyllistää mut tästä asiasta ja sit alkaa ite epäileen et ei oo "normaali".