Nyt la illan ratoksi, paskaisia asuntoja :D Laita kuva asuntosi likaisimmasta/sotkuisimmasta kohdasta

  • Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti
ei meil oo koskaan likasta-paskasta,imuroin 1-2krt päiväs ja lattiat pesen joka pvä. vessan joka päivä ja keittiön pidän aina puhtaana, lakanat vaihdan pari kertaa viikossa ja muutenkin oon tosi ylihygieeninen, siis siivoan kaikki roskakaapit ja hellan taustat aina kun niissä vähäkin likaa ja ikkunat heti jos niihin tulee sormenjälkiä tms. Eli joo kiillotan ja hinkkaan mutta mua oksettaa paska ja bakteerit. Sotkua meillä on kyllä senkin edestä, lasten leluja ja kotileikkejä on pitkin kämppää mun sänky on tällä hetkellä joku maja ja keittiön lattialla on kotileikit, olohuoneessa pojan leikit ym. siis on meillä kyllä sillain sekasta välillä mutta ei ikinä likasta :x
 
jääkö aikaa muuhun?
Alkuperäinen kirjoittaja ihansekasin:
ei meil oo koskaan likasta-paskasta,imuroin 1-2krt päiväs ja lattiat pesen joka pvä. vessan joka päivä ja keittiön pidän aina puhtaana, lakanat vaihdan pari kertaa viikossa ja muutenkin oon tosi ylihygieeninen, siis siivoan kaikki roskakaapit ja hellan taustat aina kun niissä vähäkin likaa ja ikkunat heti jos niihin tulee sormenjälkiä tms. Eli joo kiillotan ja hinkkaan mutta mua oksettaa paska ja bakteerit. Sotkua meillä on kyllä senkin edestä, lasten leluja ja kotileikkejä on pitkin kämppää mun sänky on tällä hetkellä joku maja ja keittiön lattialla on kotileikit, olohuoneessa pojan leikit ym. siis on meillä kyllä sillain sekasta välillä mutta ei ikinä likasta :x
oot epäegologinen jos peset lakanat noin usein! muutenki vissiin tuhlaat vettä?
 
jadal
Joku ufo tuo kyllä on, on se sen verran höntti välillä :D

Tunkee kameran eteen aina jos jotain muuta kuvataan, mutta kun siitä yrittää ottaa kuvia, niin näyttää vaan häntäänsä :D
 
ohis
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
jadal, tuo ei ole edes paha... verrattuna pojan kaljatölkkeihin, peliohjaimiin sun muihin roiniin mitä sillä ajelehtii pitkin kämppää. :wave:

Kiva koiruliini kyllä :heart:
Onkohan meillä yhteinen poika =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja jääkö aikaa muuhun?:
Alkuperäinen kirjoittaja ihansekasin:
ei meil oo koskaan likasta-paskasta,imuroin 1-2krt päiväs ja lattiat pesen joka pvä. vessan joka päivä ja keittiön pidän aina puhtaana, lakanat vaihdan pari kertaa viikossa ja muutenkin oon tosi ylihygieeninen, siis siivoan kaikki roskakaapit ja hellan taustat aina kun niissä vähäkin likaa ja ikkunat heti jos niihin tulee sormenjälkiä tms. Eli joo kiillotan ja hinkkaan mutta mua oksettaa paska ja bakteerit. Sotkua meillä on kyllä senkin edestä, lasten leluja ja kotileikkejä on pitkin kämppää mun sänky on tällä hetkellä joku maja ja keittiön lattialla on kotileikit, olohuoneessa pojan leikit ym. siis on meillä kyllä sillain sekasta välillä mutta ei ikinä likasta :x
oot epäegologinen jos peset lakanat noin usein! muutenki vissiin tuhlaat vettä?
Jaa miten niin muutenkin tuhlaan vettä :eek: Noh,mulla ei ole autoa esim että ehkä sä itse saastutat ilmaa eikä mulla ole kuivausrumpua. Ja meinaatko että jos pesen 3 hengen lakanapyykin 2 kertaa vko pesukoneessa niin se jotenki tuhlaa vettä ihan älyttömästi.
 
Lotta
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
jadal, tuo ei ole edes paha... verrattuna pojan kaljatölkkeihin, peliohjaimiin sun muihin roiniin mitä sillä ajelehtii pitkin kämppää. :wave:

Kiva koiruliini kyllä :heart:
POJAN kaljatölkkeihin?Minkä ikänen poika siulla on?
 
ohis
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja ohis:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
jadal, tuo ei ole edes paha... verrattuna pojan kaljatölkkeihin, peliohjaimiin sun muihin roiniin mitä sillä ajelehtii pitkin kämppää. :wave:

Kiva koiruliini kyllä :heart:
Onkohan meillä yhteinen poika =)
Onko ajanut ittes kans kaljuks ja kuuntelee Rammsteinia :wave:
No ei oo sitten sama kaveri =)
 

Yhteistyössä