Hakutulokset

  1. I

    Tampereen pipariporras - Aloitusketju. Kannattaa lukea!

    Minäkin ilmottaudun tähän pinoon, olen 24v. 2 lapsen, 3v tytön ja 5 v.pojan äiti. Muutimme Tampereelle pari kk sitten ja kaipaan uusia ystäviä ihan kaikkeen mahdolliseen, kahvitteluun, kuntosalille, lenkkipolulle, viihteelle, shoppaileen, elokuviin, tai vaikka ihan vaan istumaan iltaa ja...
  2. I

    Tampereen pipariporras - Aloitusketju. Kannattaa lukea!

    Minäkin ilmottaudun tähän pinoon, olen 24v. 2 lapsen, 3v tytön ja 5 v.pojan äiti. Muutimme Tampereelle pari kk sitten ja kaipaan uusia ystäviä ihan kaikkeen mahdolliseen, kahvitteluun, kuntosalille, lenkkipolulle, viihteelle, shoppaileen, elokuviin, tai vaikka ihan vaan istumaan iltaa ja...
  3. I

    Martinan ja Eskon "luxuskoti"kuvina*

    Siis kenenköhän mielestä ton aitolehden ja eerikäisen koti on luxukoti :whistle: Kattelin vaan kuvia niin ihan tavalliselta ( melkein tavallistakin tylsemmältä) mun mielestä niiden asunto näyttää..Ehkä tylsä nyt ei kuvaa oikein tätä luxuslukaalia mutta en halua enempää arvostella kenenkää...
  4. I

    olinko nyt ihan kaameen kauhee äiti kun jätin 3 lasta yksin kotiin

    no et mun mielestä. Riippuu hyvin paljon tuosta 8v. kaikki ihmiset ei käsitä sellasta asiaa että lapset on erilaisia ja erilailla kehittyneitä,eli jos joku ei jättäisi omalle eka-tokaluokkalaiselle niin ei se tarkoita etteikö jollekkin toiselle voisi jättä. itse kyllä 8vuotiaana hoidin jo...
  5. I

    Vuoden rumin maha- kisa

    Mullakin jäi vähän arpia esikoisesta,ei siis mitään syviä tai isoja mut vähän tohon navan alle, ei onneks löysää nahkaa ollenkaan mut mietin vaan et millon arpien pitäs vaaleta muka ku mulla on esikoisesta yli 5 vuotta aikaa ja vieläkin nuo vähäset arvet on punasia..Siis jos ne vaalentus pois...
  6. I

    Olipa törkeä:o

    Voi savanna, miks ihmeessä pidät tollasia "ystäviä"? Jätä kuule kokonaan pois elämästäsi tollaset ihmiset ja hanki vain aitoja ystäviä. Asian vierestä mutta mikä se sun nettikauppa oli? l :xmas: oot ihana persoona!
  7. I

    kohta 2vkoa elohiiri silmässä,argh!

    Siis miten tosta pääsee eroon voi viddu et rupee menee hermot |O
  8. I

    kohta 2vkoa elohiiri silmässä,argh!

    Siis miten tosta pääsee eroon voi viddu et rupee menee hermot |O
  9. I

    Mikä pakko se on ängetä sinne sairaalaan katsomaan vauvaa?!

    :D Täällä palstalla tuntuu olevan niin outoa porukkaa et hohhoijjaa. Jotenkin vähän yksinkertaista porukkaa. Olen vasta aloittanut tämän palstailun ja taidan kyllä lopettaakkin kun ei täällä tunnu mitään järkevää keskustelua saavan aikaseksi. Ihme katkeraa ja negatiivista tiltystä ja...
  10. I

    Mikä pakko se on ängetä sinne sairaalaan katsomaan vauvaa?!

