Hakutulokset

  1. I

    Laittakaa pojan nimiä missä u-kirjain

    urho :D juuso, joosua, juho, justus,, kato kalenterista:)
  2. I

    Nyt la illan ratoksi, paskaisia asuntoja :D Laita kuva asuntosi likaisimmasta/sotkuisimmasta kohdasta

    ei meil oo koskaan likasta-paskasta,imuroin 1-2krt päiväs ja lattiat pesen joka pvä. vessan joka päivä ja keittiön pidän aina puhtaana, lakanat vaihdan pari kertaa viikossa ja muutenkin oon tosi ylihygieeninen, siis siivoan kaikki roskakaapit ja hellan taustat aina kun niissä vähäkin likaa ja...
  3. I

    Miten toimia jos oma aviomies paljastuu

    reps. :laugh:
  4. I

    Onko muita yhtä huonoja äitejä? Joka ilta tajuaa, ettei tänäänkään ollut huutamatta, sanomatta "pahasti" lapselle

    Ihan sama meillä, lapset 3 ja 5v. Mä aina ajattelen et oon ainoa kamala äiti ku kaikki on välillä yhtä kaaosta mutta nyt ku oon seurannut miten muut äidit toimii lastensa kanssa niin ainakin mun tutuista kaikki on ihan samalaisia, ollaan sitte kaikki yhdessä huonoja äitejä :xmas:
  5. I

    Ruoka ei maistu. Missä vika?

    Mulle on tullut ihan viimeaikoina joku ihme juttu että mulla ei oo yhtään nälkä:/ Siis tää on ihan käsittämätöntä enkä osaa selittää tätä paremmin mutta ruoka ei vaan maistu. En voi mitenkään huonosti, siis ei ole mitään pahoinvointia tms. mutta on koko ajan ihmeen kylläinen olo, niinkun...
  6. I

    ...

    Mielestäni et tuossa lähikuvassa nyt ihan lähestulkoon 140kg näytä..
  7. I

    Muut yh-äipät ketkä asuvat kaksiossa 1 lapsen kanssa!

    Asuin joskus vähän aikaa ihan Ydinkeskustassa 2 lapsen kanssa, 56m2 kaksiossa. Meillä oli älyttömän pieni keittiö siis sellanen keittokomero mihin ei mahtunut ruokapöytää. Joten pöytä oli olkkarissa. Olkkari oli aika iso kuten myös makuuhuone. Silloin poika oli 2v. ja tyttö ihan vastasyntynyt j...
  8. I

    Turkkilaisista;onko joku oikeesti kohdannut/nähnyt suomalais-turkkilaista avioliittoa

    Juu tiedän, mun kummipojan 40v. äiti joka tekas muksun hetken mielijohteesta turkkilaisen kanssa, meni naimisiin 2kk tuntemisen jälkeen ja mies läks häntä koipien välis samantien takas turkkiin ku kuuli et tää nainen raskaana, onkohan se kerran käyny suomes sen jälkeen :D et voihan sitä omaaki...
  9. I

    ...

    Tässä toinen taideteos B) :laugh: Nää oma ottamat kuvat on niin..Noloja.
  10. I

    ...

    minäkin kannan korteni kekoon.
  11. I

    ...

    Minäkin voin napata jonkun kuvan jos joku kertoo että miten saan sen sitten tuolta aijaa.comista tähän liitettyä :ashamed: siis mikä rivi mun pitää kopioida niistä :ashamed:

Yhteistyössä