Miten toimia jos oma aviomies paljastuu

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
una
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miten aloitte aavistella miehenne olevan narsissi? Ensimmäiset merkit?
näytti niinkuin se olisi alkanut vaihtaa väriä ja yhtenä aamuna se sitten olikin jo ihan keltainen eikä suostunut liikkumaan takapihan kukkapenkistä mihinkään. siinä se sitten huojui tuulen mukana aikansa. pakkohan se oli sitten uskoa ja hyväksyä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja una:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miten aloitte aavistella miehenne olevan narsissi? Ensimmäiset merkit?
näytti niinkuin se olisi alkanut vaihtaa väriä ja yhtenä aamuna se sitten olikin jo ihan keltainen eikä suostunut liikkumaan takapihan kukkapenkistä mihinkään. siinä se sitten huojui tuulen mukana aikansa. pakkohan se oli sitten uskoa ja hyväksyä.
Ihana :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja una:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miten aloitte aavistella miehenne olevan narsissi? Ensimmäiset merkit?
näytti niinkuin se olisi alkanut vaihtaa väriä ja yhtenä aamuna se sitten olikin jo ihan keltainen eikä suostunut liikkumaan takapihan kukkapenkistä mihinkään. siinä se sitten huojui tuulen mukana aikansa. pakkohan se oli sitten uskoa ja hyväksyä.
:LOL: :LOL:
 
;D
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Voi ihana, mä en ainakaan haluaisi narsissisia mieheks, mielummin ruusu!
Ruusussa on piikkejä. :(
Auts niin onkin, entä krookus sellanen lila. kukkii vähän ennen narsissia.
Tulppaani on kyllä aika sähäkän punaanen ja reipas kukka, että miten olis se?
Jep, mulle sopii hyvin! Kiitti vinkistä.
 
Lotta
Jos kysyjä tarkoitti oikeasti,että narsistiksi niin narsisti on sellainen ettei hän huomaa omassa käytöksessään mitään väärää.Käyttää toisia ihmisiä hyväkseen kaikessa suhteessa.Olkoon se sitten rahassa tai muuten parisuhteessa.Itse sellaisen miehen kanssa 3 vuotta yhdessä olleena.
 
Mental Gardener
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miten aloitte aavistella miehenne olevan narsissi? Ensimmäiset merkit?
aika varhaisessa vaiheessa voi asiantunteva henkilö huomata, ihan jo mullasta esiintyöntyvien lehtien muodosta ja väristä. Sitten kun kukinnot alkavat aueta, ei asia varmasti jää keneltäkään huomaamatta.

Onnea, narsissin puolisona on aika raskasta, mutta onneksi kanssa-puutarhureilta voi saada arvokkaita vinkkejä ja vertaistukea.
 

Yhteistyössä