Kauanko olet ollut kipeä peppujuttujen jälkeen...?

  • Viestiketjun aloittaja huokaus
  • Ensimmäinen viesti
ap
Pakko kai se on mennä. Sain siltä tivattua tekstiviestin missä lupasi maksaa mun lääkärikulut koska on aiheuttanut mulle kipua. Eikö tuosta käy jo ilmi että myöntää tekonsa?
 
Juups
Tää menee nyt vähän ohi aiheesta mut sen verran kommentoin et yhen satunnaisen seksikumppanin kanssa pepputouhut ei sattuneet, miehellä oli pieni muna. Miesystävän kanssa yritettiin muutamaankin otteeseen, rentona, liukasteilla yms ja sattui niin hemskatisti että ne hommat jäi. Eli munasta se on kiinni.

Tsemppiä ap, lekuriin...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tk ei vaan taida olla nyt auki joten pitää odottaa huomiseen.
Vessassa käydessä ei ottanut kipeää mut nyt tänään sen jälkeen. Ja pukamia mulla, ehkä ne ovat kipeät.
Ota käsipeili ja katso sinne peräpäähän.. Jos pukamia on, niin ne voi näkyä uloskinpäin nyt kun kipeenä on.. Näet myös, onko näkyvissä jotain haavoja tms.. mä uskoisin, että en on nuo pukamat, jos sulla niitä aiemmin jo ollut..
 
Höh
Alkuperäinen kirjoittaja anu s:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja anu s:
Jos baarista raahaa kotiin ja pillua antaa, miksei sitten kakkosta? Samaa seksiähän se on.
Ootpa hauska.
Hauskuudesta en tiedä, mutta ihmettelen suuresti, mikäli seksiä harrastetaan yhteisymmärryksessä ja sitten muija vetääkin liinat kiinni.
Anteeksi mitä?

On seksiä ja on seksiä.
Vaikka olisi yhden yön juttu niin kyllä sitä pistellään siihen reikään joka on molemmille ok.
Vai onko sinusta sitten normaalia seksiä se, että mies pistelee joka ikiseen reikään peppuun ja suuhun ja korvaankin vielä vastoin naisen halua.

Eikö sitä voi ns. normaalia seksiä harrastaa yhdenyön kumppanin, tai oman miehen kanssa?
Kuuluuko sinun seksiisi joka aukkojen jyystäminen.
Ehkä kaikkien seksissä se ei ole normaalia
 
Mä en kyllä ihan täysin ymmärrä kun luin tuon toisen ketjun. Siis etkö sanonut sille että lopettaa heti kun työnty sun kakkoseen? Sanoitko? Pistitkö siis vastaan ja pyysit lopettamaan? Ihanko suorastaan hän sut raiskasi vai tyydyitkö vaan olemaan hiljaa sitten siinä ja annoit miehen jatkaa? Vai tosiaan kävikö se mies vaan sun sisällä niinku vahingossa vai mitä? Mun mielestä jotenkinsekava sepustus..
 
ep
Alkuperäinen kirjoittaja ihansekasin:
Mä en kyllä ihan täysin ymmärrä kun luin tuon toisen ketjun. Siis etkö sanonut sille että lopettaa heti kun työnty sun kakkoseen? Sanoitko? Pistitkö siis vastaan ja pyysit lopettamaan? Ihanko suorastaan hän sut raiskasi vai tyydyitkö vaan olemaan hiljaa sitten siinä ja annoit miehen jatkaa? Vai tosiaan kävikö se mies vaan sun sisällä niinku vahingossa vai mitä? Mun mielestä jotenkinsekava sepustus..
Jos se hyvältä tuntui, mitä sitä käskemään lopettamaan! ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihansekasin:
Mä en kyllä ihan täysin ymmärrä kun luin tuon toisen ketjun. Siis etkö sanonut sille että lopettaa heti kun työnty sun kakkoseen? Sanoitko? Pistitkö siis vastaan ja pyysit lopettamaan? Ihanko suorastaan hän sut raiskasi vai tyydyitkö vaan olemaan hiljaa sitten siinä ja annoit miehen jatkaa? Vai tosiaan kävikö se mies vaan sun sisällä niinku vahingossa vai mitä? Mun mielestä jotenkinsekava sepustus..
Jos luit kunnolla niin siellä kyllä on että lähti sit heti pois. Mutta "vahinkohan" siinä oli jo ehtinyt tapahtua. Vai meinaatko että tää olis ollut paha juttu vaan jos olis ihan kunnolla kerenny vedellä?

 
au
Ensinnäkin otan osaa mitä olet joutunut kokemaan. Sitä mitä ei itse halua tehdä, kutsutaan väkisinmakaamiseksi/raiskaukseksi. Oletko ajatellut tehdä rikosilmoitusta? Toivottavasti sinulla on joku jonka kanssa puhua asiasta. Fyysiseen kipuun saat avun lääkäristä ja henkiseen toivottavasti joltakin läheiseltäsi (tai soita rikosuhripäivystykseen. Siellä voi puhua anonyymisti ja saada apua)
 
!!!
Alkuperäinen kirjoittaja au:
(tai soita rikosuhripäivystykseen. Siellä voi puhua anonyymisti ja saada apua)
Äläs nyt naurata! Muija raahaa hoidon himaan ja rupee soitteleemaan rikosuhripäivystykseen... Eiköhän niillä oo siellä vakavampiakin rikoksia ja apua tarvitsevia uhreja linjoille tulossa.
 
