Turkkilaisista;onko joku oikeesti kohdannut/nähnyt suomalais-turkkilaista avioliittoa

  • Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti
???
joka olisi kestänyt loppuun asti hyvin?Minä kun en ole nähnyt kun 4-6v avioliittoja ja yleensä ne on alkanut rakoilemaan vuoden oleskeluluvan saannin jälkeen eli siinä 5v tienoilla.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:
Itse Turkissa asuneena olen nähnyt pariskuntia, jotka ovat olleet jopa 20-vuotta yhdessä.
Niin heillä taitaa olla se ero että he ovat asumassa Turkissa eli suomi netio muutti rakkauden perään.Minä puhunkin näistä Turkkilaisista jotka muuttaa Suomeen neidon kainaloon, ihan muut mielessä..
 
Tiedän montakin. Tai enhän mä tiedä, tuleeko niille vielä ero, mutta jos yhdessä on oltu yli 30 v ja saatu aikuiset lapset jo maailmalle & yhteisiä lapsenlapsiakin on, niin ei se huonosti ole.

Mun oma liitto on kestänyt vasta vähän alle 9 v.



 
Tiedän pariskunnan nainen turkkilainen - mies suomalainen. Ja ihan hyvin heillä menee. Ja ovat olleet yhdessä varmaan lähemmäs 10 vuotta. En näkis, että ovat eroomassa...mutta mistäs noista koskaan tietää.
 
Keittiönoita
En ole nähnyt. Serkkuni on naimisssa turkkilaisen miehen kanssa, mutta ollut vasta 27 vuotta. Kumpikin puolisoista on elossa edelleen, joten aika näyttää, kestääkö liitto loppuun asti.
 
Tiedän sellaisen, joka on kestänyt tähän mennessä 10v. ja kolme lasta...mies on turkkilainen ja hyvä mies on. Asuvat kesät turkissa ja lasten kouluajat täällä suomessa...tekee kotityöt ja hoitaa lapset siinä missä vaimokin...taitaa olla kyllä melko harvinainen pari.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:
Itse Turkissa asuneena olen nähnyt pariskuntia, jotka ovat olleet jopa 20-vuotta yhdessä.
Niin heillä taitaa olla se ero että he ovat asumassa Turkissa eli suomi netio muutti rakkauden perään.Minä puhunkin näistä Turkkilaisista jotka muuttaa Suomeen neidon kainaloon, ihan muut mielessä..

Juu, niistä olenkin sitten ihan toista mieltä:D

MUOK. muistinkin yhden pariskunnan, jotka ovat olleet ja asuneet Suomessa ja ovat edelleen yhdessä, yli kymmenen vuotta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Tiedän montakin. Tai enhän mä tiedä, tuleeko niille vielä ero, mutta jos yhdessä on oltu yli 30 v ja saatu aikuiset lapset jo maailmalle & yhteisiä lapsenlapsiakin on, niin ei se huonosti ole.

Mun oma liitto on kestänyt vasta vähän alle 9 v.


Mitä tarkoittaa monta? Siis tiedät monta suomalais- turkkilaista pariskuntaa joiden avioliitto on kestänyt yli 30v? Hieno juttu tietenkin että edes jotkut suhteet kestää.
 
min
tiedän, montakin, mutta KAIKISSA mies ainakin JOSSAIN vaiheessa pettänyt, useimmiten säännöllisesti... turkkilaisen miehen vaimon pitää vain katsoa ns.läpi sormien jos aikoo jatkaa liittoaan, eikä erota...
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Mitä tarkoittaa monta? Siis tiedät monta suomalais- turkkilaista pariskuntaa joiden avioliitto on kestänyt yli 30v? Hieno juttu tietenkin että edes jotkut suhteet kestää.
Mun tuntemista suomalais-turkkilaisista pareista alle puolet ovat eronneet ja loput yhä yhdessä. Osa on ollut yhdessä vasta vähemmän aikaa, moni jo reippaasti yli 10 vuotta. Vanhempia suomalaisnaisia, joilla on turkkilainen mies, tiedän kymmenkunta, ja heillä on nämä piiiitkät liitot.
 
Juu tiedän, mun kummipojan 40v. äiti joka tekas muksun hetken mielijohteesta turkkilaisen kanssa, meni naimisiin 2kk tuntemisen jälkeen ja mies läks häntä koipien välis samantien takas turkkiin ku kuuli et tää nainen raskaana, onkohan se kerran käyny suomes sen jälkeen :D et voihan sitä omaaki järkee käyttää kenen kans lisääntyy mut mut..
 

Yhteistyössä