Miksi täällä kaikilla on seksiä niin usein?

  • Viestiketjun aloittaja ei usein
  • Ensimmäinen viesti
Meillä ainakin siksi, että se poistaa upeasti stressiä, se on mahdottoman hauskaa ja on ihana olla niin lähellä toista. Ja siis joka päivä sekstaillaan joskus parikin kertaa päivässä :D Ja kyllä arki on kuvioissa meillä siltikin vaikka rentoudutaan toisella lailla.
 
M
Alkuperäinen kirjoittaja suski:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Määrä korvaa laadun.
Itse asiassa ei korvaa. Parisuhteelle on parempaa harrastaa usein huonoa seksiä kuin harvoin hyvää seksiä.
Oletkohan nyt joku seksisuhteen asiantuntija.Kyllä sanon minä ja tasan tiedän mikä on mulle parasta ja miehelle tässä tapauksessa myös on se että on harvemmin ja että on aikaa siihen.Siitä me nautitaan enemmän kuin se et ois väsyneenä ja kiireisenä pakko alkaa suhinoimaan ja lapset viel samas huonees nukkumas.Meillä toimiii ja on niin hyvää,oikee liima meijän välillä.
 
Juu
Jos ei "jaksa" niin syy voi olla ihan oikeasti huonossa kunnossa. Siis ihan fyysisessä huonossa kunnossa. Aika fyysinen suoritushan se on, joten sohvaperunalle voi se kerta viikkoon oikeasti olla uuvuttavaa.

Kuntokuuri voi tehdä ihmeitä. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja suski:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Määrä korvaa laadun.
Itse asiassa ei korvaa. Parisuhteelle on parempaa harrastaa usein huonoa seksiä kuin harvoin hyvää seksiä.
Mä en pysty harrastamaan mitään panoseksiä. Alussa se vielä meni uutuudenviehätyksessä. Nykyään pelkkä ajatuskin etoo. Ei kiinnosta. Jos ei seksiä pysty harrastamaan kunnolla, niin olen mielummin harrastamatta. Meidän suhde ei perustukaan seksiin, ja kestää sen puutteen kyllä.
 
vieras
Meillä 1-2krt viikossa ja sit ihan kunnollista väh. tunnin kestävää.. itse tulen 2-3krt ja mies kerran.. Ei riittäis aika ja mielenkiinto joka päivä harrastaa, ehtii tulla se panetuskin kunnolla kun ei joka päivä harrasta...
 
Ainahan ne, joilla on usein, paljon ja pitkään tulevat ensimmäisenä asiasta ylpeilemään ;)

Sitten on vielä ne, jotka lisäävät vähän kerrointa niinkuin jotkut lisäävät niitä senttejä tai vähentävät kiloja.

Useat, joilla harrastellaan harvemmin tai ehkä ei laisinkaan eivät vaan kehtaa tulla asiaa kertomaan, kun jotkut munahaukat heti käyvät kiinni siihen, kuinka paska ihminen on, kun ei ukolle tyrkytä persettä joka ilta haluaa se sitten tai ei.
 

Yhteistyössä