miksi
oi miksi te aiukuiset ihmiset lyötte lyötyä? luulisi olevan ymmärrystä. mitäpä jos pa olisi pyytänyt miehen kahville ja mies olisi raiskannut apn onko sekin apn vika? herätkää nyt oikeesti ihmiset ja antakaa tukenne ihmiselle jolla on jo tarpeeksi paha olo ilman teidän moralisaarnoja.
 
uskomatonta
Alkuperäinen kirjoittaja !!!:
Alkuperäinen kirjoittaja au:
(tai soita rikosuhripäivystykseen. Siellä voi puhua anonyymisti ja saada apua)
Äläs nyt naurata! Muija raahaa hoidon himaan ja rupee soitteleemaan rikosuhripäivystykseen... Eiköhän niillä oo siellä vakavampiakin rikoksia ja apua tarvitsevia uhreja linjoille tulossa.
Sinä tässä olet ainoa naurettava. Huhhuh.

 
laahkana
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
hyh hyh, mun peräaukkoon ei kyllä tunkeudu kukaan eikä mikään!!!
Mä en tarvi tähän tällasia kommentteja. Sanoinhan että homma ei mennyt ihan niinkuin piti.

Sattuu joo vieläkin, aikaa siitä on kolme päivää. Mutta jos on jotain revennyt, onko se kipu kova vai voiko jo pieni "nipistely ja kiristely" tarkoittaa että jotain on vialla?
Todennäköisesti sulla on vain limakalvo rikkoontunut. No panic...
 
vieras
Jos olet voinu ulostaa normaalisti siis että siinä ei ole tullu kovia kipuja niin tuskin sulla mitään sieltä on rikki tai korkeintaa limakalvo raapiintunu. Käy apteekista jotaki miedosti puuduttavaa voidetta vaikka Xyloproct (sanot vaan että pukamiin ja että ei saa kirvellä se voide ) .
Tosi kurja tyyppi tollanen joka väkisin, raiskaushan se on. Ja siis lääkäriin kannattaa jos ja varsinki rikosilmon vuoksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja !!!:
Äläs nyt naurata! Muija raahaa hoidon himaan ja rupee soitteleemaan rikosuhripäivystykseen... Eiköhän niillä oo siellä vakavampiakin rikoksia ja apua tarvitsevia uhreja linjoille tulossa.
Taitaa olla vastaavanlainen tapaus katkeroittanut mielesi? Harmillista jos et ole tajunnut hakea apua.
 
!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Awna:
Alkuperäinen kirjoittaja !!!:
Äläs nyt naurata! Muija raahaa hoidon himaan ja rupee soitteleemaan rikosuhripäivystykseen... Eiköhän niillä oo siellä vakavampiakin rikoksia ja apua tarvitsevia uhreja linjoille tulossa.
Taitaa olla vastaavanlainen tapaus katkeroittanut mielesi? Harmillista jos et ole tajunnut hakea apua.
Katkeroittanut? Minusta rikosuhripäivystykseen soittaessa täytyy olla todellinen hätä. Itse pystyn itsekseni hoitamaan tuollaiset panokavereiden kanssa yhdessä tuumin sovitut hölmöilyt, ettei siihen mitään soittoja tarvita. Taidat itse hakea apua joka asiaan hälytysnumerosta, kun olet itse mokaillut?
 
vieras
Nikille !!! rikosuhripäivystyksestä saa KESKUSTELUAPUA ja sinne voi soittaa kuka tahansa joka tuntee että sitä keskusteluapua tarvii ja on tunne siitä että on edes ehkä joutunut rikoksen uhriksi.
Ja jos et tiedä sitäkään niin raiskaus on rikos.
Rikosuhripäivystys ei siis ole hätä tai hälytysnumero.
Raiskauksen uhreille on myös oma nettisivu ja numero mihin voi soittaa anonyymistikin ja saa neuvoja sekä keskusteluapua. Tukinainen on siis tämä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja !!!:
Katkeroittanut? Minusta rikosuhripäivystykseen soittaessa täytyy olla todellinen hätä. Itse pystyn itsekseni hoitamaan tuollaiset panokavereiden kanssa yhdessä tuumin sovitut hölmöilyt, ettei siihen mitään soittoja tarvita. Taidat itse hakea apua joka asiaan hälytysnumerosta, kun olet itse mokaillut?
No, eipä ole tullut tällaista tilannetta vastaan, mutta voisin hyvin kyllä kuvitella hakevani apua vaikkapa sieltä rikosuhripäivystyksestä. Jos olisi todellinen hätä niin soittaisin hätänumeroon. Eikös ne sitä varten ole olemassa? Vai ainoastaan sinunlaisiasi "täydellisiä" ihmisiä varten jotka voivat soittaa "todellisen hädän tullen"? Hohhhh
 
"Sari"
Alkuperäinen kirjoittaja Väkisin;28784328:
Naiset ottaa lävistyksiä, tatuointeja ja laittaa silikooneja, mutta ku pitäis persettä antaa niin ai että ku ottaa kipeetä.
Jokaisella on oikeus koskemattomuuteen ja oikeus valita itse, jos sitä kipua/vaurioita johonkin kohtaan haluaa tai ei halua.
 
Ääliöt!
Miehet on kusipäisiä kyrvällään ajattelevia empatiakyvyttömiä idiootteja. Se sattuu saatana! TEHKÄÄ ENSIN ITSELLENNE SE MITÄ TAHDOTTE TOISELLE TEHDÄ!!!!!!!!!!!!! Jos olette sitä mieltä, että se tuntuu naisesta kivalta, SURVOKAA SINNE OMAAN ANAALIINNE TEKOKYRPÄ JA HINKATKAA ja tulkaa sitten sanomaan, että ihan tavallista seksiähän se on ja hyvältä tuntuu!
 

Yhteistyössä