    Mun on vähän vaikea ymmärtää näin negatiivista asennetta kun itse olen mielelläni ottanut vieraita vastaan synnärlle:) Tosin olin vain ekasta lapsesta pari pvä sairaalassa ja toisesta lähdin seuraavana aamuna kun ilalla synnytin. En ole ollut mitenkään kipeä tai väsynyt synnytyksen jälkeen...
  11. I

    Mitä tänään tekis???

    lapset on hoidossa huomisiltaan ja mä en keksi mitää tekemistä ku kaikki paikat on kiinni.. Ulkona ei oikeen viihdy ku on niin saamarin kylmä. Ajattelin mennä illemalla spinningii ja käydä apteekissa :whistle: Siinä ne suunnitelmat sit olikin. Voishan tietty vaikka siivota mut ei toisaalta...
  12. I

    Olen hirvittävä IHRAPOSSU!!!

    No tottakai tarvii lepopäivän, elimistö palautuu vain levossa eikä siis liikunnan aikana. ei ole mitää järkeä aloittaa kauhealla vauhdilla liikkumista koska se ei tosiaan te hyvää Lihakset palautuu ja kehittyy vain ja ainoastaan levossa eikä muuten. Eli mitään järkeä ei ole liikkua liikaa koska...
  13. I

    Kauanko olet ollut kipeä peppujuttujen jälkeen...?

    Mä en kyllä ihan täysin ymmärrä kun luin tuon toisen ketjun. Siis etkö sanonut sille että lopettaa heti kun työnty sun kakkoseen? Sanoitko? Pistitkö siis vastaan ja pyysit lopettamaan? Ihanko suorastaan hän sut raiskasi vai tyydyitkö vaan olemaan hiljaa sitten siinä ja annoit miehen jatkaa? Vai...
  14. I

    Mikähän minussa on vikana..mietteitä vaan..

    Kun olen eronnut 3.5 vuotta sitten jo exästä. Meillä 2 yhteistä lasta. Eron jälkeen olen kyllä tapaillut miehiä, en tiedä voinko sanoa paljon mutta ainakin aika aktiivisesti käynyt treffeillä jne. Oli 2 pikkasen vakavempaa suhdetta, toinen kesti 5kk ja toinen 10kk. Muut on olleet tällasia...
  15. I

    pieni tytön tylleröinen!

    Tuli tuosta avauksestasi mieleen kun sanoit että sulle on tullut iho-ongelmia. Niin jätä nyt ihan ekaksi pois nuo kuorivat tuotteet .Silloin kun iholla on tulehtuneita finnejä niin ihoa ei saisi ikinä kuoria silloin eikä hieroa koska tulehdus leviää iholla ja siitä ei ole mitään apua sellaisiin...
  16. I

    Miks lasketteluvaatteet on niin törkeen hintasia:0 ihmettelen vaan

    Mistään urheilukaupasta tai edes prismastakaan et varmaan löydä nättejä laskettelu/ulkoiluvaatteita järkihintaan. Siis pelkät ulkoiluhousut on vähintään 150-200e ja siitä eteenpäin saati takki, kaikki yli 200e. Sit ku tulee alennusmyynnit niin ne kaikkein kalleimmat vaatteet on tarjouksessa, no...
  17. I

    Tahtooko joku kysyä Jeesukseen uskovalta jotain...oon täällä vielä hetken :-)

    Sen verran minä voin tähän vastata että maailman luomisen alussa oli vain aatami ja eeva ja he eivät tietäneet pahuudesta tai synnistä mitään. Elivät paratiisissa. Kun aatami söi sen kielletyn hedelmän minkä jumala kielsi mutta käärme eli saatana houkutteli ja juonitteli aatamin syömään niin...
  18. I

    Olette ämmät tyhmiä

    isäs oli ku sua teki.
  19. I

    Nyt la illan ratoksi, paskaisia asuntoja :D Laita kuva asuntosi likaisimmasta/sotkuisimmasta kohdasta

    Jaa miten niin muutenkin tuhlaan vettä :o Noh,mulla ei ole autoa esim että ehkä sä itse saastutat ilmaa eikä mulla ole kuivausrumpua. Ja meinaatko että jos pesen 3 hengen lakanapyykin 2 kertaa vko pesukoneessa niin se jotenki tuhlaa vettä ihan älyttömästi.

Yhteistyössä