Hakutulokset

  1. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Sompio hieno juttu! :heart:
  2. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    ElinaMaria hyvää nimipäivää!! laskiaispullat on HYVIÄ, nam!!! =) Meillä on käytetty melkein aina pampersin vaippaa (kokoon 3 asti) eikä oo tullut mitään oireita ja aina vaippa iho ollut moitteettomassa kunnossa. Liberot ei jotenkaan istuneet meidän pojan pepulle kunnolla.(olen kyl saanut...
  3. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    ElinaMaria toivottavasti punoitus menee nopeasti pois! Meilläkin on yksi paketti pamperseja ja kokeilinkin niistä paria. kerran meilläkin oli tosi punainen peppu, mut en kyl muista olikos juuri sillo libero vai pampers vaippa...pitääkin tarkkailla. mä ku syytin sillo jotain ruokaa joka...
  4. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    SuukkoSuulle kiitos, ihan kiva pätkä teilläkin nukuttu. Teillä mennäänkin kivan ajoissa nukkumaan. Meilläki ennen meni, mut nykyään siin 21-22 aikaan. toisaalta ihan hyvä ni mäkin saan sit ees joskus nukkua. kuitenkin herää ain siin 5-6 aikaa. Meilläkin tarkoitus ois tässä kohta puolin siirtää...
  5. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    ElinaMaria onnea päiväuni enkoista!!!
  6. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    SuukkoSuulle harmi että vieläkin herättää niin usein. (no niin meilläkinvälillä )Onneksi teillä mies joskus nousee pojan kanssa ni saat vähän nukkuu. Lepo kuitenkin tekee sinulle ja massussa olevalle vauvalle hyvää. Hyvä että olet asennoitunut että tulevakin vauva huono nukkuja. Mutta toivon...
  7. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Maanantaita! Nyt ollaan oltu ilman yö maitoa yli kolme viikkoa ja poitsu herättynyt ihan normaalisti 3-4kertaa joka yö paitsi vihdoinkin viime to-pe välisen yön poitsu nukkui aika hyvin. 22-03.00 ilman herätyksiä. WAU!! mutta kolmelta sitten päättikin, että nyt on aamu ja oli pakko nousta...
  8. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Zoe-F kyllä meidän poitsulla tosiaankin hampaita on ja kyllä niiden takii ollaan valvottukkin. Kivasti teillä osataan jo kävellä. :) meilläkin pysytään itsekseen seisomassa ihan muutaman sekunnin ajan. :)
  9. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    ElinaMaria niin äkkiä ne kaikki sitten lopulta tapahtuukin. Onnea kaikista uusista taidoista!! :heart: :heart:
  10. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Hyvää torstaita kaikille!! Viime yönä oli monen monta herätystä. Poitsulle tuli eilen nuha ja siksi vaikeaa hengittää nenän kautta.Tänään kaikesta huolimatta saatu jotain aikaiseksikin eli poitsu vaunuiltu uneen, pyykit ripustettu, pullataikina kohoomassa, hieman neulottu...Tänään on sitten...
  11. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    teddybear82 toivottavasti paranee pian teidän pikku neidin nuha!! :heart: :heart: hyvin on kyllä nukkunut :)
  12. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Chamorphis neuvola kuulumiset bongattu! hyvin on pituutta tullut. meilläkin painoa oli viimeksi tullut aika vähän ja lääkäri sanoi et se on ihan ok, ku alkanut liikkumaan. toivottavasti viiva vahvistuu :heart:
  13. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    alley harmillista et kuume nousi piikistä! Onneksi nukkui yön kuitenkin ihan hyvin ja söikin normaalisti. :heart:
  14. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    toivova-84 meillä ei oo viel koskaan ollut kuumetta,etten oikein ees tiiä kuinka toimisin, mut kyl mä luulisin et menisin lääkäriin. Varsinkin jos kauheen kiukkuinen ni voi olla korvatulehduskin. Toivottavasti saat neuvolassa jonku kiinni ja saat asiaan pätevämpää tietoa. pikaista...
  15. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    HanTa oikein paljon onnea odotukseen!!!! :heart: :heart: :heart:
  16. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    huh, huh! Mä olin noin tunti sitte ihan poikki. Tein uudestaan lumityöt. Siinä oli taas 30minuutin hiki treeni. Hyvää kyllä tekee mulle ku on noita herkkuja tullut ihan liikaa syötyäkkin. :p Poitsu nukkuu ulkona.On nukkunut nyt n.1,5h. Saa nähdä kauanko nukkuu. vauvahaaveita...
  17. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    03.30 vaihdettu vaippa, 5.00 istuttiin aamupala pöydässä, 6.00 astianpesukone päälle, 7.00 POitsu meni ekoille päikkäreille. Sit menin laittaa auton lämmitykseen ja kaivaa autot lumen alta tein hieman lumitöitä pihaankin, mut sit olin ihan rikki, poikki, väsy ni tulin takas sisälle. (Lunta on...
  18. TinyAngel

    7½ vuotta vanha turvakaukalo. Käyttäisitkö?

    mäkin mietein aikoinaan käyttäisinkö noin vanhaa. oltais saatu kans ilmaiseksi tutuiltamme. Mutta päätettiin lopulta kuitenkin ostaa ihan uusi.
  19. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    alley en tiiä mikä näppäimistöö vaivas. Vaiva poistui ku käynnistin koneen uudestaan!Harmi et peppu meni niin punaiseksi. onneksi olette rasvaamalla saaneet sen paremmaksi. Onnea huomiseen neuvolaan. :heart: Hieno juttu että uimisesta on tullut kivaa! :) teddybear82 kipee tää on...
  20. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    vissiin hampaita taas tulossa ku kaksi huonoo yota taas ja syodaankin tosi huonosti. Kahdeksan hammastahan meilla jo on ni vissiin sitten poskihampaita tehdaan. Itsellakin nyt suu tosi kipee ku viime viikolla leikattin multa viidaudenhammas. vielkin kipee ja syon sarkylaaketta ja antipiootteja...

Yhteistyössä